למה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל דרך גודיי?

תוכן-מקודם

Member
מנהל
113029.jpg
קרדיט לתמונה FREEPIK

אם אתם שואלים למה לעשות את ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל דרך אתר האינטרנט, גודיי, התשובה היא: הוזלת עלויות וכן בחירת הביטוח הכי מתאים לפי המלצות, מידע מקצועי, מחירון ביטוחי נסיעות לחו"ל ועוד. המשיכו לקרוא כדי מצד אחד להוזיל מחירי ביטוחים לחו"ל, ומצד שני, למצוא את הביטוח הנכון לכם.

Gooday - כמה מילים על החיסכון בכסף​

קודם כל, בואו נדבר על חיסכון משמעותי בעלויות בעזרת אתר גודיי. בזמן אמת, תוכלו להשוות מחירי ביטוחי נסיעות לחו"ל, מה שעתיד לחסוך לכם בין כמה שקלים לבין עשרות שקלים ויותר, תלוי בסוגי הביטוחים ובכמות הפוליסות. לצורך העניין, אם אתם מתכננים טיול לחו"ל עם 3 – 5 ילדים או אפילו יותר נפשות, אתם חייבים לקחת בחשבון שהמחירים המצטברים יכולים להגיע למאות שקלים ומעלה.
כמובן, המחירים משתנים במיוחד אם אתם מתכננים טיסה לחו"ל אשר מצריכה רכישת הרחבות שונות, כמו למשל הרחבת פעילויות אתגריות, הרחבת סקי, הרחבת כיסוי כבודה, ביטולי טיסות ועוד. במילים אחרות, ככל שאתם מתכננים טיסה עם יותר נפשות, ככה השוואת מחירים יותר נדרשת. היא אפקטיבית מאוד גם עבור אדם בודד או זוג, אב אין ספק כי יתרונה האמיתי של השוואת המחירים בא לידי ביטוי כאשר צריכים מספר פוליסות.

כיצד להשתמש באתר גודיי?​

אם כבר השתכנעתם ואתם מעוניינים לחסוך בכיס, היכנסו עכשיו אל Gooday ובצעו השוואת הצעות מחיר בזמן אמת. האתר מספק לכם 3 הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, מה שמאפשר לכם לבחור את הפוליסה שהיא לא רק המשתלמת ביותר, אלא את הפוליסה אשר הכי מתאימה לצרכים שלכם בזמן שהותכם בחו"ל. בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות סטנדרטי, ביטוח לאנשי עסקים, ביטוח הכולל הרחבות מיוחדות ועוד, אתר גודיי מאפשר לכם להתאים את הביטוח לצרכים האישיים שלכם.
ניתן לציין באתר גודיי את התוצאות לפי פרמטרים כמו יעד הטיול, גיל המטייל, פעילויות מתוכננות ועוד, ולקבל הצעות רלוונטיות. אם אתם שואלים כיצד להשתמש באתר גודיי, בסופו של דבר, עליכם רק להשאיר את הפנייה שלכם באתר. מהשלב הזה והלאה, אתם יכולים לתת לצוות האתר לעשות את כל העבודה. המתינו מס' דקות, קבלו הצעות מחירים מחברות ביטוח, ובחרו בביטוח המתאים לכם ביותר.

עדיין לא בטוחים במה לבחור? – קבלו סיוע טלפוני​

אם אתם עדיין לא יודעים באיזה סוג ביטוח נסיעות לחו"ל עליכם לבחור, אתם יכולים להיעזר בשירות הלקוחות הטלפוני באתר גודיי. האתר מציע שירות לקוחות זמין, כמובן בעברית, שיסייע לכם לבחור את הביטוח המתאים ולענות על כל שאלה. לסיכום, גם כאשר אתם כבר בוחרים בחברת ביטוח שמבחינתכם היא משתלמת ומתאימה לצרכים, לפני רכישת הביטוח, חשוב לקרוא את תנאי הפוליסה. אל תסתמכו על תרבות ה-"יהיה בסדר", אלא הקפידו להתאים את הפוליסה לצרכים הייחודיים שלכ
 
למעלה