אה אה א ה א ה -יש פה הד חח

אה אה א ה א ה -יש פה הד חח

MOP VS RTL VS AJFA דיון זה יפתור מה האלבום השני הכי טוב של מטאליקה AJFA או RTL לשלושת האלבומים יש מספר מאפיינים שיר נושא: בדרך כלל יוצא שהשיר הזה הוא מספר 2 בסדר האלבום שירים אלא בד"כ ארוכים עם סולואים יפים הבלדה: מהאלבום השני של מטאליקה קיים מושג שנקרא שיר מספר 4 שיר מספר ארבע הוא בלדה רגועה ומרגשת, אשר יש לה סולואים קטנים בהתחלה ובאמצע, פזמון כבד וסיום של סולו ארוך ומהיר... שמות השרים: Fade to black, welcom home (sanitarium), one *בתור היותו של Fade to black הבלדה הראשונה מטאליקה הואשמה בהתמסרות... שיר אינסטרומנטלי: לאומת הבלדה ושיר הנושא, השיר האינסטרומנטלי הראשון מופיע באלבום הראשון Kill Em' All, השיר הינו סולו בס בכל אורכו למעט תיפוף של לארס בסוף... כל שיר אינסטרומנטלי של מטאליקה מאופיין במשהוא ייחודי The Call Of Ktulu - כבד וקודר Orion - טכני וכבד, אך איטי To Live Is To Die - טכני מהיר וקצת אקוסטי... בנוסף יש עוד מאפיין משותף אך הוא רק ל-MOP ו-RTL שיר בעל התחלה אקוסטית: אין לי מה לפרט... שמות השירים הם: Fight Fire With Fire ו-Battery נתחו את האלבומים לפי שירים איזה מהאלבומים הנ"ל יש לכם? יש שיר שאתם לא אוהבים מהאלבומים? מה יהיה האלבום השני הכי טוב של מטאליקה אולי תיהיה אף הפתעה בנוגע לאלבום הטוב ביותר... תענו לדיון כי הפורום מת והשקעתי
 

Matar12

New member
את RTL אני הכי אוהב.

אני אוהב בו הכל חוץ מ Escape. את כל שלוש היצירות האינסטרומנטליות אני ממש אוהב אבל Call of Ktulu הוא לדעתי האינסטרומנטלי הכי טוב והוא גם אולי הקטע הכי טוב של מטאליקה אי פעם. MOP הוא גם מאוד טוב ואני אוהב בו במיוחד את שיר הנושא, את Disposable Heroes וכמו שאמרתי קודם, את Orion, לדעתי Damage Inc הוא שיר די חלש. ב AJFA לדעתי שיר מספר 4 הוא הכי טוב ואני אוהב בו במיוחד את To Live Is To Die ואת Dyers Eve, אני מאוד אוהב את הסולואים באלבום הזה. יש להם סאונד כזה.. אממ... חייזרי.
 

Wolfa

New member
אבל גם ב-AJFA יש שיר בעל התחלה אקוסטית:

שיר הנושא! הוא אמנם מס' 2,אבל עדיין זה נחשב התחלת האלבום ועדיין אקוסטי חח איזה מהאלבומים הנ"ל יש לכם?-את כולם,כמו את כל שאר האלבומים של מטאליקה יש שיר שאתם לא אוהבים מהאלבומים?-אמממ לא D:
 
בחיאת תענו לזה...

שיר נושא: MOP>AJFA>RTL בלדה: welcom home (sanitarium)>one>Fade to black שיר אינסטרומנטלי: Orion>The Call Of Ktulu>To Live Is To Die אלבומים: MOP>RTL>AJFA שיר שאני לא אוהב: TTTSB מ-MOP אלבומים שיש לי: MOP RTL וגם את השחור
 
כן, זה די ידוע

שלשלושת האלבומים הנ"ל יש קוי דמיון רבים. כל הכבוד על ההשקעה, אבל אנשים בימינו לא אוהבים כ"כ להתעמק בדברים, לא יודע למה. ואני אישית לא הגבתי עד עכשיו כי החיים מעסיקים אותי שעות נוספות.... השיר הראשון באלבומים הופך לשיר בו הם נכנסים להופעה בסיבוב ההופעות של כל אלבום. השיר השני עם שם האלבוםומה שאמרת. ב-ג'אסטיס הוסיפו את שיר מס' 9, מה שלימים נחשב כגאונות. מהאלבומים הנ"ל יש לי את כולם, אפילו על תקליט כפול. אני אוהב את כל השירים....... האלבום הכי טוב הוא סט. אנגר ומקום שני ג'אסטיס.
 
למעלה