אז איפה אתן קונות את כל הדברים המעניינים?

Currer Bell

New member
אז איפה אתן קונות את כל הדברים המעניינים?

ולא, קסטרו/פוקס/זארה זאת לא תשובה, אלא אם כן יש סיבה מעניינת או מנומקת במיוחד.
איפה החנות הסודית עם החולצות המחמיאות? ומי מעצב את התיקים הכי שווים ואיפה משיגים? ואיפה מוצאים אבזמים מיוחדים? ובאיזה כוך בשוק מסתתרות נעלי הוינטאג' הכי יפות? יאללה, לחשוף סודות. אני אתחיל בסוד לא כל כך סודי, אבל בכל זאת: חנות העודפים של יוסף, ברח' החשמונאים 107 בתל אביב. את יוסף גיליתי מחדש לפני כמה חודשים, אחרי שנים שלא הייתי בחנויות שלו. הרבה א-סימטריה שאני אוהבת, בדים טובים יחסית (הבדל משמעותי מהבדים הזולים שרואים לפעמים אצל יותר מדי מעצבים בתל אביב) וכמה פריטים שמראים בעיני הבנה מעולה של גזרה נשית, כזאת עם קימורים, בשונה ממעצבים שמעצבים עבור קרש גיהוץ. בכלל, אם להשוות לתחילת הדרך שלו, כשהקולבים היו מלאים בכל מיני יצירות אקסטרווגנטיות לא ברורות במידה 0, היום יש קולקציית "קז'ואל" שלמה ולבישה בהחלט, וגם מגוון המידות רחב בצורה מפתיעה. זאת אומרת, בדרך כלל המידות הן 0 עד 2, אבל בתלות בגזרה, אני מעריכה ש-2 יכול להיות 40 ויכול להיות גם 44 ואולי אפילו קצת יותר (מעט אבל יש). לא הכל לטעמי, אבל תמיד אני מוצאת שם דברים מעניינים. יש בחנות בגדים מעונות קודמות וגם דברים חדשים וגם כמה שמלות ערב. בגדים מעונות קודמות ובגדים מעונה נוכחית בסוף עונה מתחילים מעשרות שקלים בודדות (גופיות ודברים פשוטים) ומגיעים לאיזור המאתיים וקצת. שמלות ערב זה כבר עסק יותר יקר, בסביבות האלף. הנה תמונה לדוגמה של שמלת ערב שאני אוהבת במיוחד. המון המון בד, הרבה יותר ממה שנראה בתמונה, צמוד בחזה ובחלק העליון של המותניים ונשפך משם עד הרצפה. מקדימה, הכתפיות צמודות לצוואר בקו ישר ועושות איקס בגב, שחצי ממנו פתוח. באפליקציה האפורה יש פתחים והיא מגיעה קצת פחות מעשרה סנטימטר מתחת לחזה - מחשוף מאוד מוצלח. 1200 ש"ח קצת כואבים אבל שווים.
 

candy77091

New member
יפה לך וטוב לדעת

אני קונה הרבה ב"גונג" ומציאות אני לפעמים מוצאת ב"שוק" שמגיע פעמיים בשבוע. אין לי איזה חנות מיוחדת..
 

natali11114

New member
איפה אני קונה?

חולת בגדים כל פעם שיוצא לי לצאת מהבית אני חייבת לחזור אם איזשהו בגד . כך שיוצא שהארון שלי מפוצץ בטקטים שעדיין לא נלבשו!!{מישהו מכיר אולי סדנת גמילה-בעלי מאוד מעוניין לרשום אותי} בקיצור קונה בכל מקום מה שמוצא חן בעיני-והמחיר בהתאם לבגד אם זה באמת שווה את המחיר.
 

hilaglam

New member
פאק, השקעתי בתגובה ממש ארוכה והיא נמחקה. ../images/Emo10.gif

אז בקיצור נמרץ- רח' סלמה, קינג ג'ורג', דיזנגוף ודיזנגוף סנטר, אלנבי, נחלת בנימין וכו', קניון סירקין בפ"ת ורח' חובבי ציון בפ"ת, רח' רוטשילד בראשל"צ, מנגו עודפים בקניון הנגב בב"ש, תחנה מרכזית ת"א, רח' הרצל ברחובות, ביל"ו סנטר ברחובות-קריית עקרון, רשת "האנגר", ירקונים בפ"ת ורח' אלכסנדר ינאי גם בפ"ת. סביר להניח ששכחתי כי כתבתי עוד, אבל אלה העיקריים. בהצלחה.
 

hilaglam

New member
אה, ונזכרתי שגם בבוגרשוב.

יש שם את אדרת, ג'יפה ועוד כמה חנויות מגניבות. שווים הצצה גם שינקין (שהתמסחר מדי לטעמי) ורח' בעלי מלאכה.
 
שאלה קשה

היי האמת היא שלא ידעתי מה לכתוב. החוכמה לדעתי היא יותר לקנות את הדברים המתאימים , מבחינת גזרות וצבעים וכו מאשר איפה לקנות אותם. בנוסף אני גרה כרגע בחו"ל אז לא נראה לי שאני יכולה לתרום מבחינת מקומות ספציפים. השמלה שבתמונה מאוד יפה, אהבתי את כמות הבד והגזרה. עכשיו עשית לי כבר חשק להגיע לארץ וללכת לראות על מה את מדברת, הכוונה היא לחנות של יוסף. אגב יש לו אתר אינטרנט? כי לא הצלחתי למצוא...ואם אני לא טועה פעם מכרו את בגדיו במשביר לצרכן?
 
למעלה