אייי מה נעשה....

שמאלני

New member
אייי מה נעשה....

שוב שרון מוכיח לנו את מנהיגותו. אתמול הוא לא הרשה לערפאת לחגוג עם העם שלו את חג המולד,ולמה? תשאלו את "הגאון" הזה. שרון כזה מעצבן אי אפשר איתו,לפי דעתי מפלגת העבודה צריכה דחוף אבל דחוף לצאת ממשלת "ההורסת ישראל" הזאת. אהה וגם אתם מבינים בעקבות זה שכל העולם איתנו.
 

byron

New member
ושוב התחלנו....

בקשה בתור יהודי ישראלי (ועקב כך שנואו של ערפת וכמעט כל פלשטינאי) אנא תסביר לי מדוע אתה לטובת הרוצח המתועב הזה? הוא מוסלמי. אתה יודע מה זה מוסלמי? הינה רמז מוסלמי זה לא נוצרי. הבדל אחד למשל הוא שמוסלמים לא חוגגים את חג המולד. ואיך אני יודע שהוא מוסלמי שוב קיבלתי רמז קטן הוא איסלם את אישתו אז אולי במקום לרדת על שרון שרק נותן לרוצח לטעום מהתבשיל שהוא בישל אולי תצטרף לצד קורבנות הטרור ותלמד סניגוריה על שרון ולא תבכה למה הוא רע לרוצח.
 
אכן, מוזר ומעניין כאחד

רשימה ארוכה של שמאלנים התגיסה כאן כדי להגן על זכותו של רוצח היהודים הגדול בדורנו לבקר בארוע של דת שהוא אינו שייך אליה. איש מהם לא נזעק להגן על זכותי לבקר בהר הבית, שהוא קדוש לי מאוד, או על זכותי להסתובב חופשי בארוע בקפה רימון בירושלים מבלי שאתפוצץ ע"י אנשים שנשלחו ע"י האיש שהם מגינים עליו כה הרבה.
 

Ergil

New member
אני מוכרח לומר

שבנקודה הזאת אני מסכים איתו. אם ערפאת הוא פושע והוא נמצא בשטח של מדינת ישראל צריך לאסור אותו וזהו. אם מדינת ישראל לא מעוניינת לראות אותו כפושע מהשיקולים שלה, הצעד של שרון טיפשי ומיותר לגמרי.
 
למעלה