אני רוצה לדעת אם בליכוד יודעים...

אני רוצה לדעת אם בליכוד יודעים...

שמתנהל על שמם פורום של הסתות, קללות, נאצות, העלבות והשפלות חסרות רסן וחסרות אחריות בניצוחו של "בגין"יסט, ילד חסר אחריות. מנחם בגין, לא לכך התכוונת, אני יודע, יהי זיכרך ברוך. האם לימור ליבנת למשל, מכירה את התכנים של הפורום הזה? לא תישא את שם הליכוד לשווא!
 

אד

New member
לימור ליבנת דוגמא ומופת../images/Emo31.gif

הליכוד מדורדר כפי ששרון דירדר את המדינה. לימור ליבנת האמיצה אכן דוגמא מופלאה. קשה לישכוח את הסטירה שהעבירה בנעימות על פניו של סטודנט. זאת גם הסיבה שאריק שם אותה שרת חינוך........... רק הליכוד יכול??? שלום חופש שיויון וצדק לכל
 
אולי כדאי לבדוק עם היועץ המשפטי

של הליכוד, אם מה שקורה בפורום הזה נראה לו תקין... אם כן (וזה לא ייתכן), הלך על הליכוד... לפחות מהבחינה הציבורית. אם לא, הליכוד חייב להתנער מהפורום הזה, ואולי לתבוע לדין את המשתמשים בשמו לעידוד ההסתה והשינאה בעם.
 

אד

New member
אכן אחי!

מפלגת העם לשעבר מסיתה נגד העם. רק שלום יביא ביטחון
 
יעוץ משפטי חינם

הנה מה שיקרה במידה שאכן תבצע את איומך ולא תשתפן כמו מנהיגי השמאל אשר אימו ללא הפסקה על ערפאת בלי לקיים: 1. במישור הפלילי, אין לך קייס. לא עברתי על החוק נגד הסתה בשום אמירה שאמרתי ובשום שיר. מה שעולה משירי הם הדברים הבאים: -השמאל מתעצב לנוכח המכות שמנחית צה"ל על הרשות הפלשתינאית ולנוכח אפשרות חיסולה. את זה מנהיגי השמאל אומרים בעצמם. -השמאל מדליק נרות זיכרון לזכר ההרוגים הפלשתינאים. גם בזה נוכחתי במו עיני. -שמעון פרס המיט אסון על המדינה. כל ח"כ ימני אמר זאת עשרות פעמים. -שמעון פרס ממשיך למרות האסון לתמוך בהסכם אוסלו. זה לא נכון? טוב לדעת. -ממשלת השמאל נתנו נשק לרשות הפלשתינאית. -אנשי השמאל נפגשים עם ערפאת וחרדים לשלטונו. כמו כן צינתי בפירוש שהכל נאמר בהומור, וזה עוד יותר מחליש את טענתך. מנגד, מדברי בהודעות השונות במשך קיום הפורום עולים הדברי הבאים (אין לי כח לצטט במדויק, חפש בעצמך): -אני נגד שנאת אחים מכל סוג שהוא. -כל השמאלנים האם אחי (רק אתמול כתבתי זאת לריאליסט). -רצח רבין הוא אסון נורא שאני מתאבל עליו. -את יגאל עמיר אני שונא יותר מאשר את אנשי החמאס. -אין לעשות הכללות לגבי ימין, שמאל, ערבי, יהודי או כל סוג אחר של אנשים. אפילו כשתכתבו :"כל הערבים רעים", מיד נלחמתי כנגד זה. 2. בעניין של "יצוג לא הולם של עמדות הליכוד", מה תשיג בעצם? -גם אם היועץ המשפטי של המפלגה יסכים עימך (דבר שאני איני בטוח בו כלל ועיקר), לכל היותר הוא ידרוש ממני להפסיק את פעולת הפורום. -אני אסרב כמובן, ויפתח מאבק משפטי שיקנה לי פרסום ותהילה בקרב חברי מפלגתי שלא זכיתי בו עד היום. הדבר יכה גלים בכלי התקשורת, כי יהיה תקדים ראשון מסוגו. -מכיוון שרב חברי מפלגתי אוהבים את השירים שפירסמתי (סמוך עלי, אני חי עימם והראיתי להם את השירים לפני שפורסמו), הדבר יתרום למעמדי עוד יותר. -בסופו של דבר תושג פשרה: לא לי ולא לליכוד יהיה אינטרס לגרור את העניין ולשלם הוצאות משפטת בנוגע לסוגיות כגון האם הליכוד הוא סימן רשום וכו´. -בכל מקרה, דאגתי להגן על עצמי בכך שכתבתי ב"דבר המנהל" שכל הכתוב בפורום אינו מייצג את עמדת המפלגה. זה יעמוד מול כל טענה אחרת. -תביעה נזיקית לא תיתכן: יש לי כבר הרבה שמות של אנשים שבזכות הפורום הולכים להצטרף לפעילות במפלגה. 3. הכי חשוב מבחינתך: במידה שבפניתך לגורם כלשהו תטען לעובדות שיתכן (ותאמין לי, במשפטים הכל יתכן) שאצליח להפריך, אתה חושף את עצמך לתביעת לשון הרע מצידי. לסיכום, הצעתי לך שתתרכז בדיון עניני. כנגד השירים הסטיריים שלי אתה מוזמן לכתוב שירים המשקפים את דעותיך, שלהן נתתי במה נירחבת בפורום. אם בכל פעם שדעה שונה תרגיז אותך תאיים לפנות לגורמי משפט, לא תגיע רחוק.
 
תהיה קונקרטי, וכך אוכל להתיחס

במה בדיוק העמדות שהצגתי בפורום הזה שונות מעמדת הליכוד? אנא הראה לי ונבדוק. אולי היתה כאן אי הבנה? הראה לי בבקשה באילו נקודות העמדות שונות: התנגדות לטרנספר? התנגדות למדינה פלשתינאית? בעד אוטונומיה? איפה השוני בדיוק?
 
למעלה