בא לכם שישי בראנץ' בחיק הטבע שם שף פרטי?

יש לכם אירוע ובא לכם לחגוג אותו "קצת אחרת”? להזמין את החברים הטובים ליומולדת ולארח אותם בארוחת גורמה במושב בחיק הטבע? או כל סיבה למסיבה...



גיל סלוקי 4.jpg


צילום: איתן וקסמן

חשוב שתכירו את גיל סלוקי, "השף של שהטבע" שיארח אתכם במשקו הפרטי במושב גבעתי בואכה אשדוד, לחוויה שטרם חוויתם כמותה. את גיל רבים מכירים בזכות מיזם השיווק של תוצרת חקלאית טרייה ומשובחת מהמשק שלו וממשקי האזור, עד הבית בכל הארץ, מיזם שהחל בתקופת הקורונה והפך לעסק עצום. בנוסף, גיל שהינו שף מוכשר ומוכר, מעביר סדנאות בישול במגוון מטבחים ושיטות בישול, ובעל "המעדנייה" המשווקת לכל דורש את מיטב התבשילים שלו המבוססים על התוצרת החקלאית של מושב גבעתי.


גיל סלוקי תמונות.jpg


צילום: איתן וקסמן​


ועכשיו, ה"שף של הטבע" מגיש לנו את הדבר הבא - ארוחות "ששי בראנץ'" מפנקות וטעימות בימי שישי נבחרים, שיתקיימו בחיק הטבע במשק גבעתי, בו הוא יארח אתכם במטעמים פרי מטבחו, על טהרת התוצרת החקלאית של המשק. באותם ימי ששי הנבחרים, יארח השף סלוקי בין 20-50 איש בשתי הגשות נפרדות. הגשה ראשונה בשעה 12:00 והגשה שנייה בשעה 14:00. כל ארוחה נמשכת בין שעתיים לשעתיים וחצי. שימו לב, יש להירשם מראש לכל הגשה.

מה בתפריט?
הארוחה המפנקת כוללת 7 מנות מעשה ידי השף שעושה שימוש בגידולים הטריים של המשק ובמוצרים האיכותיים ביותר. מה בתפריט? הוא משתנה בהתאם לעונות השנה, בהתאם לגידולים הטובים ביותר של המשק באותה התקופה, ובהתאם להשראה ולרוח היצירתית של השף. תהיו סמוכים ובטוחים שרעבים לא תצאו משם, וטעים זה ברור. בכל ארוחה מוגשת שתייה קלה לצד שתייה חמה. מחיר לזוג עומד על 300 ש"ח (אין ארוחה ליחידים) עם ארוחה נפרדת לילדים.
אחרי הבראנץ' המפנק אתם מוזמנים להנות מהתוצרת החקלאית של המשק, מהמעדנייה בה תוכלו לרכוש שמני זית וממרחים מיוחדים – הכול טרי והכל טעים!



גיל סלוקי 5.jpg


צילום: איתן וקסמן

מתי?
ארוחת הבראנץ' הקרובות תתקיימנה בתאריכים: 12.5, 2.6, ויש להירשם מראש במייל ובוואטסאפ.

ה"שף של הטבע" - גיל סלוקי, מחכה לכם ב'ששי בראנץ' במשק גבעתי.


במייל [email protected]
בוואטסאפ 050-6338528
ובקישור http://bit.ly/42eC7Jf


קישור לחנות: https://agri-chef.co.il/shop/
פייסבוק: השף של הטבע
אינסטגרם: gilsluki
 
למעלה