בגיניסט הגזמת בטירוף

שמוצקין

New member
בגיניסט הגזמת בטירוף

כל סימני השאלה שיש כאן(ואכן יש כאן). לא משנים סימן קריאה אחד: יגאל אמיר זה מי שירה את הכדורים. הוא הודה בגאווה ואמר שהוא לא מתחרט. ועובדה נוספת:כל הרציחות הפוליטיות בתולדותנו בוצעו על ידי הימין. ובשתי הרציחות האחרונות:אמיל גרינצוייג ורבין,אחד מראשי המסיתים היה זה שהיום הוא ראש הממשלה שאתה פעלת כדי שהוא יבחר:אריק שרון.
 

דוביד 1

New member
אמנם לא שאלת לדעתי.....אבל

מאז הסכם אוסלו שנחתם עם המשת"פים של השמאל נהרגו 400 ישראלים.אף אחד לא עשה מיזה סימפוזיון כמו מהשניים שרשמת עליהם ואני שותף לכאב בלקיחת בני אדם באשר הם.
 
שמע ידידי, אתה עושה לי עוול

1. עכשיו אד יכתוב ששוב אני נעלב, אבל אתה ממש עושה לי עוול. במשך חודש, בכל פעם שהנושא עלה, הבהרתי את דעתי על הרצח. אתה מוזמן לסרוק את ההודעות שלי. לראות מה דעתי על יגאל עמיר ועל אלו ששותפים לדרכו. אם לא תימצא, כתוב לי, ואשלח לך לינק. אני האחרון שאציב סימני שאלה, אני האחרון שאמנע מגינוי מוחלט וקיצוני של המעשה האיום הזה. אבל כשמאשימים פה את הימין כולו, ואני בתוכו, ברצח הנורא הזה, אני לא מסוגל להבליג. יש שאלות נוראות שמקוננות בקירבי, בדיוק כפי שהן מקוננות אצל דליה רבין. אני מתעלם מהן בד"כ וממשיך לגנות את הרצח בכל פה. אבל פשוט לא משאירים לי ברירה. 2. לגבי העובדה הנוספת, אני מצטער שמישהו שוב גורר אותי לעניין הזה, אבל גם אתה לא משאיר לי ברירה: הרצח הפוליטי הראשון בישראל נעשה ע"י השמאל, ביוני 1948, על סיפון האניה אלטלנה. זה הי רצח פוליטי בדם קר, וע"י גורמים ממשלתיים. 3. מלבד הרצח הזה, שמאלנים לא היו מעורבים ברציחות פוליטיות. אך הם היו מעורבים בשורה של מעשי ריגול ובגידה: אודי אדיב, וענונו, נחום מנבר, מצפן. כשם שאיני מאשים את כל השמאל בריגול, כך אני מבקש מאחי בשמאל לא להאשים את הימין כולו ברצח הנורא של רבין ז"ל. 4. אני מציע לך ולכל יושבי הפורום הזה להתאחד עימי סביב העיקרון של מנחם בגין: "מלחמת אחים- לעולם לא", ובכך לסיים את הדיון בעניין זה. מצפה לתגובתך.
 

שמוצקין

New member
סבבה קניתי

מלחמת אחים לעולם לא. רק בקשה אחת: להרחיב את המונח אחים :יהודים ערבים הודים אמריקאים... כולם "אחים" כולם בני אדם. יש להסתכל בראייה כוללת על האינטרס של כולם. זה הבסיס לשלום כלל עולמי.את האנרגיה שזה יחסוך יהיה אפשר לנצל לפתרון בעיות חברתיות ואקולוגיות. אחרת נאלץ להמתין לביאת המשיח כדי לחיות כמו בני אדם. הוא לא ממהר.
 
למעלה