במיוחד לאד הנחמד

אביסון

New member
במיוחד לאד הנחמד

היות וכל הזמן יש לך בראש רק "שרון, מה עם שרון" "שרון" "שרון", אז הנה, זה בשבילך: אחד מההבדלים בינינו, הימנים, לביניכם ,וזאת הוכח לא פעם, שלנו יש מערכת העדפות שונה משלכם. למה אני מתכוון? ובכן, אצלנו - זה קודם כל טובת המדינה, רק אח"כ טובת המפלגה והמנהיג. מפא"י החזיקה 30 שנה בשלטון- לא בגלל שהיא היתה טובה, לא מפני שהיא היטיבה עם העם והמדינה, אלא מפני שהיו לה מספיק רזרבות שדאגו להחזיק את השלטון המושחת שלה כל אותם שנים. נעבור הלאה: כשרבין עלה, ואחרי תקופה התברר שכל בלון אוסלו הביא לנו את האוטובוסים המתפוצצים -דאגו לשמור עליו חזק חזק עם ה-61 מנדטים שלו. זה היה ממש חרא למדינה - אבל זה החזיק את המערך בשלטון. כנ"ל תקופת פרס. כשברק עלה, ואחרי תקופה מאוד קצרה התברר שהוא ממש, אבל ממש לא מתאים - דאגתם להגן עליו בכל דרך, העיקר שהעבודה תמשיך לשלוט, וזה ממש לא משנה שהמדינה הולכת פייפן. אצלנו, ידידי, הדברים הולכים הפוך. כשלנו נראה שהמנהיג שלנו זבל - אנחנו מעיפים, גם ביודענו כי אחריו המבול, קרי יוסי ביילין חוזר. את שמיר הפיל הימין ( ועידת מדריד). את נתניהו הפיל הימין (מסירת חברון, הסכם וויי). והנה - אריאל שרון- ואתה יכול לשאול את חברי הבגיניסט, שאני מתראה איתו יום יום - ושוטח בפניו את אכזבתי משרון. אכן אד, אני מאוכזב משרון, ובבחירות הקרובות בליכוד אני מעיף אותו. אז לא תמצא אותי מגונן על שרון, כי אצלי לא המנהיג הוא המוטו אלא המדינה. רק מה? דבר קטן - אתה כל הזמן מאשים אותו בעניין העוני.ומן הסתם תעשה את זה עוד מעט, כשהנתונים יפורסמו. אם יש לך טיפת בינה במוחך, אז אתה באמת חייב להבין שהנתונים האלה לא צצו להם בתשעת חודשי כהונתו של שרון.בכלל, אתה צריך להבין, שבכל הקשור לענייני כלכלה, שום דבר לא קורה תוך חצי שנה. אז אל לך, כל רגע, להאשים את שרון במצב העוני בישראל. לא זכור לי שברק עשה גדולות בנדון. ובכלל: כבר אמרתי לך, אתה שוכח שלשרון יש מ-ל-ח-מ-ה על הראש, קצת קשה להלחם ולפתור את כל בעיותיה של ישראל בחצי שנה.
 

אד

New member
אביסון אחי!כאב לב אמיתי../images/Emo14.gif

אחי!שנינו חושבים אותו דבר לפי הבנתי.הבעיה החברתית בוערת. חבל שבעבר רק השמצת אותי ולא קראת ברצינות את שכתבתי. כל חיי הייתי ליכוד.בבחירות נתניהו ברק ,הצבעתי נתניהו. בבחירות האחרונות לא הצבעתי,מטעמים ברורים. הנסיגה מהליכוד החלה כאשר הבנתי שרק מצב של שלום בישראל,יפתור תחלואי החברה.כל הכספים האדירים שהולכים לביטחון ונילווים,כספים אלה יועברו לחברה.לרווחה,לחינוך,לשיקום שכונות,לעיירות פיתוח. המטרה נעלה בעיני על כל פיסת אדמה "קדושה",שבסופו של יום,כולם יודעים תוחזר.ראה הפער החברתי שהולך ומעמיק,ילדים משכונות מצוקה זרוקים ברחובות,הניפגעים האמיתיים הם החלשים והמצב היום רק מנציח הפגיעה בהם. מאז עליית שרון קיימת החמרה במצב.שרון הוא המנהיג והוא קובע סידרי עדיפות לאומיים.שרון החליט שהעימות הוא חובה.לכן הוא אחראי.אני לא ראש ממשלה.האחריות על שרון והממשלה.לו שרון היה מדבר שלום,מטיף לשלום,חותר לשלום,המצב היה שונה.זה תפקידו של מנהיג לידאוג לעם לא לכיסא. מנהיג אמיץ,כריזמתי,בעל חזון אמור ליראות את העתיד. אמור לתת פיתרונות של שלום לסיכסוך. טובת העם מעל שיקולים אישיים ואינטרסים פוליטיים. הבעיות האישיות של שרון לא עינייני,אים הוא לא מסוגל להיתמודד שיפנה את מקומו.אנחנו,העם ממשיכים לשלם את מחיר ההרפתקאה. העם הזה מדוכא יותר מאי פעם,העם הזה למוד הטרגדיות והסבל רוצה לחיות בשלום,רוצה חיים שלוים.העם הזה רוצה לחיות בתיקוה שיש עתיד של שלום. מי יתן ולא יהיו ילדים בישראל רעבים לפת לחם. יום טוב חיים יפים ושלווים
 
אדי, שוב הביתה!

לדעתי זה בסכ"ה משבר חולף מה שעובר עליך כעת. הכרתי כבר דברים כאלה בעבר. מין מחלה כזו שמשתלטת עליך, גורמת לך לשכוח מהיכן באת ולדבר שטויות. את תדאג אחי. אחיך למשפחה הלוחמת לא יפקירו אותך. אני ואביסון מצוידים בכל התרופות והנסיובים שיחזירו לך את הזיכרון וישימו קץ למחלה. נטהר את גופך מכל נגיף שמאלני. עד הבחירות הבאות אתה תצעק "מחל לשילטון" ברחובות.
 

small@ani

New member
זו לא מחלה בגיניסט, זו הארה

אד יצא ממעגל הקסמים המשכר של המשיחיות והלוחמנות. אד רואה את איכות החיים והמוסר כערך נעלה יותר מתגרה על קרקע.
 

אד

New member
small@ani../images/Emo39.gif

תודה אחי! אף פעם לא הייתי שם. אל תיתן להם ליגרור אותך. השלום ינצח
 
כמה סתירות אפשר לעשות?

בהודעה הקודמת כתבת שהיית ליכוד עד לפני שנה. עכשיו כתבת שמעולם לא היית.
 
מה לעשות? גם לי קורה לפעמים...

מה לא הבנתי בדיוק? אני אשמח לדעת. מה שזה לא יהיה, לפחות חוסר ההבנה שלי לא עלה עמו שעלו חוסר ההבנות של ממשלות השמאל: 2700 הרוגים ב1973. 500 הרוגים (ועוד היד נטויה) ב1993.
 

אד

New member
אז מה האמת שלי

שם המישחק אחי=שלום. רק שלום יביא ביטחון
 

.המוסד

New member
שלום=מצב של אי לוחמה בין 2 מדינות

שכולל שיתוף פעולה דיפולמטי ואחר בינהן שלום=שר האוצר של מדינת ישראל
 
הגדרת השמאלנים ל"שלום"

כמעט 500 הרוגים תוך 8 שנים. אוטובוסים מתפוצצים. איברים כרותים. חיפוש שרידי גופות על עצים. יריות במרכזי הערים. פחד לצאת מהבית לבלות ביום שישי. ילדים שיצאו לבלות בדיסקוטק וחזרו בשקיות שחורות. לינץ´ והתעללות בגופות חילים שחדרו בטעות לישות שעימה מצויים בשלום. ילדה בת שנה שחוטפת כדור בראש מצלף. יכולתי להמשיך עוד ועוד... זה השלום של השמאל, כך הם רוצים שנחיה את חיינו.
 

ריאליסט

New member
באותה מידה......

הגדרת בגין לשלום ל-40 שנה: כמעט 1200 הרוגים מכוחות צה"ל ,בגלל המלחמה המטופשת בלבנון,שהחלה לפי דבריו,(ולבגין אני מאמין כי הוא לא היה שקרן),ב-48 שעות. בטחון-ישובי הצפון לא קיבלו.זו עובדה. חבל שרק שנים רבות לאחר מכן קם אדם חכם-אולי כשלון פוליטי כמו אהוד ברק,והחליט שפשוט נלך משם-נלך וזהו !!בלי הסכמים ,בלי טובות ,בלי כלום.אז מה? פתאום יש שם שקט טוטאלי!! חבל גם שכבוד מעביר אנשים על דעתם.גם ההישג של היציאה המבריקה מלבנון בלי שאף חייל ישרט אפילו,הפך אצל שרון-אז יו"ר האופוזיציה,לבריחה ויותר מזה-לסיבה העיקרית המרכזית והבלעדית לפריצת האינתיפאדה של הפלשתינאים.(כאילו שהם לא יכלו להתחיל בה בלי ענין לבנון). אגב,היום ראש-הממשלה,שרון,בטוח לא חושב ככה.
 
למעלה