בנוגע לסעיף 45 א'
היי! בתחילת כל שנה אני מקבל מהביטוח טופס אישור למס הכנסה. הבנתי שאם בטופס 106 מופיע ביטוח (ביטוח מנהלים) אז לא זקוקים לטופס הזה. השאלה שלי היא איך מבדילים בין סכום שהפרשתי דרך המעביד ובין הסכום שהפרשתי לבד (עצמאית) אם מדובר באותה חברת ביטוח ? (איך מס הכנסה מבדיל?)
היי! בתחילת כל שנה אני מקבל מהביטוח טופס אישור למס הכנסה. הבנתי שאם בטופס 106 מופיע ביטוח (ביטוח מנהלים) אז לא זקוקים לטופס הזה. השאלה שלי היא איך מבדילים בין סכום שהפרשתי דרך המעביד ובין הסכום שהפרשתי לבד (עצמאית) אם מדובר באותה חברת ביטוח ? (איך מס הכנסה מבדיל?)