בר הקרח ומלון הקרח בשבדיה!!

אמנון כ

New member
בר הקרח ומלון הקרח בשבדיה!!

שלום לכולם וברכות על הפורום החדש! הידעתם שבסטוקהולם (שבדיה) ישנו בר שעשוי כולו מקרח? השולחנות, הפסלים, הקירות, המנורות ואפילו הכוסות! בצפון שבדיה תוכלו למצוא מלון שלם שעשוי כ-ו-ל-ו מקרח! בכל שנה נמס המלון בקיץ ונבנה מחדש בחורף הבא. בכל שנה העיצוב מטורף ומדהים עוד יותר! תמונות ומידע נוסף אודות מלון הקרח ובר הקרח תוכלו למצוא במאמר שכתבתי בנושא ושהתפרסם באתר שלי: www.AmnonCarmel.com סופ"ש מקסים לכולם!
 

liranlotker

New member
קצת מידע על העניין..

הבר המדובר נמצא ב-Nordic Light Hotel בשטוקהולם, ואכן הוא פתוח כל השנה ואכן הכל שם עשוי קרח. הכניסה יקרה למדי (כ-150 קרונות לכניסה שכוללת קבלת מעיל למשך השהייה, שהייה ומשקה ראשון) והמקום קטן אבל אין ספק שבתור תיירים, זו חוויה מופלאה. מכוון שהבאר הוא כזאת הצלחה, מתוכננים עוד 2 סניפים באירופה, אחד במילנו והשני, אם אני לא טועה, בספרד. המלון המדובר מוקם כל שנה מחדש ונפתח ביום לוצ'יה (ה-13 בדצמבר) ובדרך כלל פתוח עד סוף מרץ. שווה ביותר אבל יקר מאוד ולוקח זמן לא מועט להגיע (טיסה ל-Kiruna משטוקהולם היא הדרך הפשוטה ביותר).
 

Eurogirl

New member
אני מתה ללכת לשם...../images/Emo99.gif

אבל זה לא בלפלנד בכלל?
 

liranlotker

New member
זה אכן בלפלנד

לפלנד (או sameland בפי השבדים) הוא חבל ארץ שמשתרע בצפון נורבגיה, שבדיה ופינלנד, ובו חיים הלאפים (או הסאמים). בשבדיה, קירונה (העיר עם השטח המוניציפלי הגדול בעולם - 30,000 קמ"ר) נמצאת בלפלנד, ומלון הקרח נמצא בשטחה. ולכן כן, מלון הקרח אכן נמצא בלפלנד.
 
למעלה