האם יש הבדל בטכניקות הבנייה השונות?

infatuation

New member
האם יש הבדל בטכניקות הבנייה השונות?

מבחינת חוזק, איכות, מראה... באיזו שיטה אתן מעדיפות לעבוד: טבילה, אקריל אולי ג'ל? אני אישית נהנית מהאקריל, מרגישה יותר כיוצרת בשיטה הזו. למרות שהטבילה בהחלט יותר מהירה... מה דעתכן? מעניין גם לשמוע דעות מהצד השני, מהבננות שמקבלות את הטיפול
 

שיריק2

New member
מזל טוב על פתיחת הפורום

אין שיטה לא טובה או לא חזקה- יש שיטה שבונים אותה לא נכון וכל השאר סטיגמות. כבונה את חייבת לדעת לעבוד בכל השיטות ולהשתלם בכל צורות הבנייה כדי שיהיה לך מענה כשלקוחה מבקשת או כשאת נתקלת בלקוחה רגישה לחומר מסויים, או לפי דרישת לקוחה. האקריל הוא עדיין השולט בתחום. וכשתתמקצעי בו תדעי לעשות גם איתו מילוי מהיר. ולהתחלה רק שתדעי- הטעות הראשונית של מתחילות היא להתחרות במהירות המילוי וזה בא על חשבון האיכות. את המהירות משיגים עם הזמן- עם שיפור הטכניקה ולמידת החומר על כל תכונותיו. אשמח לעזור בכל שאלה שתצוץ שירי ניילס
 

infatuation

New member
תודה תודה

דווקא אין לי בעייה עם העבודה באקריל, ואת המילוי אני עושה דווקא מהר יחסית אני חושבת.. במיוחד למתחילה. רק הבנייה הראשונה קצת הולכת לי לאט כי אני מאוד נזהרת לא להכאיב עם כל השיופים... אז אני גם לא רואה בזה כחיסרון.
 

בתללל

New member
אני מקבלת את הטיפול :)

חח בשיטת האקריל.. ולדעתי המראה יוצא יותר יפה מאשר בטבילה
 

ליהיא2007

New member
מזל טוב לפורום החדש

אני אהבתי יותר עבודה עם טבילה.. זה כל כך יפה.. למרות שזה לא כל כך מתאים לאקלים חם ולנשים שעובדות הרבה עם מים. אבל התוצאה מאוד יפה. מכירה מישהי שעובדת עם אקריל אבל בשיטת הטבילה , זה נשמע בסדר? כי לי זה נשמע שיהיה לה הרבה עבודה אחר כך בשיוף במכונה.
 

infatuation

New member
מה ז"א טבילה עם אקריל?

מתכוונת לאבקת אקריל? כי ככה עושים טבילה אז זה בסדר..
 

ליהיא2007

New member
לא להתבלבל

אבקת אקריל זה לא אבקת משי שאיתה עושים את הטבילה. ואת יודעת איך הג'ל? האם התוצאה שלו יפה? צריך להכניס 3 פעמים למנורה אם אני זוכרת נכון.
 

infatuation

New member
אותי לימדו לעשות את הטבילה עם אבקת אקריל...

והג'ל יוצא יפה, ראיתי עבודה כזו פעם אחת...
 
כמה כדרים של אקריל צריך לקחת בשביל בניה

על ציפורין אמיתית? אני בימים אלו מנסה לעשות לעצמי ציפורניים במשך 3 שנים עשו לי ציפורניים אני מאוד רוצה ללמוד את זה אבל בינתיים החלטתי שאני אנסה על עצמי. אני רוצה להתעסק בכל תחום הקוסמטיקה ציפורניים,איפור,שיער וכו'. אשמח אם תוכלו להדריך אותי לגבי חומרים מה בא קודם? ואיפה אפשר לקנות מכונת שיווף במחיר נוח. תודה
 

infatuation

New member
זה לא משנה ציפורן אמיתית או טיפס...

מספר הכדורים לא קבוע. תלוי בגודל הכדור שאת לוקחת ובאיך שאת בונה אותו על הציפורן. בד"כ מספיק 2-3 לדעתי. אבל יכול להיות שאחרי זה תראי שבמקום מסויים החסרת אקריל, או שהוא לא קיבל מספיק גובה... וכו'. מקווה שהבנתי את השאלה שלך נכון. מה עוד, שלדעתי כדאי לך לעבור קורס קטן, או אפילו פשוט לשים לב טוב טוב לאיך שהבונה שלך עושה, לבקש הסברים. ומה גם שאם את מתכוונת לעשות לעצמך בלבד, נראה לי שחבל על הכסף שבקניית מכונת שיוף. שאינה זולה כלל וכלל.
 
סליחה מראש על הבורות ../images/Emo163.gif

אבל מהו ההבדל בין טבילה לאקריל ? הטבילה היא לא באקריל ? ואני לא מכירה את שיטת הג'ל, אשמח לשמוע עליה דיעות
 

שיריק2

New member
ההבדל

שיטת אקריל- משתמשים בנוזל ואבקה שביחס נכון הופכים למוצק- יש בין שני החומרים ריאקציה כימית . במשך 10-14 יום הוא מתכווץ בעזרת חום סביבתי עד שמגיע למקסימום חוזק. שיטת טבילה- משתמשים באבקת אקריל (יכולה להיות טחונה יותר דק ולכן להיקרא אבקת משי) ודבק- אין כל ריאקציה בין החומרים אלא רק שכבה על שכבה של החומרים. שיטת הגל'- חומר שבעצם נמצא במצב "אמצע" הוא לא נוזל ולא מוצק , ומגיע למקסימום חוזק שלו תחת אור UV . ניתן לשלב בין השכבות גם פידור אבקת אקריל. אין לחומר ריח , מתאים מאד למי שרגישה לאקריל או סובלת מחימום הציפורן בשיוף עם מכונה- מאחר והוא רך יותר לשיוף קל לעבד אותו. מתאים מאד למי שסובלת התרוממויות של אקריל ולא בגלל סגירה לא טובה של חומר .
 
וואו.. את כרגע נגעת בנקודה..

שמאד בעייתית אצלי.. תמיד אחרי בנייה נראה כאילו זה מתרומם מסביב לבסיס הציפורן.. בהתחלה חשבתי שמדובר בעבודה לא טובה, אבל כשזה קרה לי במספר מקומות שונים הבנתי שהבעייה היא בעצם אצלי.. תודה על ההסבר על כל שיטה
 

שיריק2

New member
אחלה!

תבקשי לעבור לג'ל- תחליפי את כל הבנייה אל תתפשרי על מילוי על מה שקיים כי זה יכול להתקלף מעל האקריל.
 

infatuation

New member
את עלולה להתקל בסירוב למרות שבתכלס

הבניה בג'ל היא ממש פשוטה. למי שתרצה לשמור עליך כלקוחה, אולי יהיה עדיף לקנות את החומרים לבנייה הזו. היא יכולה רק להרוויח מזה.
 

infatuation

New member
לא יודעת אם משמעותי

אני לא יודעת כמה עולים החומרים של בנייה בג'ל... בעצם הג'ל עצמו, יש נראה לי הבדל קטן ולא בטוח שכל בונת ציפורניים באמת תשנה את המחיר על זה.
 
למעלה