האם קרה לכם...

b m x

New member
האם קרה לכם...

פעם שניסו לקחת לכם את האופניים ,זה מה שקרה לי היום: הלכתי עכשיו לתקן את האופניים שלי ,היה לי פנצ'ר ,לפתע עוצרים אותי 4 נערים ערבים,ומנסים לקחת את האופניים שלי,תוך שימוש בכוח קללות,אחד מאיים עליי,והשני מנסה לפרק לי את הדיבלים באופניים חזרתי כולי זועם הביתה לאחר שניסיתי לדקור אחד מהם עם מין מפתח ברגים שהיה לי ,הרעיון לא יצא לדרך משום שהם החליטו לעזוב אותי. אז אני מאחל לערבים האלה מוות קשה ביסורים שיחנקו שאמא אבא שלהם גם יחנקו ומי שהוליד את האמא והאבא. אני לא יודע מה איתכם אבל אם הם יפלו לי שוב בידיים תקראו עליי בעיתון. ואני לא גזען ,ומה לעשות שאני שונא ערבים לא כולם! אני מאוד מצטער על השפה הבוטה ... מנהל יקר,אם תחליט שהודעה זו לא מתאימה לפורום,או לסגנון הכתב לא תהיה לי שום בעיה אם תמחק הודעה זו. אדם.
 

gilbmx

New member
כן זה קורה..

בדרך כלל עם ערבים - לפעמים מוסלמים ולפעמים יהודים. שיחקת אותה בזה שיצאת מזה שלם ועם האופניים ביד.
 

israelbmx

New member
../images/Emo91.gifתראה,

אני לא מוריד את ההודעה. אני מבין שאתה לא גזען, ואני מקווה שאתה מבין שאלה היו יכולים להיות גם חבורת ערסים מגודלים. לא יפה מצידם לנסות לקחת לך את האופניים, וקרה לכמה מאיתנו מקרה דומה. אם אתה נכנס למצב כזה, הכי חשוב לדעתי לצאת מזה כמה שיותר מהר, גם אם בצורה משפילה ולא כמו "גבר". ערבים, יהודים או כל אחד אחר - מטומטמים לא חסר. מה שכן, שווארמה "סבאח" בוואדי...אווו ווה
 

McL2

New member
........

מאיפה אתה , בן כמה אתה ובני כמה היו הערבים בערך ?
 

BenBmx

New member
גנבי אופניים-

בלי רחמים. אל תשכח שיש לך אופניים ביד זה קטלני יותר ממה שזה נשמע. ואם הם כבר תפסו לך את האופניים, יופי הידיים שלהם עסוקות. תן להם רצ'ט לפרצוף.
 

b m x

New member
תודה לכל אלה שהגיבו..../images/Emo88.gif

אני בן 17 מחיפה,הערבים היו גם עם אופניים בערך בני 15-14 עם חקות דיג
אולי לא יצאתי כמו גבר,אבל כשהם יפלו לי לידיים זה יהיה רע,ספרתי את זה לאח שלי (שבמקרה הוא שוטר-בלש) וכשהם יפלו לו לידיים זה יהיה שמח. לגבי השווארמה ,אני צמחוני
 

b m x

New member
נ.ב+הבהרה

הקטע של הדקירה,זה לא מאמת שאני אדם רע,פשוט המחשבה רצה במוחי,כאות התגוננות האופניים עלו לי הרבה כסף שאותו חסכתי לבד ובעבודה קשה וגם עכשיו כשאני רואה את ההודעה שלי,אני רואה כמה תוקפני "מאיים" ואידיוט הייתי.
 

BenBmx

New member
כן, אתה בייקר, אין לך מה להצתדק.

בסופו של דבר אנחנו,הבייקרים, עם של מטומטמים משוגעים. ואימרו אמן!
 
למעלה