האמריקאים כבר מתים

אביסון

New member
האמריקאים כבר מתים

שנחסל את ערפאת, שנקבור את הרשות. אבל לאט לאט גם הם מבינים עם מי יש לנו, הימנים, עסק כבר כ"כ הרבה שנים: עם אד, עם השמאלני, עם יוסי ביילין, עם הריאליסט, עם שמעון פרס,עם יוסי שריד, עם אדון אדון, עם "מרצ", עם "די לכיבוש", עם זהבה גלאון. כן, ידידי האמריקאים - לכולם יש מקום של כבוד בספר של שיאי גינס - בעמוד 419, בפרקים: מחזיקי השיא במתן ההזדמנויות לאוייב להמשיך לרצוח את בני עמם.כי שמעון פרס לא יתן לשרון להרוג את ערפאת. " " בבזבוז ההזדמנויות להכריע את האוייב, כשמנגד עומדת מעצמת העולם ומתחננת שתעשו כן.כי פואד רוצה שהחמאס והג´יהאד לא ישתלטו.[ הטרנספר האמיתי שצריך לעשות קודם זה לאנשים החולים מביננו.
 

ריאליסט

New member
פרס לא ייתן?.......

והרי החדשות ועיקרן תחילה: 1)בבחירות שנערכו לפני כשנה ניצח שמעון פרס את אריאל שרון בהפרש עצום של 65% מול 35%. 2)באותו יום מינה פרס החולה את ידידו ביילין החולה לתפקיד שר החוץ. 3)בכנסת יש למפלגת העבודה יצוג של 50 מנדטים ,למרץ 20,לשינוי 15 וגוש חוסם של הערביות של 15 מנדטים. סה"כ-100 מנדטים לשמאל ולמרכז.לימין רק 20 מנדטים. 4)הליכוד,המפד"ל,ישראל בעליה,האיחוד הלאומי,ש"ס,אגו"י ומפלגת המרכז-שממנה פרשו כל השמאלניים,מונים 20 מנדטים. 5)מאחר שכמעט כל הכנסת עומדת מאחורי פרס ולשרון מיעוט עלוב,אין לשרון אלא לבכות על כך שפרס קובע. 6)וואו,חושב שרון:"אילו אני הייתי מקבל לפני שנה 65% מהקולות ואילו לגוש הימין היה רוב בכנסת,אז לא הייתי צריך להתיחס לפרס.טוב,זה רק חלום". וברצינות-לא התעייפתם להאשים את פרס בהכל?.גם בזה ששרון החליט שעדיפה לו ממשלת אחדות,פרס אשם?.אם להתווכח-אז קצת יותר ברצינות,או שנהפוך את הפורום הזה לבדיחות הליכוד במקום פורום הליכוד. ולא לשכוח-אמא של פרס ערבייה!,יש לו מניות בתדיראן,ועוד מלא דברים...שכחתי כבר. אגב-מעניין מי חולה.................
 

אד

New member
אביסון=המסית הלאומי../images/Emo18.gif

אביסון מימצא היסטורי,מימצא ארכיאולוגי משעמם. מאצו ישראלי מצוי שמלבד כוחנות אין לו מה להציע. ימני קיצוני,שוליים שבשוליים שאריאל שרון נותן להם לגיטימציה. מכאן גם מובן הקשר לבגין החבר ה"נאור"שלו שמדבר על "חופש ביטוי". אביסון וחבריו בליכוד שכחו ששרון הוא ראש הממשלה. שרון אחראי לכישלון בכל תחומי החיים בישראל. ביטחון, חברה,כלכלה. השינאה מעוורת. מיותר לציין היכן היו עכשיו אביסון בגין וחבריו לו פרס היה ראש ממשלה. מפחד לחשוב איזה הסתה הם היו מריצים. אביסון בגין,אתם ממשיכים ליספור הקורבנות מאז שרון ראש ממשלה?????? רק שלום יביא ביטחון
 

אד

New member
שרון!תסתכל לעניים בעיניים

רק שלום יביא ביטחון,צדק חברתי לחם לעניים,חינוך לחלשים תיקוה לילדים.
 

אביסון

New member
"...לו פרס היה ראש הממשלה..."

תראה,אד, אני מוצא את עצמי לאחרונה פחות ופחות כותב כאן, כי הגעתי למקנה שיש לי עם חבריי עם השמאל דו-שיח של חרשים באופן אבסולוטי, והאמת שאין לי כבר גירוי אינטלקטואלי לענות לך ולחבריך, מה גם שאתם בעצמכם מעידים על עצמכם שאתם ילדים, ואין לכם כ"כ מושג בעובדות הנכונות. ובכל זאת, לא יכולתי להתעלם, מעבר לשורות השיטנה והשנאה, במשפט שכתבת בהודעה הנ"ל: "מיותר לציין היכן היו עכשיו אביסון בגין וחבריו לו פרס היה ראש ממשלה." אז, ארד וריאליסט, וכל השאר. ניתן להבין משפט זה בשני מובנים. אני הבנתי אותו כך: כן, כו, היו בחירות לפני 10 חודשים ושרון ניצח, אבל בפועל ראש הממשלה הוא שמעון פרס, והשמאלנים כ"כ מרוצים מזה, וכ"כ מרוצים מתפקודו, ש....."מיותר לציין היכן היינו...", קרי - שמעון פרס הוא אכן ראש ממשלה נהדר.
 

אביסון

New member
אל תשחק לי אותה אהבל

אתה יודע טוב מאוד ששמעון פרס משתק את שרון, לא נותן לו לעשות כלום, והשמאל בעצמו מתכגאה בזה. הרי כששואלים את אנשי העבודה למה הם לא יוצאים מהממשלה, הם אומרים : כדי למנוע משרון לעשות את מה שהוא רוצה לעשות", קרי-כדי למנוע מראש ממשלת ישראל לעשות את כל מה שכל אזרח פשוט במדינה הזאת יודע שצריך לעשות, רתוי לעשוץ, וחייבים לעשות. אבל שמעון פרס לא ייתן, כי ערפאת הוא "המלכה", ושמעון עבדו. נקודה שנייה:אתה ממשית בהיתממותך, כאשר אתה מדבר על מנדטים. כזכור לך, למפלגתו של ראש הממשלה הנוכחי יש 19 מנדטים עלובים בכנסת. מצב שלא היה לעולם בשום מדינה דמוקרטית בעולם, נגררת של החוק האווילי הקודם, אשר למזלנו שונה. כמובן שהגענו למצב הזה, אחרי שהפלולה "ראש הממשלה של כככככווווולללללםםםםםם", החליט, לאחר שהבטיח בחירות כלליות, לחזור בו-ולקיים בחירות לראשות הממשלה בלבד, מאחר שגם הוא ידע (אפילו הוא הצליח להבין), שבחירות כלליות יביאו לתבוסה החמורה ביותר שהשמאל ידע אי פעם בישראל. וכך הומלך לו ראש ממשלה חדש בישראל, כאשר באמתחתו 19 חכ,ים בלבד, כשמימין -דורשים ממנו א´, משמאל דורשים ממנו ב´, באמצע יש לו מלחמה על הראש, ומצב כלכלי איום אשר ירש כמובן, ומצב קטסטרופלי עולמי, ועוד שאר ירקות, וכמובן את, מי אם לא- שמעון פרס, שהובס בכל מערכת בחירות , אבל עדיין חושב שהוא חייב לכפות את דעותיו על העם אשר זרק אותו ואת דעותיו לפח האשפה כבר מזמן. אז תפסיק ליתמם, כי אתה הליצן.
 
למעלה