האסכולה הטכנית- איפה ללמוד?

moonshade

New member
האסכולה הטכנית- איפה ללמוד?

שלום קוראים לי אורי בן 22 מהמרכז. לאחרונה התחלתי להתעניין קצת במניות ושוק ההון (הבורסה האמריקאית באופן ספציפי) ורציתי לדעת- מלבד החומר באינטרנט, איפה בארץ יש לימודי מנהל עסקים/שוק ההון בדגש ספציפי על האסכולה הטכנית של ההשקעות?
 

noam4u

New member
ניתוח טכני

היי אני מניח שאתה מתכוון לניתוח טכני... אין תואר במנהל עסקים עם דגש על הצד הטכני עד כמה שידוע לי. קורסים בניתוח טכני אפשר ללמוד בכל אחת מהמכללות העוסקות בשוק ההון (כמו מגמות, מיטב, מגדל וכדומה). שים לב שכדי להתמקצע בנושא, צריך קורס ארוך ולא כמה מפגשים בודדים.
 

moonshade

New member
אוקיי

מה משך הקורס, איפה הכי מומלץ ללמוד אותו והאם הוא מועיל בפני עצמו (ללא תואר במנהל עסקים/שוק ההון בנוסף)?
 

noam4u

New member
ניתוח טכני

ראשית אציין כי ניתוח טכני זוהי שיטה העומת בפני עצמה, ללא קשר לתואר כזה או אחר, ואין צורך בתואר כדי לעסוק בשיטה זו. ניתוח טכני היא שיטת חיזוי של התנהגות עתידית של פרמטרים בהתבסס על אופן התנהגותם בעבר. או במילים פשוטות - להסיק מהעבר על העתיד. לקבלת עלות ואורכם של קורסים, אני ממליץ לפנות ישירות למכללות המובילות, כגון: האקדמיה לפיננסים של מגדל, מגמות, מיטב. אלה במכללות שאני אישית מכיר וממליץ עליהן. כמובן שיש להשוות בין המרצים (לחקור על כל מרצה, ניסיון וותק), אורך הקורס, תכנים וכמובן גם מחיר. אישית אני לא ממליץ על כל מיני קורסים "חינמיים" כי בדרך כלל הם אמצעי שיווק לדברים אחרים כמו ניהול תיק, עמלות וכדומה. אם יהיו לך פרטים מהמכללות, אוכל לעזור לך בהשוואה בהצלחה!
 
למעלה