היהודי משפיל ערבי

אד

New member
היהודי משפיל ערבי../images/Emo14.gif

כנראה שההיסטוריה היהודית נמחקה לראש הממשלה. שרון ממשיך להשפיל את ערפאת ואת עמו אפילו בחגם. אין שום הסבר הגיוני להחלטה למנוע מערפאת להגיע לבית לחם למיסת החג הדתי. לשרון אין גבולות,הכוח אין לו סוף. מה היה קורא לו היו מונעים מיהודי להתפלל בבית כנסת בראש השנה?? כמה טוב ונעים להשפיל חלשים... זה הזמן לסלוח... זה הזמן לשלום.
 
טוב לדעת שיש בינינו הסכמה

אני מבין שאתה מתנגד למנוע מאדם להתפלל ביום חגו. ובכן, אני מבין שאתה: 1. מתנגד לאיסור שהמדינה מטילה על יהודים להתפלל בהר הבית, המקום הקדוש ביותר לכל יהודי דתי. 2. בעד הביקור של שרון בהר הבית, שהפלשתינאים והשמאלנים משתמשים בו בצורה שקרית להצדקת האינתיפאדה. כמה טוב ונעים לדעת שאתה ואני מסכימים בדברים מסוימים. "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד" (אני מקווה שאתה לא כועס שגם אני משתמש לפעמים בסיסמאות חסרות תוכן כמוך).
 

אד

New member
מנותק מהחיים

אתה באמת מנותק מהמציאות. אכן ביקור שרון בהר הבית היה פרובוקציה.למעשה כל מה ששרון עושה זה פרובוקציות.ראה באיזה מצב אנחנו.ראש ממשלה טירון,חסר ניסיון,שאין מושג בניהול מדינה,שעסוק בעיניינים אישיים כדי לשרוד. אינטרסים אישיים מניעים אותו לא אינטרסים לאומיים.[מה נתניהו יעשה??]. כניראה שמרוב שטיפות מוח,קשה לראות את המציאות העלובה שמדיניות שרון מובילה אותנו. אנחנו עם סגפן. שמעת על הנכים,המובטלים,אנשי הנגב,הילדים הרעבים?? אני שמח שאתה אוהב את הסיסמאות שלי,מזכיר לי את נתניהו. ואים לא הבנת,לא אין בנינו הסכמה. הדברים שלך=דמגוגיה.מותר לך ככובש יהודי מיתנשא להישתמש בכוח שלך. לגבי ירושלים והמקומות הקדושים תלמד את החומר. זה הזמן לשלום שיביא ביטחון
 

byron

New member
אתה צודק

אני מקווה שאתה קורא את מה שאתה כותב. פרובוקציה זה בדיוק מה שקורה כאן. מוסלמי שאיסלם את אישתו (בדיחה נוספת כשהיא נכנסה להריון החמאס לקח על עצמו את האחריות) והמוסלמי מתעקש לחגוג את חג המולד פתאום אחרי כמה שנים שהוא "שולט" ב"עמו" למה לא תקשיב קצת לדמגוגיה שלך? רק ביטחון יביא שלום
 

אד

New member
מיהו יהודי../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

איך יכול להיות שיהודים חונכו לשינאת חינם? האים הדת היהודית מטיפה לשינאת אחים? האים הדת היהודית מטיפה לשינאת דתות אחרות? האים הדת היהודית מטיפה לאלימות? האים הדת היהודית מטיפה למלחמות? האים הדת היהודית מטיפה לשינאת הזר\הגוי\הגר? האים הדת היהודית מטיפה נגד חיים בשלום? האים הדת היהודית מטיפה להשפלת עם אחר? האים הדת היהודית מטיפה להיתעללות בעם אחר? האים הדת היהודית מטיפה למלחמת אחים? מה אומרת הדת היהודית על שינאת חינם? בשם מי מדברים כל אלה שמטיפים לאלימות,למלחמה,לשפיכות דמים? אנשי הימין בשם איזה תורה אתם מדברים? התורה שאני מכיר מטיפה לאחוה,לאהבת חינם,לכבוד,לשלום. אים התורה שלכם כל כך שלילית אולי כדאי ללמוד אותה שוב. זה הזמן לשלום שיביא ביטחון
 

El Duche

New member
למה אתה מתעקש להיות המוקיון

התורן? לא עניתה לאף הערה שהעלה הבגיניסט! למה אסור להתפלל ליהודי בהר הבית? למה זורקים אבנים על מתפללי הכותל?
 
אתה דמגוג!

אתה יודע מה, אתה באמת עובר כל גבול. עוד לא ראיתי דמגוג כה עיוור מסוגך, עד שהוא מעז לקרוא לדברי אחרים, שהם דברי טעם וריח, דמגוגיה. לדעתי, יש סיבה שאתה משתמש כל הזמן בטיעוני אד הומינם. אתה פשוט לא מוכן לקבל את אריאל שרון בתור ראש הממשלה שלך. לא כי הוא ראש ממשלה רע, אלא כי הוא ראש ממשלה ימני. פשוטו כמשמעו. הטיעונים שלך *כולם* אינם לגופו של עניין, אלא לגופו של אדם אחד: אריק שרון. העליה להר הבית פרובוקציה? תעשה לי טובה. גם אתה וגם אני יודעים שלעליה להר הבית לא היה שום קשר לאינתיפאדה. עבורך זו פרובוקציה, כי ביצע אותה אדם אחד, שאתה ממש ממש לא אוהב. חבל. האיש הזה הוא ראש הממשלה שלך, שנבחר (ועדיין נתמך על ידי!) העם שחי במדינה הזו. כנראה שאינך רואה את עצמך חלק מהעם הזה. אין שום בעיה - בקרוב יהיה לך לאן לעבור: שמעון פרס כבר פתח בהליכים להקמת המדינה הפלשתינית.
 

אד

New member
העולם נגד שרון

כל העולם מגנה את החלטת שרון למנוע מערפאת להגיע לבית לחם. שרון שוב טיפס על עץ גבוה. נראה שהאמריקאים יורידו אותו.פרס בטוח יוריד אותו. זה הזמן לשלום שיביא ביטחון
 
הר הבית איננו המקום

הכי מקודש ליהדות. כבית תפילה אין שום הבדל בין בית כנסת באדיסאבבה ובהר הבית (וישנו אפילו איסור הלכתי להתפלל על הר הבית) ויהודים לא מתפללים שם מאז ימי הבית השני!!! אמנם בית המקדש היה המקום הכי מקודש ליהדות אך זה בזמן שהוא היה קיים, שכן הוא שימש חלק מהפולחן הדתי היהודי אליו יש לעלות שלוש פעמים בשנה ושם היה ארון הברית אבל כיום מאחר ואין בימ"ק אזי שאין למקום שום חשיבות מבחינה דתית, אלא רק מבחינה אמציונלית כחלק מתודעת ההיסטוריה שלנו. קידושם של דברים חומריים אסור ע"פ היהדות שהרי זו עבודה זרה שהיא ביהרג ובל יעבור, ובכללם אבני הכותל הר הבית וכל ארץ ישראל, "קדושתם" היא בזה שהם מקרבים את האדם לבוראו ע"י קיום מצוות, ומיום שאין עבודת ה´ הקשורה ספציפית למקום זה הרי שאין בו קדושה יותר. אין חילול ה´ גדול יותר מאשר אנשים המצדיקים את העוולה המתמשכת מאז שנות ה-60, שמסכימים שתחת שליטתם יהיו בני אדם שאינם שווי זכויות להם, שמראש מייעדים להם תפקיד של "חוטבי עצים ושואבי מים", הנשללים מהזכות להיות בעלי הגדרה מדינית (אותם אנשים היו עד לא מזמן בגלות וכנראה שכחו מהר מאוד מה זה) מצדיקים את ההשפלה המתמדת העוני והסבל שתחת ידם, מבאישים את ריחנו בין האומות, וחושבים שהם זכאים לדבר בשם הקב"ה ולומר מה "זכותנו" ומה לא. אין חילול ה´ יותר גדול מזה שאנשים אלו מדברים על "קדושה".
 

shirdeb

New member
לאד שוב!!!!!!!!!

שרון ממשיך???????-אני חושבת ומקווה ששרון רק התחיל להשפיל את עראפת הרי זה מה שמגיע לו ואולי אפילו יותר מזה!!!!!! ההסבר ההגיוני לכך שלא מגיע לו שייכנס לכאן על מה על כך שהוא רוצה להשמיד אותנו או בשביל שיכניס איתו חומר נפץ הדבר היחיד שאני מוכנה לתת לו זה ירייה בראש!!!! דרך אגב- עראפת נראה לך חלש???????????????..-לא נראה בנאדם שמשפיע וגורם למוות של אלפים לא נראה לי שהוא חלש!!!!!!
 
לא ידעתי שעראפת נוצרי....

ביום חגם?... הצחקת אותי לשמחתי יש לי כמה ידידים ערבים-נוצרים מישראל שאומרים לי שהסבל הגדול שלהם זה לחשוב שאולי אולי אותו עראפת יהיה המנהיג שלהם. לדידם - עדיף שלטון יהודי על פני המוסלמי העויין אותם יותר. (כדאי לראות מה שקרה בלבנון, ואיך התחילו בכלל אירועי סברה ושאתילה בהם נטבחו מאות מוסלמים)
 
למעלה