הימורים ויחסים על הקרבות הקרובים

eyalal

New member
הימורים ויחסים על הקרבות הקרובים

Wanderlei Silva v Chuck Liddell 1.90 1.83 Matt Hughes v Georges St Pierre 2.95 1.41 BJ Penn v Joe Stevenson 1.35 3.20 Anderson Silva v Dan Henderson 1.76 2.00 האמת שקצת מפתיעה אותי הפייבוריטיות הזאת של סנט פייר. אני חושב שאולי שווה לקחת את הסיכון וללכת על יחס 2.95 על מאט יוז
 

FrecCo

Active member
מה שבאמת מפתיע

זה הפייבוריטיות של הנדרסון.... סילבה דורג כמספר 1 בעולם לפי שרדוג. אאל"ט דן הנדרסון אפילו לא היה מדורג באותה רשימה. איך אפשר להמר על דן אני לא יודע והאמת שהוא לוחם ענק ואני מת עליו, אבל נראה לי שסילבה הולך לכתוש אותו.
 
הנדרסון ממש לא ילד!

הוא הרבה מאוד שנים בספורט והוא מעולם לא חטף נוקאווט! הוא מאצ'-אפ מאוד קשה לאנדרסון. הוא עם עוצמה אדירה בידיים, הוא מתאבק ברמה מאוד גבוה! והוא כמעט תמיד בטופ פוזישן כשהוא מגיע לקרקע. התחום שאנדרסון סילבה הכי טוב בו (שזה הקלינצ' והברכיות) זה בדיוק איפה שלא כדאי לו להגיע עם הנדרסון כי הוא יסיים מהר מאוד על הגב. לדעתי הסיכוי היחידי שאנדרסון סילבה ינצח זה אם הנדרסון יגיע שוב (אפשר לומר כרגיל) בלי כושר לקרב ארוך..
 

cache

New member
סילה מצויין גם על הגב

רוב הקרבות של סילבה ביו.אף.סי אומנם הסתיימו בעמידה בעזרת יכולות המוי טיי המצויינוצ שלו, אבל לסילבה יש גב מצויין. ומאיפה הנתון של הנדרסון מגיע לא בכושר. הנדרסון הוא חיית קרבות שעובד קשה כל חייו, הוא שייך לטים קווסט ששמים דגש מרכזי על כושר גופני וסיבולת (לראייה קוטור בגיל 44).
 
איזה מוזר!

אני מהמר דווקא שכל האנדרדוגים ינצחו! לידל בהחלטה. היוז בהחלטה. דן הנדרסון בהחלטה וסטיבנסון בtko אחרי גראונד אנד פאוד עצבני!
 

talhorm

New member
וואו איזה יחס פן קיבל

אני חושב שהקרב שלו מול סטיבנסון דווקא יהיה די צמוד אבל פן ינצח, אולי אפילו בהחלטה... אבל לא חושב שעל הסיבוב הראשון זה יגמר לידל פייבוריט מול סילבה או שאני לא מבין את ההימור?
 

talhorm

New member
חשבתי שילכו על סילבה כפייבוריט

טוב אחרי הכל גם הוא בא אחרי 2 הפסדים ואחרי הרבה מאוד זמן שהוא לא נלחם, ועוד הוא רגיל להצלחה בזירה, נראה מה ילך איתו בכלוב... ולידל, שלט בUFC בשנים האחרונות, אז כנראה שיש מקום להשים אותו פייבוריט למרות שג'רדין זה לא קרו קאפ וגם לא דן הנדרסון
 

eyalal

New member
יש עדכון ליחסים

ואכן כרגע החליפו בקרב הזה את היחסים 1.83 לסילבה שעכשיו הפייבוריט, 1.9 ללידל
 

eyalal

New member
יחסים לקרבות של היום(האולטימט פייטר)

Roger Huerta v Clay Guida 2.00 1.83 Mac Danzig v Tommy Speer 1.62 2.20 Jared Rollins v John Koppenhaver 1.86 1.80 George Sotiropoulos v Billy Miles 1.20 4.00
 

talhorm

New member
ג'ורג כזה אוברייטד

אני מקווה שהוא יוכיח לי אחרת אחרי האירוע הזה
 
קליי גווידה פייבוריט על הוארטה?

נראה קצת מוזר, בהתחשב בתוצאות של כמה מהקרבות האחרונים של השניים.
 
למעלה