הימין לא רוצה שלום....

שמאלני

New member
הימין לא רוצה שלום....

הימנים משחקים אותה שהם רוצים שלום,אבל תחלס הם לא רוצים. איך אפשר לרצות שלום שלא מוכנים לוותר על כלום. בשביל שלום צריכים לוותר ולא רק לדבר. הנה דוגמא, עכשיו למשל הרשות הפלסטינית הודיעה שהם סוגרים משרדים של החמאס והג´אהד,והם הכן סגרו. לפני כמה ימים הודיעו החמאס והג´אהד שהם מפסיקים את הפיגועים בשטח מדינת ישראל. למה עכשיו שרון לא מתחיל במישור המדיני למה הוא מחכה? הוא מחכה ששוב יתחילו הפיגועים? הוא מחכה שהרשות יפסיקו את הפיעלות נגד ארגוני הטרור? למה הוא בדיוק מחכה,אני לא מבין. לפיכך אנחנו לומדים ששרון לא רוצה שלום והימין בכלל לא רוצה שלום. תשמעו זה שערפאת אמר בשנות ה-80´,שהוא עוד היה מחבל ופעל נגד ישראל,הוא אמר בטוניס שהוא יחזור למדינת "פלסטין" ובירתה תהיה ירושלים. הוא אכן חזר אומנם לא לפלסטין אבל הוא חזר לשטחים ובזה הוא צדק. ובעוד דבר הוא צדק שהוא אומר כל הזמן,שרון לא רוצה לעשות שלום. עד לפני כמה זמן חשבתי שבגלל שאנחנו במלחמה כל צד אומר דבר זה או אחר על הצד השני,אבל עכשיו אני רואה שהבן אדם צודק,שרון באמת לא רוצה לעשות שלום. אנחנו לומדים לאט לאט כמה שזה נשמע אבסורטי שהבן אדם היחיד שאנחנו יכולים להאמין לו זה ערפאת. כל מה שהוא אומר זה קורה. והנה עוד דוגמא,למשל עכשיו יש את חג המולד. מה מפריע לשרון שערפת יצא לבית לחם לחגוג עם עמו את חג המולד. אחר כך מתפלאים למה כל העולם נגדנו,בגלל שרון.
 

byron

New member
והשמאל אל רוצה ביטחון

איזה משרדי חמאס הם סגרו? מהמשרדים שלחו מתאבגחם או משהו? סגרו משרדי ראווה! אז החמאס הודיע שהוא מפסיק פיגועים בשטח מדינת ישראל, אז מה? הוא לא מתיחס לגבולות ישראל שלי ואפילו לא לשלך (גם אם הם מתחילים בניו יורק ונגמרים בl.a.) ערפת גם אמר שההסכם עם היהודים הוא כמו הסכם כעיבה אז גם כאן להאמין לו או כמו כל השמאל אתה סלקטיבי, ומה שלא מתאים לך נשאיר בחוץ. שרון לא רוצה שלום? אולי אני לא יודע מה הבנאדם רוצה וגם אתה לא ובטח שהטרוריסט רוצח הילדים לא יודע, אבל שרון רוצה ביטחון. לא כמו פרס נציגכם הנעלה שרוצה הפסקת אש שנוכל להחזיר לערבים בשקט את השטחים "שלהם" ואז תחזור האש ואז שוב "הפסקת אש" ונחזיר עוד משהו. פרס פוליטיקאי גדול קיסינג´ר מדינאי ואדם גדול. ההבדל הוא שאחד מהם ראה כמה הרוגים הביא "הסכם השלום" שהביא לו פרס נובל והוא החזיר את הפרס. השני נהיה סגן של יריבו המר רק כדי ללמד סניגוריה על הפרס שטוף הדמים שלו
 

שמאלני

New member
אהה צודק והימין רוצה בטחון...

תשמע אם זה הבטחון של שרון מה שהוא הבטיח אנחנו בבעיה קשה. עברו כבר 8 חודשיים מאז ששרון ראש ממשלה ואיזה בטחון הוא הביא לנו עד עכשיו,פיגועי התאבדות,מכוניות תופות פיגועי ירי ועוד... תראה את ההודעה שלך אתה כל כך נגד השלום,תגיד לי איך אתה רוצה בטחון ללא שלום. הנה עכשיו אין שלום,ויש בטחון? אני שואל אותך,ואני מחכה לתשובה גם. למה אתה חושב שפרס כל כך מתאמץ לשלום אהה. גם ככה הבן אדם בן 78 עוד מעט מת מה הוא צריך להתאמצץ עכשיו כל כך. הוא עושה את זה בשביל העתיד שלנו שלא נהיה כל הזמן במלחמות. חוץ מזה מה קשור פרס לעניין הוא לא ראש הממשלה,אל תפיל את הצרות של שרון על פרס. ככה אתם הימנים משהו לא מצליחים אצלכם ישר מפילים את אנשי השמאל. שרון הוא ראש ממשלה,וכל מה שקורה בארץ בתקופה זאת זה על אחריותו הבלעדית בלבד.
 

pilovich shahaf

New member
אני מסכים איתך זאת אחריותו של ../images/Emo104.gif

ראש הממשלה הבלעדית, אז לא צריך להפריע לו לעבוד ואת מבחן התוצאה כולנו נישפוט
פ"ש.
 

byron

New member
פרס לא מתאמץ.

וביחוד לא מתאמץ להביא שלום. הוא מתאמץ להגן על הפרס שהוא קיבל. שיחזיר אותו ה"שלום" שהוא הביא אינו שלום הוא קירב אלינו את הרוצחים. אדם קטן ומגעיל פרס. אם הוא היה חצי מקיסינג´ר הוא כבר היה מחזיר את הפרס ומנסה למצוא דרך אחרת לשלום. לא אותה דרך תעתועים שנכשלת שוב ושוב. במקום אחר כאן הואשם ביבי שהוא פוצץ את ה"שלום" שהביאו פרס ורבין. ביבי עלה כי העם לא האמין ב"שלום" זה. ואם הוא האשם למה המצב התפוצץ באמת תחת שלטון ממשיך דרכו של יצחק - ברק?
 
למעלה