הליגה פרסמה את לוח המשחקים

אוקלהומה סיטי תאנדר:

תפתח את העונה עם שני משחקי חוץ - ביום ד', 23.12, נגד יוסטון, [שככל הנראה] תגיע עם ג'יימס הארדן והרכש החדש ג'ון וול, ולאחר מכן ביום ש' נגד ניו אורלינס.
משחק הבית הראשון של אוקייסי יהיה ביום ב', 28.12, נגד יוטה.

הקבוצה לא תפגוש את אינדיאנה או וושינגטון בחצי הראשון של העונה, כך שנזדיין בסבלנות למפגש בין [1] טי ג'יי ליף לקבוצתו לשעבר אינדיאנה, [2] למפגש בין הישראלים שצפויים להרכיב את הקו-הקידמי של נבחרת ישראל ביורובאסקט 2022.

עם זאת, זה לא אומר שלא יהיו איחודים מרגשים נוספים. כך לדוגמה, אוקייסי תארח ב-15.1 את בילי דונובן, מאמנה לשעבר, וקבוצתו החדשה שיקאגו בולס. סטיבן אדאמס יחזור למפגש ראשון בקריירה נגד התאנדר ב-31.12 עם קבוצתו החדשה ניו אורלינס. קווין דורנט, עוד שחקן עבר אגדי של המועדון, יגיע עם ברוקלין נטס ב-29.1.


וושינגטון וויזרדס:

כפי שנאמר, לא נראה את הוויזרדס פוגשים את אוקלהומה סיטי בחצי-הראשון של העונה, אבל גם כאן זה לא אומר שאין מפגשים חמים לדני אבדיה:
כבר בשבוע הראשון, מארחים ב-29.12 וב-31.12 את שיקאגו בולס, הקבוצה שויתרה על דני.
ב-9.1 דני יארח את מיאמי, פיינליסטית העונה שעברה.
ב-17.1 וב-18.1 בק-טו-בק בבית נגד קליבלנד, קבוצה נוספת שלא בחרה אותו -- למרות שכאן היתה זו החלטה של דני לא למסור לה דוח רפואי, על מנת להשתמט מהיבחרות על-ידה.

בהמשך העונה, מפגש ראשון נגד ה-MVP שנתיים ברציפות של הליגה, יאניס אנטטקומבו, במילוואקי, ב-22.1.
וושינגטון תפגוש את ג'ון וול בפעם הראשונה ב-26.1, אבל זה יהיה בחוץ, ביוסטון. חזרה ראשונה של וול לוושינגטון תהיה ב-15.2.
את הבולס נפגוש למשחק שלישי ב-8.2.

לקראת סוף חודש פברואר וושינגטון תהיה בסדרה של משחקים בחוף המערבי, כולל בק-טו-בק ב-22.2 וב-23.2 נגד האלופה לוס אנג'לס לייקרס ולמחרת נגד הקליפרס. דני אבדיה יסיים את החלק הראשון של העונה, רגע לפני היציאה לפגרת אמצע-העונה [או בשמה הקודם: פגרת ה'אול סטאר'], בצמד משחקים ביתיים נגד ממפיס והקליפרס ב-2.3 וב-4.3, שזה בהחלט נחמד לצאת לחופשת מנוחה כשאתה מסיים משחק בית, ולא צריך לעלות על מטוס - אני רואה גם את זה כדבר חיובי.
 
כבר בשבוע הראשון, מארחים ב-29.12 וב-31.12 את שיקאגו בולס, הקבוצה שויתרה על דני.

"הויתור" הזה עלה לדני לא מעט כסף - בין 5 ל-12 מיליון דולר.

ב-17.1 וב-18.1 בק-טו-בק בבית נגד קליבלנד, קבוצה נוספת שלא בחרה אותו -- למרות שכאן היתה זו החלטה של דני לא למסור לה דוח רפואי, על מנת להשתמט מהיבחרות על-ידה.

לא יכול לאמת שכך היה, אבל אכן פורסם שדני היה סלקטיבי בהחלטה למי להעביר דוחות רפואיים, וזאת על מנת שלא להיבחר לקבוצה שהוא אינו מעוניין לשחק בה - יש להניח, שקליבלנד היתה אחת מהם. כמעט בודאות דטרויט, אולי גם אטלנטה. אבל לא יכול לאמת. אנו יודעים לומר שטאייריס האליברטון בחר לפעול בשיטה דומה, על מנת שיוכל "להתדרדר" לבחירה ה-12 וללכת לסקרמנטו קינגס.
 

Krit123

Well-known member
סרטון משעשע של חשבון ה'טוויטר' הרשמי של יוטה ג'אז, לקראת פתיחת המשחקים:

מורי משליך פטישים ויוקיץ' כדורי אש? sounds about right. קטע יפה, לברון מופיע בו כעז תרתי משמע חח
אנחנו פותחים אגב מול הקינגס ואז יוסטון, אחרי זה כבר הספקתי לשכוח אבל פורסם כבר חצי מהלוז.
 

Rapgamer

Well-known member
מנצל"ש כדי להזכיר- אנת'וני דיוויס חתם ל-5 שנים בלייקרס

כולנו הנחנו שהוא ישאר בקבוצה. אבל בעידן בו סופרסטארים נוהגים להתחייב ל2-3 שנים ועם אופציות שחקן ליציאה מוקדמת, דיוויס חותם על המקס' המלא. הלייקרס קיבלו הרבה קרדיט על הפוסטסיזן המוצלח שלהם אבל אפשר לומר שההחתמה הזאת היא המהלך החשוב ביותר שעשו.
בנוסף לכך לברון האריך את החוזה בלייקרס עד 2023, הצמד הזה ממשיכים לעוד הרבה שנים קדימה.
 
תוספות:

* וושינגטון 1 מ-7 קבוצות שלא ישודרו בפריסה ארצית, מחוף-לחוף, בחצי הראשון של העונה. גם אוקלהומה סיטי.
עוד 5 קבוצות ישודרו מחוף-לחוף רק פעם אחת, כלומר 12 מ-30 הקבוצות בליגה לא זוכות לתפוצה רחבה -- אם אתה מחוץ למרקט, אתה לא יכול לצפות בהן בדרכים קונבנציונאליות. אם אתה בתוך המרקט, אתה חייב לשלם לחברות הכבלים. זה חוזר על עצמו כל עונה, וזו בעיה שלא מדברים עליה מספיק. איך אפשר לבנות ככה מרקטים קטנים.

* ג'ון וול יסיים את קריירת הוויזרדס שלו עם 7 טריפל-דאבלים -- מקום שני בכל הזמנים [ דרל ווקר - 15]. לראסל ווסטברוק היו 8 בעונה שעברה.

* מסיבת העיתונאים שבה יציגו את ראסל ווסטברוק תתקיים היום [ש'], בשעה 21:00 שעון ישראל. היא תהיה זמינה לציבור הרחב, ניתן יהיה לצפות בה בשידור חי, ואני בטוח שאין לכם משהו יותר טוב לעשות, אז קדימה.
 

Krit123

Well-known member

כשאתה רואה אותו לצד כל הפרצופים המוכרים פתאום נופל האסימון.. נכנס לפריים משום מקום ואחריו מגיח בראדלי ביל.. איזה קטע
 
קטע טלוויזיוני ענק:

סדרה בשם "Designated Survivor", בכיכובם של קיפר סאתרלנד ("24") ומגי קיו ("ניקיטה"), שודרה בין 2016 ל-2019. בעונה הראשונה, ב-2016, אחת הדמויות בסדרה דיברה על טרייד בין וושינגטון לרכז של אוקלהומה סיטי. טכנית, זה יכול היה להיות קמרון פיין בעונת ה'רוקי' שלו, ואם לוקחים שנה אחורה - כי הדמות אומרת שהטרייד קרה שנה לפני - אז כרונולוגית מדובר על שמות כמו רג'י ג'קסון, סבסטיאן טלפייר, איש סמית' או די ג'יי אגוסטין, אבל - רכז אוקלהומה סיטי ששווה לעשות עליו טרייד, ברור שהגיוני יותר ווסטברוק. אותה דמות, שהיא בעצם העוזר של נשיא ארה"ב קיפר סאתרלנד, אומרת שלוושינגטון לא היה אף שחקן שאוקלהומה סיטי רצתה, אז היו צריכים לצרף קבוצה שלישית לטרייד -- וזה נתן לנשיא, קיפר סאתרלנד, את הרעיון להבין מה הרוסים רוצים ולמצוא "מדינה שלישית" שיכולה לספק את זה...

בקיצור, הסדרה חזתה את הטרייד של רכז אוקייסי באותה עונה, ראסל ווסטברוק, לוושינגטון וויזרדס, כאשר ג'ון וול, הרכז של וושינגטון באותה עת, היה אמור לעבור לקבוצה שלישית. 4 שנים אחרי, במתכונת קצת שונה, זה קרה.

שמישהו יחזיר את "24" בבקשה! סליחה, הייתי חייב.
 
* צילומים ראשונים לדני אבדיה. גם זה חלק מהעניין, אין מה לעשות:

* דיווח: הליגה הודיעה לקבוצות שאין לתת לשחקנים לנוח במשחקים שמשודרים ארצית, מחוף-לחוף, הנחיה המוכרת לנו מעונות קודמות. כמובן שוושינגטון לא תסבול מהדרישה הזו, שכן אף משחק שלה לא נבחר להיות משודר ארצית!
 
עדכונים ממחנה האימונים של וושינגטון וויזרדס [המנה הפרובינציאלית היומית שלנו]:

* רובין לופז הצטרף לקבוצה והתאמן היום בפעם הראשונה עם חבריו החדשים.

* גם ברטאנס נמצא, אבל יתאמן רק ביום שבת לאחר השלמת הבידוד.

* דני אבדיה נשאל איך הוא לא "מסתנוור" מראסל ווסטברוק, הכוכב הגדול. ענה שבסוף כולם בני-אדם, המשחקים כדורסל. צייצתי על משהו שעליתי עליו פתאום: דני שיחק עם מייקל רול במכבי, ששיחק עם ראסל ווסטברוק ב-UCLA לפני 13 שנה.

* המאמן סקוט ברוקס חושב שהמכניקה של דני בזריקה טובה, רק צריך אימונים. אני חושב שיש הסכמה רחבה שדני יכול להפוך לשחקן עם אחוזים יפים.

* רוי האצ'ימורה השווה את הזריקה של דני לזו של ברטאנס. דני הגיב ואמר לו תודה על המחמאה. שהאצ'ימורה יישב בשקט, גם כן הוא, שם עין על ה'מאמי הלאומי' שלנו, שילך כפרה עליו.

* דני סיפר שלא היו לו 'מטלות של רוקיז' במכבי, מה שאצלנו קוראים "זובור", אבל אמר שעבדו עליו בעיניים לא אחת: קשרו לו את שתי הנעליים יחד, הדביקו לו את הלוקר. בוושינגטון התפקיד של דני הוא להביא אוכל לוטרנים.
 
עדכון - וושינגטון פרסמה את הסלוגן שלה לעונה הקרובה: "DC Above All". האשטג Deutschland über alles . אוהבים ? לא אוהבים ?

כמו כן, השחקנים ילבשו סרט שחור עם המס' 41 על חולצת המשחק לזכרו של ווס אנסלד, מגדולי שחקני וושינגטון בכל הזמנים, שהלך לעולמו בחודש יוני האחרון.
 
למעלה