הפעם עבר הגבול:

shirdeb

New member
הפעם עבר הגבול:

חבריי השמאלנים: הנציגים שלכם חברי השמאל לכל אלה שלא ראו אתמול משעל חם לא נראה לי שמייצגים אפילו אותכם אני חושבת שהם נציגים של עראפת!!!! ´מר´ יוסי שריד ו-´מר´ חיים רמון עברו כל גבול שמתקבל על הדעת ולא ציפיתי לשמוע את הדברים אפילו לא מחברי השמאל:הם אומרים כי שרון מכין את השטח לפיגוע הבא בכך שלא נותן לעראפת להיכנס לבית לחם יפה מצידם לחזק אותו... הם אומרים אם שרון לא ייתן לעראפת להיכנס לבית לחם אז התוצאה תהיה פיגוע בזמן הקרוב-מישהו מוכן להגיד לי שליחים או נציגים של מי הם?????? אני מבינה שהם מצפים ורוצים שאנחנו נעמוד בתנאים של עראפת כלומר אני נכנס-אין פיגועים(מה שגם לא נראה לי) אני לא נכנס-תצפו לפיגוע! סוף סוף יש מנהיג שעומד על שלא גם אם יש שקט הרי זה ידוע אם הוא ייכנס ואם לא ימשיכו להיות פיגועים! אז עד שיש מנהיג כזה באים ותוקפים אותו-תסלחו לי על הביטוי אבל אנחנו חרא של עםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
 

pilovich shahaf

New member
רק ביטחון יבא שלום אמיתי../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif../images/Emo70.gif

נצח ישראל לא ישקר מבחן התוצאה. פ"ש.
 
ואכן- קרה בדיוק מה שחשבת

לפני חצי שעה נפצע קשה אדם כתוצאה מפיגוע ירי בשומרון. אבל בעצם, למה שזה יפריע למישהו? הוא הרי מתנחל. הוא כובש. הוא גר ב"שטחים הכבושים". זה לגיטימי להרוג אותו. הרי המאבק של הפלשתינאים הוא "לגיטמי"- זה מה שמספרים לנו השמאלנים כל הזמן. אז עוד הרוג. לא נורא. כולה מתנחל. ביג דיל.
 

pilovich shahaf

New member
משעל חם אתמול חימם את המפגע ../images/Emo104.gif

של היום, של הלילה, של מחר וכך הלאה........ממשלת חרום/ממשל צבאי מיד
נצח ישראל לא ישקר מבחן התוצאה. פ"ש.
 

shirdeb

New member
לא צריך את הערבים:

אם ייצא לי אי פעם לדבר עם מנהיג ערבי-פלשתנאי אני יגיד לו שחבל שהם עובדים כל כך קשה אנחנו הורגים אחד את השני בתוך העם גם בלי אוייבים השמאלנים במשאל חם דאגו להרתיח את כל הצדדים והנה התוצאות אבל מה אכפת להם זה לא מישהו מצפון תל-אביב זה לא מישהו משלהם!!
 
למעלה