הפרשי גילאים 2

ShukyD

New member
הפרשי גילאים 2 ../images/Emo3.gif

נכון שאמרתי לבחור לצאת מזה מהר, אבל התירוץ הוא שזה כי היא דתיה והוא לא. עכשיו אני במצב דומה רק שהיא לא יודעת שאני בעניין ואני לא בטוח שאם היא הייתה יודעת, היא גם הייתה בעניין... וההפרש הוא קצת יותר גדול מ18-23 אני בן 22 עוד מעט היא בת 30 עוד מעט
בכלל לחשוב על זה? או לוותר מראש?
 

pinoki

New member
לא בהכרח רלוונטי הפרש הגילאים

:) מי כמוני יודעת... 10 שנים הפרש... כבר חצי שנה ביחד
 

ShukyD

New member
כן אבל בהנחה שהוא לא בן 14

אלא בן 34 המצב הוא שונה כי אצלנו זה אני הקטן והיא הגדולה ולא להפך מן הסתם אם אני הייתי בן 30 והיא בת 22, זו לא הייתה בעיה בכלל, להפך.. הממ אז זהו גם לא מפריע לך נגיד שזה שלבים שונים בחיים? נגיד הצד היותר גדול חושב קדימה, יש כבר עבודה, תואר, שניים, תוכניות לחיים, אולי אפילו למשפחה.. ואת מה? את עוד ילדה את נורא רוצה את הזוגיות אבל לא את החיים הגדולים האלה..
 

pinoki

New member
כן זה קצת יכול להפריע

הכל תלוי בך מה אתה מעוניין לעשות בחיייך ולעיתים זה משתלב אני לא הייתי מספידה את הקשר בגלל גיל לא מיד בכל אופן
 
לא לוותר מראש,

תדע רק אם תשאל אותה. תכיר אותה, תתחבב עליה, וכשהיא תשאל בן כמה אתה תגיד לה ותן לה להחליט. אם לא מנסים, לא יודעים. חבל לפסול מראש מה שיכול להתפתח לכיוון יפה.
 

ShukyD

New member
אבל זה עוד עניין

שאני ממש רוצה להגיע לשם, לשמוע את דעתה, לעשות הערכת מצב עוד בלי להגיד לה מה מבחינתי אבל אני ממש נרתע מזה אני לחוץ ברמות היסטריות ומשתגע כל פעם שאני רואה אותה ואני לא יודע בכלל איך לגשת או מה להגיד ובהתחלה כשהיינו נפגשים ומדברים והכל זה לא הפריע לי, כי לא חשבתי על זה ככה וזה סתם מעצבן כי פתאום שינוי אחד פיצי של דרך חשיבה או הסתכלות גורם להכל להיות מוזר כל כך ומה שעוד יותר מתסכל שאני יודע שכמה שאני יותר אמנע מזה, זה יהיה יותר קשה וכמה שאני יותר אתמודד עם זה, זה יהיה יותר קל ואני בכל זאת בוחר להמשיך להמנע
 
וואו, לא פשוט.

נראה לי שכדאי שתנסה ליצור איתה ידידות עמוקה יותר, שתכיר אותך יותר ואתה אותה. אם תנסה להתקרב אליה בצורה ידידותית ועדינה, בלי להתחיל איתה בצורה מפורשת, אולי זה יעזור. אם היא לא מעוניינת להעמיק את הידידות, אז תדע שגם מבחינה רומנטית היא לא היתה מעוניינת. לפחות חשפת את עצמך פחות.. למרות שהיא יכולה לחשוד שזה מה שאתה רוצה, אבל אם מאוד רוצים מישהו, ומחליטים ללכת על זה, צריך להסתכן בחשיפה.. ככה זה.
 

ShukyD

New member
בסוף זה פשוט לא הסתדר לבד

ונגרר איכשהו למצב של לרדת מזה
 
באיחור קל.. ../images/Emo9.gif

לפעמים זה פשוט "נוט מנט טו בי.." מקווה שהכל בסיידר איתך, תוכל לכתוב לי במסרים.
 
למעלה