הקוסם מארץ עוץ!!!!

הקוסם מארץ עוץ!!!!

שלום לכולם.. החלטתי לבקר בפורום שלכם ובואו אני אתן לכם מחמאה שהוא אחלה פורום... באמת שאהבתי.... אז הנה תלונותי לשבוע זה.... 1. ראשונה והכי חשובה... לפני מספר ימים פתחתי את הטלויזיה על ערוץ אחד ונתקלתי לי בתוכנית אכותית ולא מוערכת - ``הקוסם מארץ עוץ`` ואני בתור מעריצה מושבעת של טוטו הכלבלב נדבקתי למסך ואי אפשר היה להזיז אותי.... למחרת באתי שמחה וטובת לבב לחדרי והדלקתי בשנית את הטלויזיה על הערוץ המדובר וראו זה פלא... פרק אחרון בסדרה...ולא סתם פרק אחרון.. פרק אחרון בלי טוטו!!! מה קרה לו??? אולי הוא החליט להתפטר כי לא נתנו לו מספיק שורות.... יוחזר טוטו לאלתר!!! וגם דורותי יכולה להצטרף אם בא לה למרות שהאריה יותר מצחיק... 2. אם נכנסתי לעניין תוכניות ילדים אז כדאי להחזיר גם את נילס הולגרסון שהוא מלך בפני עצמו ורכבת ההפתעות שמאז ימי ילדותי לא נתקלתי בה בשידורים חוזרים... ושישימו את התוכניות האלה לא רק בערוץ הילדים... מה קרה?? לאנשים מבוגרים או במקרה שלי לחיילות אסור לראות תוכניות איכות??? די לקיפוח!! 3. דבר משונה קורה לי תמיד כשאני חוזרת הביתה מהצבא... איך שאני מגיעה הביתה נהרסת לי כל הקליטה בפלאפון... אז אומנם זה נכון שאני בבית אז אני יכולה לדבר מהטלפון ולא צריכה את הפלאפון אבל מה קרה לשיחות שאמורות להיכנס אלי לפלאפון?? מה קרה??? אני יומיים בשבועיים בבית אז אני רוצה להיות זמינה גם ביומיים האלה... וכן יש אנשים שאין להם את הטלפון שלי בבית... בעיה בפני עצמה... אני לא נהנת ביום ראשון לשמוע את כל ההודעות של האנשים שלא הצליחו לתפוס אותי בשבת... זהו נראה לי... מיציתי את התלנות להיום.... אבל יבואו בודאי עוד בהמשך.... זהו.. חיים יפים שיהיו לכם.... ביי ביי.. עדי.
 

ביילי_007

New member
הלב...איפה מרקו.....``כמו הים ...``

קודם כול, ברוכה הבאה לקחו לי, אם את יש לך טענות, תלונות, קיטורים, בעיות או סתם שבא לך לדבר איתנו - בהחלט הגעת למקום הנכון. שנית, בגלל שהגיע החופש הגדול יש לי זמןןןןן, לראות שוב את תוכניות הטלוויזיה שאני אוהב - בערוץ 6, וגם אני מעריץ הקוםם מארץ עוץ, ראיתי את המחזה - בחנוכה ``הקוסם`` קניתי קלטות...גם אני מכור לדורותי וטוטו...., וגם אני כועס שלא מעריכים תוכניות אכותיות. עוד משהו....למה לא משדרים את הלב.......מרקו....מרקו....איפה אמא....,:) שנית, פלאפונים זה דבר דפוק, זה מכשיר קטן ולא יעיל בכלל, שומעים תמיד רעשים, מתנתק תמיד, ואין קליטה....הייתי בקניון עזיריאלי ואין קליטה!!! אורנג` סלקום מוטרולה...הכל אותם שטויות...אין קליטה..., אבל נראה את עוד תלכי בדרך האבנים הצהובות...ותזכרי ``הדרך ארוכה ומפותלת ולא נדע בדיוק לאן היא מובילה ועל המרצפות הצהובות עכשיו נרוץ כי הגענו למסע על הקוסם מארץ עוץ. הקוסם מארץ עוץ`` - לקוח מהמחזר ה``קוסם``.
 
ברוכה הבאה לקחו לי.

עניין תוכניות הטלוויזיה, ידוע היום כבעייתי, כי משום מה כל סדרות של פעם, כבר לא מיוחדות... כל שנה אני זוכר מימי החופש הגדול, אם זה היה נילס, או מרקו, או דורותי. היה גם פעם את דון קישוט... מישהו זוכר את זה? היתה גם סדרה עם ילד ספרדי כזה, שנלחם... אני זוכר שהיה חיקוי עלוב למרקו, וקראו לזה ``ביל וסבסטיאן``? מישהו זוכר את זה? אין, היום בערוצי הילדים אין סדרות אגדיות כמו אלה... היום זה פוקימון, וכל מיני סדרות אחרות (שכמובן אני לא מכיר) שפשוט אין להן את טעם העבר כמו לסדרות שהצגתי. בקשר לפלאפון... בהחלט מכשיר בעייתי, וקליטתו עוד יותר, אבל אתם זוכרים את התקופה שלא היה דבר כזה? מי שהיה לא פלאפון היה נחשב לHIGH SOCIETY, ובכלל פלאפון אז נחשב לפריבילגיה... היום זה לא ככה, וזה שהפלאפון שלך לא קולט רק בבית שלך... זה מאוד מוזר, אולי בבית ספציפי אצלך, יש משהו שמפריע לו לקליטה... אין לי מושג.
 
למעלה