חברים.על מנת שנכיר הרבה יותר טוב

חברים.על מנת שנכיר הרבה יותר טוב

רצוי שכל אחד יכתוב כמה שורות על עצמו בהן יתן מעין "כרטיס ביקור" נתחיל שם: וואחד מהקומץ גיל:21 מקום מגורים:ירושלים רפרטואר:הימין הקיצוני בפורום iol ז"ל,הרבתי לריב וירטואלית עם כל מי שניסה להכפיש את שמה של בית"ר בכל מקום בו יכולתי.לאחרונה הגעתי להסכמי שביתת נשק עם מנהל פורום כדורגל בתפוז . אני עדיין לא מרשה להכפיש את שמה של האימפריה בצהוב. בהווה אני מתמודד על תפקיד מנהל פורום בית"ר ירושלים בתפוז.
 

בודי

New member
אוקי, אז ככה:

שם: בודי (כינוי מבת-חן אל תשאלו איך הגעתי לזה) גיל: עוד פחות מחודש 16 מקום מגורים: הצפון הרחוק.....רמת הגולן. ועוד קצת דברים: האוהדת כורסא הכי גדולה בארץ בסביבה בה הכדורגל שייך רק לאזור המרכז ולא נשמע באזור חוץ מאיזו קבוצה מקומית קטנה שגם לה קוראים בני יהודה..... יאללה בית"R!!!
 

the @ man

New member
קבל

שם:the @ man גיל:14.5 ומי שיש לו בעיה עם זה יכול... מקום מגורים:אזור הדרום רפטואר:אוהד כורסא מושבע עקב ריחוק מאיזור המרכז אוהד ביתר היחיד בבית ספר שלי ומגן על כבודה!
 
נמשיך......

כנסו לכרטיס האישי שלי, תכירו הרבה יותר טוב....... בנוסף לכרטיס האישי, כיום אני יושב במערבי, 3 עונות במזרחי הספיקו לי...... וואחד, בקשר למנהל פורום כדורגל, אחי הוא אוהד הפועל ואני יודע על הסיפור כי אני חבר שלו במקרה.......
 
טראנספר ותל חי... לכולם

שם: יאיר קלויר מקום מגורים: לייד אשדוד (גדרות אם מכירים) גיל: 16 בנוסף: 1. לא לרדת אלי בבקשה עם שגיעות כתיב יש לי דיסלקציה... 2.אני ימני (יו"ר נוער "מולדת" בעיר אשדוד... האיתי יו"ר נוער ליכוד בגדרה אבל פרשתי מהליכוד) 3.אוהד כורסא כרגע רוצה לבוא למישחקים אבל אין איך בנתיים... 4.אני לומד בבית ספר קיבוצי ולכן זה בעיה קלה לאהוד את בית"ר אבל עושים את זה בלב שלם... 5.אני בתנועת הנוער בית"ר (תצטרפו אם אתם אוהבים את ארץ ישראל או\גם אם אתם ימנים בדעותיכם) 6. ok זה קצת מורכב אז לקרוא טוב: אף פעם לא אהבתי כדור רגל עד ליפני בערך שנה\חצי שנה אז התחלתי לאהוב את בית"ר, אבל ליפני זה כשלא אהבתי כדור רגל גם אהדתי קבוצות אז בהתחלה זה היה מכבי תל אביב הרבה זמן אחר כך בית"ר כמה זמן אחר כך הפועל באר שבע אחר כך אהדתי כמה קבוצות ביחד כל זה היה כמובן בלי להבין כלום בכדור רגל זה גם היה תלוי במקום ובחברים שם בתור ילד שלא מבין כלום בכדור רגל זה לא ממש משנה לא... אבל כמו שאמרתי התחלתי להיתענין בעיקבות החלטתי לאהוד את בית"ר י-ם... היום אני אוהד די שרוף... 7. אני די חדש בעינין כפי שציינתי כבר אז רציתי לברר פרטים רבים אם תוכלו לתת לי זה אהיה טוב, יש הסעות אם כן מאיפו??? מה נותן לי כרטיס חבר??? מאיפה אני מסיג דברים של בית"ר (צעיפים,שרשרות וכד´...)??? קצת על הקבוצה??? ועוד דברים כאלו...??? בתודה מראש ובחברות (אני מקווה) יאיר קלויר... נ.ב אני מחכה לתשובות
 
שכחתי משהו

אני שונה אדומים... אדום זה הפועל אדום זה קומ´ אדום זה השמאל הישראלי... בלעעע... יאיר קלויר
 
למעלה