חוכמת ההמונים לבחירת מכשיר או חברה

dizi31

New member
חוכמת ההמונים לבחירת מכשיר או חברה

כיצד זה שלכל אחת מקופות החולים יש רשימת של כ- 1000 מכשירים מ 3-4 רמות וכשאני מצמצם את הרשימה ל 4-5 מכשירים מרמות מחיר שונות, במכון הפלא ופלא יש להם מחברה אחת בלבד ובסופו של תהליך מתיש וכל אחד מבין במה מדובר יצאנו עם מכשיר יקר למדי עם אלמנטים שאולי נשמעים טוב על הנייר אבל לאוזן הם לא נשמעים. לצערי בסופו של דבר אחרי מספר הלוך חזור למכון המכשיר החל לבלות יותר בבית מאשר באוזן כאשר לצערי אולי באשמתי יום אחד בחופשה נפל המכשיר מהשולחן על הרצפה וכנראה מצא את סופו בשואב האבק של בית המלון. ועכשיו האם מישהו יודע על מדריך כתוב (כמו לטלווזיה, לטלפון, למכונית וכו..כן גם מכשיר שמיעה הוא מוצר צריכה) שנותן הביטים שונים של תכונות, מכשירים חברות וכו. מתוך ידיעה שיש בידי את בדיקת השמיעה ויש באל ידי להבין במה דברים אמורים. אשמח לקישור או הפנייה למאמר כזה, משהו בדומה ל consumer report..מלבד לבדוק את אתרי החברות המשווקות. תודה.וחג שמח.
 
בחירת מכשיר שמיעה או חברה

שלום לך,
צר לי לשמוע כי חווית חוויה מבלבלת ולא נעימה ברכישת מכשירי השמיעה. אכן, לכל קופה ישנן מספר חברות אשר נמצאות בהסכם מולה וזאת על מנת להציע ללקוח מגוון רחב של אפשרויות. וכן, כל מכון שמיעה משווק מכשירים מחברות שונות. לא ידוע לי על טבלה כזו או אחרת המרכזת בתוכה מידע לגבי כלל חברות מכשירי השמיעה ומשווה ביניהן. ישנה אפשרות, כפי שכבר ציינת, לראות מידע על המכשירים של כל מכון דרך אתר האינטרנט של אותו מכון ולרוב ישנה אפשרות לערוך השוואה בין מכשירים של אותו מכון. חשוב לציין כי לפני כל רכישת מכשיר שמיעה ותחת כל קופה ישנה תקופה המוגדרת כתקופת ניסיון. תקופה זו קריטית ומשמעותית לצורך שימוש במכשירים, הסתגלות אליהם וכך מאפשרת לדעת האם מכשירים אלה מסייעים לשמיעה שלך או לא. במידה ולא, אינך חייב ברכישת המכשיר ויש באפשרותך לנסות מכשיר אחר או מכון שמיעה אחר.
בנוסף, לאחר תהליך הניסיון ולאחר רכישת מכשירי השמיעה ניתן לבטח את המכשירים בחברות פרטיות ולעיתים תחת ביטוח קיים (ביטוח דירה למשל). דבר זה יסייע לך להיות מוגן מפני אובדן, גניבה, או נזק בלתי הפיך למכשיר.
אני מאחלת לך המון בהצלחה בתהליך החדש!
במידה ותרצה להמשיך ולהתייעץ או לקבל פרטים נוספים אתה מוזמן ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם.
כל טוב,
דורין
 
למעלה