חיים רמון להיות או לחדול ?

חיים רמון להיות או לחדול ?

המרוץ של חיים רמון לראשות מפלגת העבודה הוא רק עניין של התמדה, לא יותר ולא פחות. רמון צריך להראות שהוא מוכן להפשיל שרוולים ולהילחם על מה שהוא חושב שהוא מתאים. תדמית הילד הצפוני, למרות שגדל בצד השני של תל אביב, צריכה לרדת ממנו. חיים רמון איש חכם ופוליטיקאי משופשף, מפלגת העבודה בראשות רמון תהיה מפלגה אמיתי ולא אוסף של "יס מנים" yes-menim . להתמיד להתמיד להתמיד.
 

EverMan

New member
ולפואד אתה כן מאמין ?

רמון נתפס כפוליטיקאי - והוא בהחלט אחד ממולח. אבל אין כל סיבה לא להאמין לאדם עם ותק כזה - ועם מפעל חיים מכובד.
 

EverMan

New member
אני אעתיק לך קטע שרשמתי למישהו

אחר , אז מצטער אם זה ישמע קצת אגרסיבי , זה פשוט מולדניק אחד ... להלן : " אתה בכלל לא יודע מה קרה שם. אז למה אתה מדבר בכלל ? כי שמעת רחוקות שהוא עשה זאת ? הוא עזר לה בכך שהוא ניתק אותה ממפלגת העבודה - בכך הוא סיים את התלות הכלכלית שלה בה והעביר אותה לפועלים ולממשלה. כך ההסתדרות לא הייתה נטל כלכלה על העבודה ,וכן היא הייתה יותר עצמאית. זה דבר טוב בעליל ! אבל מה קרה ? עלו בה אנשים מושחתים כגון פרץ ... זה דבר שיכול לקרות לצערי בכל ארגון. בגלל שפרץ עלה אחרי ההפרטה - מאשימים אותו שהוא הרס אותה. מלבד זאת - הוא לא עשה דבר ש"הרס" אותה. ההתסדרות כמונפול צריכה לצמוח ולפרוח ! חייבים גוף חזק שייצג את הפועלים ! אחרת - דמנו בראשנו לדעת מה יקרה בעתיד." מה שהוא עשה היה מלוכלך , אני בהחלט מסכים. אבל זה לא היה דבר רע - זה כן היה טוב לעשות את ההפרדה - מפלגת העבודה ונציגיה בהסתדרות , ולא העבודה וההסתדרות כגוף אחד. זה היה חובה. ושמע יש לחיים כבוד - הוא הפיל את ממשלת נתניהו , ועזר עכשיו להפיל את שרון , הוא היה בין מתכנני אוסלו וקידם את התהליך. זה דורש כבוד.
 

ohadz

New member
אוי נו....באמת...

עובדה שהוא רץ ברשימה עצמאית להסתדרות ולא תחת "אמת"... והוא הפיל את ממשלת נתניהו?? הלו זה ביבי הפיל את עצמו...
 

EverMan

New member
אמרתי שזה היה מלוכלך.

אבל זה בסוף לא "הרס" את ההסתדרות. זה אף נתן מקום לשיפור. רק שמושחתים כמו פרץ עלו שם... ותשמע , ממשלה לא נופלת מעצמה - צריך אופוזיציה שתזכיר לאנשים למה הוא רע. ושתעלה את ההצעת אי אמון , ותשכנע ח"כים להצביע בעד ... וכו´ ... וזאת הוא עשה ...
 

ohadz

New member
אתה לא ענייני...

חיים רמון היה הח"כ היחיד באופוזיציה, נכון?
 

EverMan

New member
ברור שלא , אבל הוא היה אחד

מהיותר אקטיבים בתחום הזה. שאלת איך, ענית לך , זה היה מאוד ענייני. אי אפשר תמיד לענות במילה אחת...
 
למעלה