"טבת" בויקיפדיה tebitu ,,,,,,,

"טבת" בויקיפדיה tebitu ,,,,,,,

פירוש המילה טבת (שם חודש) באכדית - על פי ויקיפדיה.. "משהו ששוקעים בו". סמל החודש הוא "גדי". האם זה מוסיף משהו לתעלומת ה"דקר" ((שם קודם "טוטם")) ? (( כלומר - הקרבת קרבן אדם? )).
 
"הצבא של אנדרס" מחפש זהויות פנויות .....

כשהצבא של אנדרס חיפש זהויות פנויות של יהודים שניספו בשואה בשביל ליישב את חייליו בישראל - לא התקשה לפנות לרשויות באירופה בשביל לברר "מה פנוי". כל יהודי שנספה או "מקום פנוי" והזדמנות לחיים חדשים של "יורשי שמו ונכסיו". אפשר לומר שבישראל "יום יום פורים" ובזמן מלחמה "שיא השמחה"
 
עוד קצה חוט ((כבר כתבתי ב-ynet))/////

אתמול כתבתי על זה ב- ynet - אני אחזור כאן על הדברים - בשבת כתבתי על "מציאה" שלי באתר של המכון הטכנולוגי בבוסטון - (( גוגל הביא אותי לשם )) תמונה של "באתסקאף" (בלועזית) שזה "צוללת-מחקר" שמגיעה לעומקים הכי עמוקים ביקום למטרות מחקר באנרגיה חשמלית - איתרתי כזאת ב"דקר סנגל 1948" . הירהרתי ביני לביני אם ככה הגיעו הלוחמים הסנגלים לקרבות מלחמת העצמאות והאם יש לזה קשר לפעילות של הנרייטה סולד לגבי "עליית הילדים לסנגל" - כי אין רישום של פעילותה של הנרייטה סולד והמשמעות של זה היא " נושא סודי ביותר" כלומר - ניסויים רפואיים טיהור קארמה קרבן אדם ואימוץ לנוצרים. בכל אופן - המשכתי בגוגל ומצאתי ש"שווייץ" היא הממציאה של כלי השייט הזה - שנבנה באיטליה - ויש משפחה מאוד מפורסמת של מדענים שעסקו בחקר קרקעית הים בשם "פיקרד". מצאנו כל מיני "פיקרדים" ואפילו אחד יהודי כאן אצלנו שהתמחה בחקר מי התהום כלומר - צוללת מחקר כזאת יכולה להזניק כמו מזרקה מתוך חורים באדמה לוחמים שיחסלו את הלוחמים שלנו...וחוץ מזה זה נותן אינדיקציה גם למכון לחקר ימים ואגמים - שהוקם בדיוק שנה לפני "פרוץ" הדקר. תארו לעצמכם "קבורה של חיילים" כאשר הארון ובו הגופה יורד ויורד ויורד... והאדמה מכסה אותו... ואז "נפתחת" דלת סודית שהוכנה מראש...... וומתוך הארון ((""קבורה נוצרית" אתמול בישיבת הממשלה )) סליחה אין ארון. אז נפתחת דלת וכל העפר נשפך לתוך מכולה שהוצבה מתחת להר-הרצל... וצוללות גוררות את המכולה ל......בקיצור - "סולל בונה" בונה את בית המשפט המחוזי בתל-אביב בכספי שוחד. בוז לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. זה בקיצור.
 
בוז לכל המטורללים ששוכחים את הכדורים
|!

 
למעלה