יומולדת לאריאלה! לא יאומן כי פסטיגל!

amitshilo

New member
יומולדת לאריאלה! לא יאומן כי פסטיגל!../images/Emo2.gif../images/Emo65.gif

מ א י פ ה בכלל להתחיל... אריאלה, יפה שלי, אהובה שלי, משוש חיי... בתור אחד האנשים שהקשר שלי איתם עוד טרי, אני חייבת להגיד שאני מרגישה שאני מכירה אותך כבר שנים.. משהו בך מתחבר לי לכ"כ הרבה דברים שאני מכירה ואוהבת, וכל פעם שאני פוגשת אותך אני נזכרת בזה מחדש. אני לא יודעת אם את יודעת את זה, אבל את אחד האנשים הכי הכי הכי יקרים לי. מהאנשים שנמצאים איתי במחשבות ובלב כל הזמן.. מלווים אותי לכל מקום שאת הולכת. אני מאחלת לך שבכל שנות חייך תמיד יילך איתך כל הצבע והטירוף שאת מביאה, כל החכמה והאינטליגנציה המדהימה שלך, ההומור הבלתי ייתואר שלך והחום שלך, שאם כבר חשבת שאתה מדבר עם איזה ציניקנית דיכאונית זה פתאום תופס אותך.. האהבה והרגישות שיש לך בכמויות... אני מאחלת לך כל מה שאת רוצה, כי אני בטוחה שאת יודעת מה את רוצה, ואני מאחלת לי שתהיי לי לתמיד, כי את.. את משו משו את! אוהבת המון המון המון המון המון המון המון המון המון (המון) עמית.
יאללה ברכו אותה!!!
 

shahar1989

New member
אריאליייייייייייייייי

נראה לי שאמרתי לך את כל מה שיש על ליבי, כל הקטע שאני בעצם מאוהבת בך בסתר ורוצה להתחתן איתך וכל זה.. אז אולי לכבוד יום ההולדת שלך אני אציע נישואים ונחייה באושר לנצח נצחים?!?! סתםםםםםםםםםםםם כפרותתת שלייייי!!! מזל טוב אמרתי, ושאני אוהבת אמרתי, ושיהיה לך מלא כיף אמרתי, שהתבלינים יתבלו אותם והשפיראים ישפרו אותך גם אמרתי.. אריאלה מדהימה אחת! אני חולה עלייך מלא מלא! תהני מכל מה שיש לך (ואחרי המתנה שלי יש לך ממש מלא!!
) תחייכי תמיד, תאהבי את החיים ותחייכי כל הזמן! מלא מלא מזל טוב ורק דברים טובים!! חולה לך על החיים! אוהבת אותך יפיופה!!
 
אריאלה../images/Emo24.gif

מזל טוב מקסימה אחת! אני באמת מקווה שהקשר ביננו רק יתחזק, כי את באמת ממש מיוחדת בעיניי
אני מאחלת לך בריאות ואת כל האושר שבעולם... מקווה שעשית חיים ביומולדת D: אוהבת
 
../images/Emo6.gifהכותרת שלך הרסה אותי מצחוק!!

נשמות טובות שלי, המון המון תודה על הכל. עמית, אני דווקא חושבת ש"ציניקנית דיכאונית" זה ממש צמד מילים שמסכם את כל הוויתי
שחר, תודה. ואת יודעת על מה. אבל לא מתארת לעצמך בכלל כמה זה הגיע בדיוק בזמן הנכון. והילי, אם כבר הזכרת קשרים.. אולי תביאי להופעה הבאה בבארבי בזנ"ט, סנאדה וחבל ותזכירי לי איך עושים כפיתת צמה?
חולה, גוססת, מתה עליכן!
 
למעלה