לגבאי צליל היה לי משהו מוזר בשלוש פרקים בארך

לירז80

New member
לגבאי צליל היה לי משהו מוזר בשלוש פרקים בארך

לפני הגמר התחלתי לאהוב אותה גם לכם זה קרה?
 

Michal s3

New member
דווקא אני אהבתי

מהפרק הראשון..
מלכתחילה ראו שהיא הכי נורמלית שם באופי, למרות שניסו להוציא אותה ה"רעה" בהתחלה. היא ואלה גם הכי יפות שם בעיניי, אז..
 
אוקיי../images/Emo6.gif../images/Emo118.gif

מבחינת המראה, נכון - היא בהחלט נאה והיה דגש עליה מההתחלה D: אבל מבחינת מה שהיא הציגה קצת הפריע לי "אני בת של 2 דוקטורנטים" - הבנות האלה בANTM היו הולכות הביתה, אותה "שיחה" עם גלית שכנעה - והיא גם אמרה פעם "שלושה פעמים" כשהיא דיברה עם אבא שלה [זה היה מצחיק] אבל בסדר- בדוגמנות לא חייבים אישיות. וזה מיותר לבחון אנשים בריאלטי, אי אפשר לשפוט את החיים של בן אדם 24/7 - שיחיה.
 

Michal s3

New member
מסכימה חלקית...

לגבי זה שהיא חזרה על המשפט הזה "אני בת של שני דוקטורנטים" באמת היה מיותר, זה הראה סוג של התנשאות.. אבל בסה"כ באופן כללי היא לא נראית לי בן אדם מתנשא. היא גם אמרה אח"כ שהיא התחרטה שהיא אמרה את זה.. לגבי ה"שלושה פעמים" זה באמת היה מצחיק.. חח ובעיקר צורם, כנראה שהבחורה שכחה מה זה שם המספר לאחר שהיא סיימה תיכון..
אבל אי אפשר שלא להגיד עליה שהיא אמיתית, והכי לא צבועה שם. רק בגלל הכנות שלה הבנות החליטו לעשות עליה עליהום (לימור גם הייתה כנה, אבל לפעמים הכנות שלה הייתה מופרזת מידיי וזה ההבדל בעיניי..)
 
שם המספר! החזרת אותי לכיתה י"א../images/Emo6.gif../images/Emo118.gif

[אע"פ שאני רק בי"ב
] ואני ממש מסכים, ראו בצליל משהו אמיתי ובגלל זה שמחתי שהיא נשארה כ"כ הרבה וכמובן בסוף חזרה לגמר. וגם ללימור היתה כנות.. קצת מוגזמת ומבוטאת, אבל כן!
 

JoNy Boi

New member
יש מצב שאני מכיר אותך מאיפשהו? ../images/Emo12.gif

אתה נשמע מוכר..
 
נשמע מוכר?../images/Emo118.gif

אני חושב ששנינו היינו באותו הפורום, אם זו הכוונה שלך.. לא יכול לזכור איזה, יכול להיות מיץ תפוזים או סימס?
 

JoNy Boi

New member
מועצת השבט!

מרגע שאקרא את הקולות ההחלטה היא סופית, המתמודדת שתקבל את מירב הקולות תודח ותתבקש לעזוב את האחוזה מיידית. צליל קטיה קול אחד לקטיה, קול אחד לצליל צליל קטיה 2 קולות לקטיה, 2 קולות לצליל המודחת הבאה של הישרדות אחוזת הדוגמניות: צליל. צליל, גשי אליי עם השרשרת שלך. צליל, השבט - אמר את דברו, את עוזבת את האחוזה.
LOL
 
למעלה