למה ההתקדמות ברמה תקועה לי?

למה ההתקדמות ברמה תקועה לי?

היי לכולם, אני חדשה במשחק.. שלב 20, נפסלתי הרבה פעמים (אין לי מושג אם זה קשור), ההתקדמות ברמה תקועה לי (הפס למטה), לא משנה כמה משימות אני עושה, זה תקוע. למישהו יש מושג למה?
 

tringirl

New member
Answer

You're probably playing on a trial version. You need to upgrade to a normal (paid) account to continue leveling.
 

אנימור

New member
את כנראה משחקת בחשבון trial. זה רק עד רמה 20.

אם אתה רוצה להמשיך, עלייך לקנות את המשחק.
 
הבנתי, תודה ../images/Emo13.gif עוד שאלה

איך אני קונה את המשחק? באתר? איפה בדיוק? שוב תודה.
 

tringirl

New member
Log in to the webite

Link: http://eu.battle.net/wow/en/ Go to "Account" (login using the user and password you use to login to the game). It should be pretty clear from there how to go about upgrading. Keep in mind that buying the game means paying once for the game itself (the price will depend if you buy just the basic or include expansions), and also paying a monthly fee for the subscription.
 

tringirl

New member
Remark

I'm assuming you're playing on a European server. If you happen to play on an American one, the address is different (substitute eu with us).
 
תודה רבה... התעוררה בעיה קטנה

אני צריכה לאמת את כתובת הדואר שלי, אך אני לא מקבלת לינק אישור למייל, ניסיתי פעם אחר פעם לשלוח שוב, וזה לא נשלח. האם זו בעיה שגרתית שם?
 

Fanty S

New member
לא.

באיזו תיבה את משתמשת? תבדקי את תקיית הג'אנק שלך, אולי זה הגיע לשם בטעות. רק תזהרי ותוודאי באמת שאת פותחת מייל שהם שלחו לך, ועדיף לא להכנס משם ללינקים אלא להכנס באופן ידני למקום אליו הם מכוונים באתר, כדי לשמור על בטחון החשבון שלך.
 
למעלה