למחפשים דירה להשכרה

למחפשים דירה להשכרה

מציאה דירה בת 3 חדרים ענקיות תקרות גבוהות מטבח גדולה+מרפסת..מחיר 600 דולר כולל ארוננה..מציאה בלב תל אביב..גרים בטירה חרשים בדירות נפרדות..לפנות אלי דחוף...לא תמצאו דירה בלב תל אביב במחיר כזאת..לטובתכם חרשים!
 
קינג ג'ורג' 16 תלב עיר ת"א..

יש להתאם לבדיקה דירה..טירה מחולקת ל4 דירות 3 דירות נחטפו לחרשים ונשאר דירה הרביעית לרשותכם 3 חדרים ..יש בה חדר ענקית מרחבת ל50 מטר מרובע וחדר וחצי לאדם אחד או שניים ב400$ וחדר 17 מטר מרובע מטר מרובע לאדם ב200 $ מקלחת גדולה ומטבח גדולה בסה"כ בדירה יש 80 מטר מרובע ב600 $ מציאה
 
לדון סקוטי, מכאן אני מזכיר לך!!

לדון סקוטי את הפרסום המודעה שפרסמת כאן, עברת גבול והגזמת לגמרי!! אין לך זכות לפרסם מודעה שאין רשותך זכות לומר מאחורי הגב לשותפיך השומעים, זה לא משנה אם השותפים עוזבים או ממשיכים להשכיר את הדירה ואתה לא יכול להעיף או לאיים או לדבר בשמך על חשבונם!! זה חוצפה בצידך על מעשיך!!יש לך בעיות עם השותפים השומעים, פשוט תעזוב אתה את הדירה מאשר לאיים עליהם!! או שתפרסם מודעה על הדירה מעצמך ולא בדירה שלהם, ואומר לך אתה לא יכול לאיים ולהעיף אותם בעוד שהם שותפים שלך שהם חברים שלי ולצערי אני נגדך!! שיהיה לך בהצלחה וסופשבוע טוב!! ממני מקסים כהן!! נ.ב פשוט לגולשי חירשים וכבדי שמיעה, אני בטוח שאם הבנתם כבר או לא, לצערי שאני אומר בדעותי שזה הבחור שעבר גבולות בכך קיצוני נגד שומעים שאין לו צדק בכלל... , אני אומר בכך אני לא אוהב את הגישה התנהגות שיש אנשים שאומרים בדעתם על השומעים שהם לא בסדר, אף אחד לא מושלם גם שומעים גם חירשים אבל כולם בני אדם!!
 
לטומי אין לך זכות להגיב..

תדאג לעצמך לתחת שלך לקורת גג מתקרבת חורף שלא תרקב ברחוב..אמת היא שיש לך מזל שאתה טומי חרש ומרחם עליך...שאלוהים שומע ישמור עליך...לא מזיז לי כלום אם תמשיך אך לצערי לא התקרבתי אליך לאחרונה..מצטער שהתעלמתי ממך לאחרונה..לא יעזור אם תמשיך לכתוב ואל תתערב בעניינים שלי...מסכן!
 

Catty

New member
לטומי כל הכבוד שהבאת את האמת

לידיעתנו! וכל הכבוד שאמרת את מה שאתה חושב! אתה צודק לחלוטין, גם חירשים וגם שומעים הם בני אדם. יניב חייב ללמוד לקבל את זה. חבל שהוא רק מסתגר בתוך עולמו הצר ומרחיק מעצמו גם חירשים וגם שומעים כאחד... יניב, תתבייש לך!
 
למעלה