לפיניקס לא נמאס להביך את עצמם

Krit123

Well-known member
הפעם- איך להפסיד משחק בשתי פסקי זמן; הראשון הותיר אותם עם 3 בלבד עוד במהלך ברבע השני (נלקח בפאניקה בשביל להימנע מאיבוד כדור אקראי), בעוד שהשני התבזבז על ניסיון צ'אלנג' קלוש בעבירת תוקף ברורה של בוקר, לא מנע ממנו לשכנע את ווגל במעמדו הרעוע לקחת אחד (בפעם השנייה) למרות שנותרו להם שניים בלבד עם בערך 10 דקות על השעון. כמובן שהשריקה לא שונתה, ואחריה הגיעה הריצה שפירקה אותם לחלוטין. איבדו את הראש כמו חובבנים בזמן שמינסוטה מחליפה צדדים כמו אלדד יניב ופרנק ווגל מנסה לתקשר איתם בפנטומימה.

מביך. בפתיחה הם עוד השתמשו יפה בנורקיץ' כמוסר מההיי פוסט על מנת לדחוק את גובר החוצה, או בוריאציות של פיקאנדרול ספרדי (שחקן שלישי חוסם את הגבוה הנגדי) שהריצו הרבה בתקופת מונטי-כריס פול. במקביל טאונס הסתבך בעבירות ואנט פתח חלש. מבוא לריצה? ממש לא. עלו ליתרון קל (הרגיש כמו פוזשן-שתיים) וצפו בקונלי משתלט על ההתקפה ומפעיל את גובר. מי שהתעלה על כולם היה מקדניאלס בהופעת two-way ששייכת לטיר אחר, הסייז והאתלטיות הכריעו אותם פעם נוספת.

עוד שתי נתונים לפני המסקנות- יחס איב-אס משקף של 19-19 (דוראנט שלילי בסדרה) ומשום מה הם הרימו 50 שלשות בלבד בשני המשחקים. ווגל לא ימשיך בקבוצה ומדובר בעונה שלישית ברציפות בה דוראנט לא מצליח לשחזר את היכולת מהעונה הרגילה, הוא פשוט לא משפיע על מה שקורה. למרות שהקריירה שלו נעשית אנדרייטד במרשתת, צריך לומר שהוא לא מקבל מספיק ביקורת על זה. אפשר להגיד שבקבוצה הבאה אליה יברח (במידה ויהיה השחקן הכי טוב בה) כבר לא נשלה את עצמנו שמדובר בקונטדרית מעצם נוכחותו. והראנינג מייט שלו.. וואו איזו חרא של סדרה הוא נותן. וואלה היחיד שיכל להרים את הראש הוא דווקא ביל שלפחות מפגין רוח לחימה.
 

Rapgamer

Well-known member
שמע, זה קטע. רוב האפסטים שמתרחשים בפלייאוף- אפשר לראות סימנים מוקדמים שלהם בעונה הרגילה. בעיות מצ'אפ וכו'. ומצד שני יש בינתיים 3 משחקי עונה רגילה שהלכו לחלוטין לצד אחד (47 נקודות הפרש במצטבר לסאנס) ושני משחקי פלייאוף הפוכים לגמרי (37 הפרש לוולבס).
נקודה נוספת מהמשחק הזה היא ששיחקנו חלק לא מבוטל מהזמן (16 דקות) עם גבוה בודד. וזה גם במשחק בלי סלואו מו. אפילו בהרכב של אדוארדס-מקדניאלס-גובר בקו הקדמי יש לנו יתרון פיזי על הסאנס, מבלי שאנחנו משלמים מחיר של הרכבים כבדים יותר.

בכל זאת אני מצפה שפיניקס תיתן פייט רציני אצלה בבית עם תפוקה הרבה יותר גבוהה מצמד הכוכבים. מקווה שנתפוס יום קליעה חזק לפחות באחד משני המשחקים שיעזור לנו להשיג את הספליט בחוץ.
 
למעלה