לקראת המשחק מול בית"ר, קצת אכילת נבלות...

tristan79

New member
לקראת המשחק מול בית"ר, קצת אכילת נבלות... ../images/Emo123.gif

לאור הידיעות שפורסמו בעבר על בעיות כלכליות של ארקדי וידיעות שפורסמו השבוע על אכזבה מאחוז ההצבעה הנמוך שקיבל בבחירות המקומיות - יש מצב שגאידמק יסגור את צינור המזומנים שהפך את בית"ר למאגר הכוכבים בליגה הישראלית. אם נשחק ב"נדמה לי" ונניח שזה קורה בקרוב, לקראת חלון ההעברות בינואר, את מי מהקבוצה של גאידמק ועטר הייתם מביאים למכבי נתניה? איזה שחקן יהיה בגדר "וידוא הריגה" של הקבוצה מירושלים ושיפור של מכבי נתניה? מי אתם חולמים לראות בצהוב-שחור של נתניה, במקום בצהוב-שחור של בית"ר?
 
זאת שאלה רטורית או מה? טברטבקו קאלה, כמובן../images/Emo6.gif

תביא את בורכיאן לנתניה ואני מניח שזה יהיה מספיק בשביל לראות את בית"ר מתפרקת בקלות.
 

SjP

New member
ברוכיאן יצחקי ותמוז

אחלה שחקנים שלא הייתי מתנגד לראות פה, אפילו אחד מהם יעזור
 

tristan79

New member
אני הייתי מצמצם את זה לשניים

נכון שלבית"ר יש סגל מלא כוכבים, אבל אני לא רואה טעם בלהביא שחקנים, מוכשרים ככל שיהיו, בעמדות שלמכבי נתניה כבר יש אופציות איכותיות (אם לא טובות יותר). זה כמובן פוסל את כל החלק האחורי של הקבוצה (כן, אני מוכן לוותר גם על קאלה...
). העניין הוא בעיקר בחוליה ההתקפית - לבית"ר יש שחקנים מוכשרים כמו בואטנג, טל, אוחיון, יצחקי ובן שושן, אבל מכבי נתניה די מסודרת בקישור האחורי (אלמוג כהן וגזל) ובעמדת החלוץ השני (שכטר וטאזמטה) אז להביא מישהו מהם יהיה נחמד אבל קצת "בזבוז". את זנדברג אני לא ממש אוהב ודווקא לא הייתי רוצה לראות את ברוכיאן בנתניה (קצת בגלל שאני לא בטוח איך הוא יתפקד מחוץ לסביבה המאוד תומכת שיש לו בבית"ר וקצת בגלל שאני לא ממש משתגע על הרעיון של לקחת שחקן שהוא מעין סמל של קבוצה אחרת). שני השחקנים שממש הייתי רוצה לראות בנתניה הם תמוז ופרננדז. תמוז אולי לא ממש פורח בעונה וקצת האחרונות, אבל הוא עדיין אחת מהאופציות היותר בטוחות להפוך להיות חלוץ מרכזי ישראלי איכותי ופרננדז לדעתי הוא אחד הזרים הטובים ביותר שיצא לי לראות בשנים האחרונות בליגת העל - בדיוק מסוג השחקנים שיכולים לשדרג את הקישור הנתנייתי בשתי רמות. יאללה, מי מרים טלפון לגאידמק עם הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה...?
 
למעלה