לרועי .כ. ולהילה שאלה לי אליכם.

  • פותח הנושא leeno
  • פורסם בתאריך

leeno

New member
הצד של

הזכיה באיזשהוא תואר.. לא תאהבו אותו הרי גם שרף עזב אותכם לטובת חו``ל
 

roy_ma

New member
גם על שרף, היו אוהדים שהתרברבו, שיגרשו אותו.

 

leeno

New member
לרועי .כ. ולהילה שאלה לי אליכם.

עם עוד נגיד 5 שנים בהנחה שמכבי לוקחת גביע אירופה ופיני לא פורש מאימון נגיד עוד 5 שנים אוקיי פיני לא מאמן את מכבי הוא מאמן חופשי וירושלים בצרה ודני קליין פונה לפיני שיבוא להציל את הקבוצה,פיני מסכים מציל את הקבוצה ומגיע איתה עונה אחריי זה לשיאים חדשים. השאלה שלי היא כזאת: האם גם אחריי כל זה תשנאו כל כך את פיני?ותקללו אותו? האם תגידי שהוא ``מאמן גרוע``? כל זה בתיאוריה אוקיי?
 

roy_ma

New member
נחיה ונראה. רק הערונת קטנה.

``אם`` תנצחו ביד אליהו? שום סיכוי שבעולם.
 

boca

New member
אילו שטויות

נניח ופיני יחליט לא לפרוש מאימון אחרי הקדנציה הנוכחית במכבי ויחליט לחתום במכבי, אין שום סיכוי בעולם שאוהדים כמוכם לא יקבלו אותו בחזרה לירושלים. גם אם יהיה אפילו רוב בירושלים נגדו, אחרי ראיון או שתיים בעיתונות של פיני גרשון שבוודאי ידאג להגיד כמה דברים על ירושלים ואוהדיה, אתם תקבלו אותו כמו חדש לאהוב העיירה. דברים כמו של הילה ורועי על זה שלא תקבלו אותו בחזרה כי אתם אלה שמחליטים הם שטויות. אני רוצה לראות אחד משניכם מביא את הכסף לקבוצה (מלבד המחיר על המנוי המופקע) ודואג לה 24 שעות ביממה למרות הפסדים וודאיים (כספיים ומקצועיים), ולא רק לאהוד אותה ולדבר באוויר. ובזה מסתכם ההערכה היחידה שלי לדני קליין, בארגון, במקצועיות ובאהבה לקבוצה. זה שהוא בחר בקבוצה לא נכונה ושעדיין יש לו פה גדול זה משהו אחר. ולדעתי פיני הוא מאמן מצויין אבל עם פה גדול (וגם מצויין), וגם צביקה שרף הוא מאמן מצויין. ובכלל פיני לדעתי יסיים את תפקידו בתום העונה במכבי מרצון, ובזה יפרוש מאימון. מה שהחזיק אותו הקיץ במכבי היה הרעב להשאיר את האפמן לעונה נוספת. ברגע שנייט יעזוב פיני יצטרף אליו, ויפרוש מאימון בישראל. והדגש הוא בישראל. שבוע טוב! אריאל
 

roi cohen

New member
באוי נתחיל מזה שיש לך דמיון פרוע...

אבל בתאוריה אני מוכן לענות. אני אף פעם לא אמרתי שפיני מאמן גרוע. פיני מאמן טוב מאוד, אבל גם כשהוא היה בהפועל וצביקה במכבי אני אמרתי שצביקה טוב יותר. פיני גרשון היה פעם האליל שלי, והמשיך להיות כזה גם כשעבר למכבי, אבל אז הוא פשוט שכח מי הוא ומאיפה הוא בא ואיך הקהל בירושלים אהב אותו, והתחיל להתנשא וללכלך עלינו אוהדי הפועל. (``פנאטים סדיסטים``, להזכירכם). זה עונה לך על השאלה?
 

leeno

New member
לא ממש.

דיברתי על האיכויות שלו במגרש ולא מחוצלו. אם הוא היה חוזר לירושלים היית חוזר לאהוב אותו?
 

roi cohen

New member
לא, לא, ולא!!!

אני שונא את הבנאדם הזה, הוא אמר עלינו אוהדי הפועל דברים כאלה, שאפילו אם הוא יביא לנו אליפות אני אמשיך לשנוא אותו. וכמו שהילה אמרה, הקהל הוא המחליט היחידי בירושלים. לא המאמן, ןלא ההנהלה. הקהל. ואם הקהל לא רוצה מישהו בהפועל- הוא לא יהיה שם.
 

McDVD

New member
אם כל הכבוד לא נראה לי

אם כל הכבוד דני קליין הוא זה שמקבל את ההחלטות בירושלים. אני מאמין שיש לו מספיק כוח כדי שיקח החלטות. כמו שדבר דומה קורה במכבי.מזרחי מחליט ועושה.כמובן שהוא לא מתערב בסמכות המקצועית של פיני. אותו דבר בירושלים. אתם בטח תגידו שאני טועה אבל עם דני קליין רוצה להביא את גרשון אז הוא יביא את גרשון.יכול להיות שהוא לא יעשה מהתחשבות בכם אבל סך הכל אני דיי בטוח שאם הוא רוצה משהו אז הוא יעשה אותו אפילו אם זה לא לרעות עיניכם.
 
למעלה