מה עובר לחזן בראש.... איך עולים למשחק שכזה ללא אוסקר כשהוא בריא?

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
רוב הקבועות שלי, באופן טבעי ומובן, לא גרות יותר מידי רחוק ממני, מה שבעצם עזר להן להפוך להיות הקבועות שלי.

אם לדייק את דבריי, רוב הקבועות שלי, שלוש מתוך...נראה לי איזה חמש שאנחנו יכולים לקרוא להן ככה, ממש גרות בשכונה שלי, כאשר אחת מהן, כמה נוח, ממש גרה בקומה הראשונה של הבניין שלי, ואני מז**ן אותה מאחורי הגב של אבא שלה, אמא שלה ושני האחים שלה, מה שרק הופך את כל העניין לאפילו עוד יותר לוהט.

בעצם, עכשיו כשאני חושב על זה, אני מניח שאנחנו יכולים להגיד שהיא המועדפת עליי. המועדפת עליי בגלל כמה שזה לוהט שאנחנו עושים את זה מאחורי הגב של ההורים והאחים שלה, בגלל שהיא הבחורה הכי יפה שאני שוכב איתה, בגלל שהיא הכי צעירה, בגלל שהיא הכי נגישה (שתאמינו לי, זה דבר שאני מאוד מאוד מעריך אותו. זמן פנוי זה לא משאב שיש לי בשפע), ובסופו של דבר, בגלל שהיא מוקסמת ממני (עוד יותר מהאחרות) ובגלל שהיא מוקסמת מהכסף שלי. לא שיש לי כזה הרבה, כן? אבל בהשוואה אליה? יש לי מלא. לא נעים להגיד אבל המשפחה שלה ענייה. היא חולקת עם שני האחים שלה חדר קטן פי 2 מהחדר שיש לי לבדי. זה די נורא כשחושבים על זה. וכאילו, באיזשהו מקום הקשר איתי מאפשר לה איזשהו מפלט מהחיים הלא פשוטים שלה. היא גם היחידה שאני ממש יוצא איתה למקומות, אבל זה רק כי אני מרחם עליה, כי היא ממש מעריכה את זה, וכי מתחיל להימאס לי ללכת למקומות לבד.

טוב, בכל מקרה, סטינו מהנושא. יש לי חמש "קבועות". שלוש מתוכן גרות בשכונה שלי, ושתיים לא, אבל גם השתיים שלא, לפחות גרות בעיר שלי, אחרת לא היה על מה לדבר בכלל שהן יהיו קבועות שלי.

בשישי בערב הייתי עם אחת מהקבועות שלי, אבל היא גרה בשכונת גני יער, ואמנם אני יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם מכירים את איך שאתם יודעים לעשות משהו מבחינה טכנית, אבל אתם לא בהכרח מאוד מוצלחים בזה? ככה זה איתי ועם נהיגה.

כשאני עם מישהי בשכונה, ואם זאת לא זאת מהדירה פה למטה (ואז אני אפילו לא צריך לצאת מהבניין בכלל אלא אם כן אנחנו הולכים לאיפשהו), אין לי בעיה להיכנס לרכב ולנסוע לאיפה שצריך.

ואם באמת אין ברירה, לא באמת-באמת יש לי כזאת בעיה גדולה להיכנס לרכב וגם לצאת מהשכונה. אני פשוט מעדיף להימנע מכך במידת האפשר, כי אני אולי יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם יודעים, אני פשוט לא מאוד מוצלח בזה, וזה חשוב עבור כל אדם להודות בנקודות החוזק והחולשה שלו.

ברמת העיקרון, ואם היה מדובר בכל נושא אחר, פשוט הייתי שם ***, קצת כמו מה שאני גם יודע לקשור את השרוכים בנעליים, אבל גם את זה אני עושה לא משהו, אבל מכיוון שאני כן יודע מבחינה טכנית לעשות את העבודה, אני פשוט שם *** וקושר את הקשירה לא-משהו שאני קושר, אבל כשזה מגיע לנהיגה שלי, מכיוון שמדובר בדיני נפשות, אני דווקא לוקח די ברצינות את בעיית כישורי הנהיגה הבינוניים שלי, ובדרך כלל נוהג בתוך השכונה בלבד, אלא אם כן אין ברירה. וסקס זה לא נקרא בשבילי מקרה של "אין ברירה", אבל אני הרי גם לא אסכים לפספס את זה, נכון?

אז בכל מקרה, מה עשיתי ביום שישי בערב כדי להגיע אל הבחורה בגני יער שקבעתי איתה יותר מוקדם באותו היום? את מה שאני תמיד עושה כשאני קובע סקס עם מישהי מחוץ לשכונה שלי. הזמנתי מונית, אלא מה?

ועכשיו אנחנו מגיעים אל הנקודה האמיתית של הסיפור.

לצאת למקומות לבדי, התחלתי ב-2012 כשהייתי בן 14, ואז, למעט נסיעות נדירות למדי באוטובוסים אם זה היה למרחקים קצרים לדוגמה, ומכיוון שכמובן שלא היה לי רישיון נהיגה, התניידתי באופן כמעט בלעדי במוניות (חוץ מאשר הפעמים שההורים שלי היו לוקחים אותי לאיפה שרציתי, שגם זה קרה הרבה).

בהשפעת הסרטים האמריקאים, שבהם הנוסעים יושבים במושבים האחוריים של המונית, ובמשך תקופה ממושכת, הייתי יושב מאחורה, אך הנהגים היו נועצים בי דרך המראה מבטים מסריחים-משהו ולא הבנתי מדוע.

בגיל 15, שנה שלמה מאוחר יותר, אולי קצת פחות, אולי קצת יותר, לבסוף הבנתי, ונפל לי האסימון, שישראל זה לא אמריקה, ועם כל הכבוד לכל מה שאני רואה בכל הסרטים האמריקאים, כאן בישראל הנהג רוצה להיות חבר שלך, הוא רוצה שתשב איתו מקדימה, הוא רוצה לדבר איתך. הוא רוצה להיות נהג שלך מבלי להרגיש שהוא נהג שלך. זה הכול החמימות הישראלית, הבנתם את הקטע? וכשבוחרים לשבת מאחורה, אתה יוצר איזשהו ריחוק בינך לבין נהג המונית, שנהג המונית לא רוצה בו, ואתה הופך את עצמך ללא-נגיש.

בכל מקרה, היום אני כבר ממזמן יודע מה עושים, ויושב תמיד מקדימה. למדתי את הקטע. הבנתי מה עושים. אני יושב מקדימה. אני "מכבד". הבעיה עם זה, ועם כל הכבוד לנהגי המונית, זה שאני לא חובב גדול של אנשים, ועם כל כמה שאין עם האנשים האלו שום בעיה, אני לא רוצה לדבר איתם, ואני לא רוצה לשמוע את הסיפורים המשעממים שלהם על המשפחות שלהם ועל אנשים אחרים שהם הסיעו במונית שלהם ואני לא רוצה לדבר איתם על פוליטיקה ועל אקטואליה ועל למה אני נוסע לאיפה שאני נוסע ומה שלא יהיה.

מבחינתי נהג המונית האידיאלי הוא נהג מונית שלמרות שאני יושב מקדימה, ועושה את עצמי נגיש לו בעשותי כן, הוא שותק לאורך הנסיעה, לא מדבר יותר מידי, לא שואל יותר מידי שאלות, מביא אותי מנקודה א' לנקודה ב', לוקח ממני את ה-50 או 100 או 200 או 300 שקל או מה שלא יהיה (תלוי לאיפה נסעתי. פעם אחת נסעתי בשביל סקס עד לנתניה. הנהג מונית הראשון לקח ממני 300 על הדרך לשם והנהג השני עוד 350 על הדרך חזרה, אבל הבחורה הזאת הייתה שווה כל שקל) וסלמאת כל טוב.

לצערי, ביום שישי לא היה לי את המזל הזה, אלא אם כבר, את ההפך הגמור.

ביום שישי בערב יצאתי מהבית בשביל להיפגש עם הבחורה ההיא, והזמנתי מונית. הנהג היה בערך באמצע שנות העשרים לחייו. בערך בגילי. הוא היה בעל מראה מחוספס משהו, אבל מהסוג שבנות אוהבות. הוא נראה טוב, אבל אחרת מהצורה שבה אני נראה טוב. טוב, בכל זאת-אני רוסי-אשכנזי. הוא היה מזרחי מסוג כלשהו אבל לא היה ברור לי עד הסוף המוצא שלו. התיישבתי לידו, אמרתי לו לאיפה אני צריך, ואמנם זאת לא הייתה נסיעה ארוכה. בסה"כ מהכתובת שלי בגני אביב לכתובת של הבחורה שדפקתי ביום שישי בגני יער, אבל לכל אורך הנסיעה, הבחור פשוט לא סתם את הפה.

אני רגיל לנהגי מוניות שאוהבים לדבר איתי, אבל לא ככה. הקטע העוד יותר גרוע, זה כמה משעממים היו כל הדברים שהיו לו להגיד. מה שהוא אמר בקושי הרגיש כאילו יש בו מספיק בשביל לקיים ו"להחזיק" את השיחה שהוא ניסה לנהל איתי, אבל הוא פשוט לא עצר, וגם לא נראה שהוא שם לב שהשיחה לא כל-כך זורמת, ושאני לא כל-כך בעניין. ואני גם הרי לא באמת אגיד על זה משהו או אשתיק אותו. אני אולי "ילד" בן 26, ובגילאים האלו לא תמיד יש מעצורים על הפה, אבל בכל זאת, אני ילד טוב, רוסי-אשכנזי מחונך, עם כבוד ונימוס בסיסיים כלפי כל הסובבים אותי, אז לא אמרתי כלום.

כל זה היה יכול להיות איכשהו נסבל, וכאמור, זה לא שאני חסר היכרות לחלוטין עם סיטואציות מן הסוג הזה, אבל כאמור, אפילו נהגי מוניות אחרים שמסיעים אותי לכל מיני מקומות ואוהבים לדבר, לא מדברים כל-כך הרבה, ואפילו הם לא עד כדי כך משעממים, ולכן נהג המונית האחד הזה, היה בלתי נסבל במיוחד, ואני מכריז עליו רשמית כנהג המונית הגרוע ביותר שאי-פעם שירת אותי.

הנסיעה לגני יער הרגישה כמו נצח. הדריכות, ההתרגשות, העוררות והעירנות לקראת הז*ון המתקרב, גם הם לא עזרו ולא תרמו להרגעת עצביי אל מול האיש המשעמם, המברבר ללא סוף וללא תכלית, כאילו אני והוא חברים טובים שמכירים כבר עשרים שנה, כאשר כל רצוני מן האיש הזר הזה זה שהוא יביא אותי למחוז חפצי.

הוא גם שאל אותי מה יש לי שם, במחוז חפצי, שאני צריך להגיע לשם. כמובן שלא אמרתי לו.

לבסוף ולאחר נסיעה שהייתה קצרה אבל הרגישה כמו נצח, הגענו, וסוף סוף נפטרתי ממנו.

החלק הכי גרוע, הוא שכל כמה שאני והבחורה ששכבתי איתה נהנינו, בסופו של דבר, וכל הטררם הזה, היה בשביל סקס ריק מתוכן וריק מאהבה, שהוא מטבעו סקס פחות טוב מאשר סקס עם אהבה, וסקס בלי אהבה, וסקס ריקני, זה דבר שכבר תקופה מסוימת שאני מרגיש כאילו שאני כבר באמת מתחיל לשבוע ממנו.

הההאאא...(אנחה).

אני מתגעגע לאקסית |נחמה|

ועכשיו דבר אחרון לפני סיום. באופן כללי, אני לא משתגע על אנשים. לאחר החוויה הלא מאוד מוצלחת שלי ביום שישי עם נהג המונית הכי גרוע שאי-פעם היה לי (בהלוך, נהג המונית בחזור היה בסדר), רק נוכחתי לדעת עד כמה שזה נכון. או שאולי לא. כי כבר הרבה שנים יש לי מחשבה מצחיקה כזאת, שמה אם זה לא באמת-באמת שיש אנשים ש"לא אוהבים אנשים", אלא מה אם פשוט יש אנשים, שפשוט עוד לא מצאו את האנשים הנכונים בשבילם? ואני לא מדבר על זוגיות, כן? אני מדבר על הרמה החברתית באופן כללי.

לי, באופן אישי, אין הרבה חברים, אין לי הרבה אנשים שאני מעריך. יש כמה אנשים מימי בית-הספר שאני עוד מדבר איתם, יש את הבחורות שאני שוכב איתן, יש לי את המשפחה, יש עוד כמה, אבל זה עדיין לא מספיק אנשים. וגם מה שיש איתם, זה עדיין לא בדיוק מרגיש כמו מה שצריך להיות. וזה לא באמת כזה מפריע לי כי אני בן-אדם שמאוד אוהב ומעריך את הלבד שלו, אבל אתם יודעים, לפעמים זה כן מפריע 🤷‍♂️

מה אם עוד לא מצאתי את האנשים הנכונים בשבילי?

אני מתכוון לעשות את זה, אתם יודעים. אני מתכוון למצוא את "האנשים הנכונים בשבילי". חלקם יהיו חברים שלי לכל דבר ועניין, אבל את חלקם, אני אהפוך למשרתים שלי כשאני אהיה עשיר, ואחד מהאנשים האלו, לדוגמה, יהיה הנהג הקבוע שלי.

כשאני אהיה עשיר, ויהיו לי משרתים, אני לא אסע יותר במוניות, כאשר אני לא יודע על מי אני הולך ליפול בכל פעם, אלא יהיה לי נהג פרטי. הנהג הפרטי שלי, המשרתים שלי, והחברים שלי בכלל, אלו יהיו אנשים, שלא כמו עם רוב האנשים, אלו יהיו אנשים שדווקא ימצאו חן בעיניי. הנהג הפרטי שיהיה לי לא יז**ן לי בשכל. הוא ידע לשתוק כשצריך. וגם אם לא, אז אני אשתיק אותו, אבל זה יהיה בסדר, כי אנחנו נהיה מספיק קרובים ומספיק חברים כדי שאני אוכל להשתיק אותו מבלי שהוא ייפגע מזה ומבלי שאני רגיש שפגעתי בו. הוא לא ייפגע או ישלח מבטים מסריחים כאשר אבחר לשבת מאחורה, אבל לפעמים אני אשב מקדימה, כי זה באמת יהיה מישהו שאני מרגיש בנוח איתו ושכיף לי איתו וכיף לי להיות איתו וכיף לי לדבר איתו. ואין הרבה אנשים שאני מרגיש איתם ככה, שזה כאילו כל הקטע. וככה יהיה הנהג הפרטי שלי. ככה יהיו כל המשרתים שלי והאנשים שעובדים בשבילי. וככה גם יהיו כל החברים החדשים שלי, מה שיאפשר לי להיפטר מהחברים הלא טובים מספיק, והלא רבים מספיק, שיש לי עכשיו.

בגילוי לב,

מאור.

3e7d1512da9db7d2e358ae221c62e95a.jpg
 

רוב הזמן נח

Well-known member
השמש שלנו היא כוכב מהקטנים שיש. יש כוכבים הרבה יותר עצומים ממנה בגודלם .

ולפי המדענים, השמש שלנו היא כוכב חריג, כי כוכבים אחרים מסוגה ובגודל שלה, פולטים הרבה יותר חום וקרינה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אני לא חושב שהאזרחות הרוסית תהיה בעיה יותר מידי גדולה. הרי המשפחה שלי באה משם. מה גם, שלפי החוק הרוסי, לנשיא רוסיה יש את הזכות הבלעדית להעניק אזרחות על סמך דעתו הבלעדית, אז כשאני אהיה עשיר ומפורסם, אני אוכל להשיג איתו פגישה ולארגן לעצמי אזרחות רוסית אפילו עוד יותר בקלות מהצפוי. זאת האזרחות האמריקאית שהיא כבר קצת יותר טריקית.

1712857239354.png
russia-flag-std_1.jpg
62133305891383640360no.jpg
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
נכנסתי לאפליקציה של הבנק והיה לי בעובר ושב סכום של שמונה ספרות. נראה לי זה היה 12 מיליון שקל או אולי 12.5 מיליון שקל בערך. כנראה חלום נבואי 🤷‍♂️

13.jpg
 

אנשים חושבים שהסרט הטוב ביותר של 2007 הוא "300", או אולי "ארץ קשוחה", אבל זה לא נכון. הסרט הטוב ביותר של 2007 הוא "זה ייגמר בדם".​

לא זה ולא זה

הסרט ששבר את הקופות בארץ בשנה זאת הוא רטטוי, אחריו הארי פוטר ומסדר עוף החול.
לטעמי הסרט הכי טוב בשנה זאת הוא שודדי הקריביים: סוף העולם שממוקם מקום רביעי בשוברי הקופות, רק 1.7 מיליון דולר, אחריו בופור שהיינו מקום שלישי בשוברי הקופות ואחריו הארי פוטר ומסדר עוף החול שכאמור ממוקם לפניו בשוברי הקופות וכמובן גם ביקור התזמורת שממוקם מקום חמישי בשוברי הקופות.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
לא זה ולא זה

הסרט ששבר את הקופות בארץ בשנה זאת הוא רטטוי, אחריו הארי פוטר ומסדר עוף החול.
לטעמי הסרט הכי טוב בשנה זאת הוא שודדי הקריביים: סוף העולם שממוקם מקום רביעי בשוברי הקופות, רק 1.7 מיליון דולר, אחריו בופור שהיינו מקום שלישי בשוברי הקופות ואחריו הארי פוטר ומסדר עוף החול שכאמור ממוקם לפניו בשוברי הקופות וכמובן גם ביקור התזמורת שממוקם מקום חמישי בשוברי הקופות.
זכותך המלאה לדעה משלך, כמו מה שזכותי להחזיק בדעה משלי 🤷‍♂️

יש רק בעיה אחת. הדעות של המבקרים יותר נחשבות מהדעות של כולם, והמבקרים מסכימים עם דעתי :)

מתוך עמוד הויקיפדיה של הסרט בשפה האנגלית:

1713010877142.png

ואם המבקרים לא היו מסכימים עם דעתי, יכול מאוד להיות שהייתי משנה אותה, ולא מחזיק בדעתי זאת. חשוב להקשיב למומחים :)
 

XמX של Wון

Well-known member
זכותך המלאה לדעה משלך, כמו מה שזכותי להחזיק בדעה משלי 🤷‍♂️

יש רק בעיה אחת. הדעות של המבקרים יותר נחשבות מהדעות של כולם, והמבקרים מסכימים עם דעתי :)

מתוך עמוד הויקיפדיה של הסרט בשפה האנגלית:

צפה בקובץ המצורף 101775

ואם המבקרים לא היו מסכימים עם דעתי, יכול מאוד להיות שהייתי משנה אותה, ולא מחזיק בדעתי זאת. חשוב להקשיב למומחים :)
נהפוכו אתה זה המסכים עם המבקרים.
 

dory30

Well-known member
ואם לא אראה מועמד ראוי (כולל גנץ ולפיד), אצביע לו. הוא איש אחראי, מה שקשה להגיד על מרבית הפוליטיקאים המכהנים כיום
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הוא יקים מפלגה עם בנט ונראה לי שבנט ימונה לראש המפלגה.
ספק אם זה יקרה. השמאל רואה בבנט איש ימין והימין רואה בבנט או איש שמאל, או מי שמכר את הימין לשמאל. אמנם לגמרי יתכן שבנט יחזור מתישהו לשלטון (לא רואה בו כמי שכבר היה שם לאור מאפייני ממשלתו דאז, בה היה בעיקר דובר של ממשלת ראשי ממשלה וללא סמכויות ממשיות), אבל לענ"ד מוקדם מדי בשלב זה כדי שזה יקרה. זה משהו שמחייב כמה וכמה שנות צינון, אם לא עשרות שנים.

להיכן כהן יילך, אם וכאשר יחליט ללכת לפוליטיקה, אין לי מושג. אבל אם אכן יצטרף לבנט וינסו לרוץ ביחד, כאשר בנט לשיטתך יעמוד בראש מפלגה כזאת, אני בספק אם יגיעו רחוק (כמובן כמו כל מפלגה חדשה עם 'דוגמן' הם יקבלו כמה קולות וכנראה גם יעברו את אחוז החסימה, אבל ספק אם זאת מפלגה ארוכת טווח בפוליטיקה הישראלית).
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
הייתי רוצה שלוש. אפילו כבר חשבתי על השמות שלהם. אני יודע, זה קצת טיפשי. כאילו, זה כל-כך מוקדם! אני אפילו לא נמצא במערכת יחסים עכשיו, שלא לדבר על מאורס או נשוי, אבל זה מה שעשיתי. כבר הספקתי לחשוב על השמות שלהם. אני אקרא להם "דילן", "מארק" ו"ויקטור". לא "דילן" על שמו של בוב דילן, כמו דילן גפן, הבן של אביב גפן. "דילן" סתם ככה כי אני חושב שזה שם יפה :)

אותו הדבר עם השמות "מארק" ו"ויקטור". מארק זה שם יפה. זה גם שם עם חוזק. זה שם עוצמה. וגם יש שם שלוש אותיות של השם שלי, כשחושבים על זה. קצת נרקיסיסטי מצדי, לא? מזל שאני לפחות לא גר באחת המדינות האלו, שזה נהוג שלאבא ולבן יש את אותו השם הפרטי, והאבא הוא כאילו "הסיניור" והבן זה ה"ג'וניור". לפחות ככה לאף-אחד מהילדים שלי לא יקראו מאור, שזאת כבר באמת הייתה יכולה להיות הגזמה פרועה.

וגם ויקטור זה שם יפה. המשמעות של "ויקטור" דרך אגב, זה ניצחון. ואנחנו, הפזים, אנחנו ווינרים בנשמה :D

זאת גם הסיבה למה אני אוכל נקניקיות וינר 👑

7290000530598_25102022184127_large.jpg

אז זה דווקא מסתדר יפה.

ואם תקרה טעות ויהיה בן רביעי, אז "יונתן". למרות שברור שבתעודת זהות זה יהיה "יהונתן" ובפועל כולם יקראו לו "יוני". ולמה "יונתן"? סתם. שם יפה 🤷‍♂️:)

ואם תקרה טעות אפילו עוד יותר גדולה מבן רביעי, ותהיה בת היכנשהו שם לאורך הדרך, אז אמנם יהיה לי קשה לבלוע את הגלולה המרה, אבל אני אשתדל להשלים עם זה 🤷‍♂️

בנוגע לאיך שאני אקרא לה...אני לא יודע האמת. אני מניח שפשוט לא חשבתי על זה. כי למה שאחשוב על זה? בת זה לא בתוכנית 🤨

כבר אמרתי לכם בכותרת בצורה הכי מפורשת שיכולה להיות. אני לא רוצה בנות. אני רוצה בנים.

אבל בכל מקרה, ולמרות שאני מרגיש בשל להיות אבא כבר הרבה שנים, יש זמן עד אז. צריך למצוא את "האחת" קודם :)

Eden-Prairie-Family-Photography-Sunset-Portraits-with-Three-Boys-0059.jpg
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אבל פתאום אני קולט, שבגלל שמעולם לא שובצתי לבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי בילדותי, אז אני בעצם לא באמת-באמת יודע מה הפסדתי ועל מה בעצם אני מתבאס. אז כאילו...כן. איך זה בבתי-ספר למחוננים? איך זה שונה מבתי ספר רגילים? בבתי-ספר לאנשים כמוני, מה הם עושים אחרת? 🤷‍♂️

רק בשביל לחדד את הכוונה ב"אנשים כמוני", נסיים ברצף קצר וקליל של תמונות וציורים של אנשים כמוני:

1713229364336.png
1713229383303.png
1713229400228.png

הייתי מצרף גם תמונה של אלברט איינשטיין, אבל כפי מה שאני טוען ומסביר מאז היותי בן 17 ב-2015, תורת היחסות שגויה, אז נראה לי שקצת פחות יתאים 🤷‍♂️
 

פולגאר

Well-known member

כל החיים שלי התבאסתי על ילדותי העשוקה בתור ילד פלא גאון בלתי מזוהה שלא שובץ מעולם לבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיו.​

מאוד פשוט, לא שובצת כי לא עברת אפילו את שלב א' של מבחן המחוננים של כיתה ב' ועל כיתה ו' בכלל אין מה לדבר, לא הגישו אותך בכלל.
אבל פתאום אני קולט, שבגלל שמעולם לא שובצתי לבית-ספר למחוננים המותאם לצרכיי בילדותי, אז אני בעצם לא באמת-באמת יודע מה הפסדתי ועל מה בעצם אני מתבאס. אז כאילו...כן. איך זה בבתי-ספר למחוננים? איך זה שונה מבתי ספר רגילים? בבתי-ספר לאנשים כמוני, מה הם עושים אחרת? 🤷‍♂️

רק בשביל לחדד את הכוונה ב"אנשים כמוני", נסיים ברצף קצר וקליל של תמונות וציורים של אנשים כמוני:

צפה בקובץ המצורף 101913
צפה בקובץ המצורף 101914
צפה בקובץ המצורף 101915

הייתי מצרף גם תמונה של אלברט איינשטיין, אבל כפי מה שאני טוען ומסביר מאז היותי בן 17 ב-2015, תורת היחסות שגויה, אז נראה לי שקצת פחות יתאים 🤷‍♂️
אולי אם היית מתקבל, היית פחות ילד כאפות, אבל בלתי אפשרי לקבל מי שרחוק שנות אור מלהיות כזה.
 
למעלה