מזל טוב-סקר חדש נולד לפורום!

בחרתי בתשובה הנכונה, וונדרליי סילבה

לא יודע כמה צריך להרחיב כאן- וונדרליי סילבה פשוט לוחם הרבה הרבה יותר טוב מצ'אק לידל. לא משנה הטייקדאון דפנס, לא משנה הסטרייקינג שלו, צ'אק לא ברמה ולא קרוב לרמה של סילבה. אם את קית' ז'ארדין הוא לא יכול לנצח, אל תצפו לנצחון על הלוחם הטוב ביותר ב205 פאונד כיום. אגב, זה לידל, לא לאדיל.
 

Alon316

New member
סילבה

אני לא כלכך מבין מה הלך שם אחרי הקרב של לידל וג'ארדין. זה כאילו באו ואמרו לו: תראה.... ניצחת... כל הכבוד.... אבל היינו בטוחים שתפסיד... אז... שכח מזה. לדעתי צ'אק עדיין לא במצב לחזור ולהתאבק. הוא צריך להתאושש מההפסדים האחרונים שלו. בקרב נגד ג'ארדין ממש ראו שהוא אולי היה שם פיזית, אבל לפי המבט בעיניים שלו - הוא לא היה שם מנטלית.
 

t-man

New member
גם אני בחרתי בוונדרליי סילבה

מדובר באחד ממתחרי ה-MMA המסוכנים ואכזריים בצורת ההתקפה שלהם. אני חושב שלא משנה מי ינצח -אחד מהם יפגע מעבר להפסד,אם לידל יפסיד זה יהיה ההפסד השלישי הרצוף שלו ובגילו זה יכול לגרום לו לחשוב האם יש לאן להתקדם ומצד שני אם סילבה מפסיד-זאת פגיעה רצינית במוניטין במיוחד שזאת הופעת הבכורה ב-UFC ויש חשש שהוא יהפוך לקרו קופ.
 

talhorm

New member
וונדרליי

צ'אק עייף... וגם אם הוא היה במיטבו הייתי בוחר בעד סילבה, כי הוא לדעתי הסטרייקר הכי טוב בדוויזה, ובין הטובים בעולם, הקרב שלו מול קרו קאפ בטורניר הפתוח לכל משקל היה קלאסי למרות שהוא הפסיד בנוקאואט ברוטלי מול הקרו קאפ הכי טוב שראיתי... והם התפוצצו אחד על השני. וגם אם רוצים לעשות MMAth, שאני לא מאמין בזה, אבל העובדה היא שוונדרליי ניצח בנוקאואט את ראמפייג' פעמיים, במיוחד מומלץ להשיג את הקרב השני בניהם שהסתיים בנוקאואט מאוד ברוטלי... וראמפייג'? הוא ניצח את צ'אק פעמיים בנוקאואט... נותן הרבה חומר למחשבה. אבל אני לא מזלזל בצ'אק ליידל כמו שהרבה חבר'ה באינטרנט בשרדוג ובפורמים נוספים בעולם מזלזלים בו, אני חושב שביום טוב של צ'אק הוא יכול לנצח כל מתחרה בעולם, אז הקרב הזה קצת קשה להחלטה, אבל אני ילך על וונדרליי, כי הוא גם יותר מרשים אותי ואהבתי את רוב הקרבות שלו יותר, וגם אני יותר אוהב אותו
 

KentaFuji

New member
ללא ספק...

סילבה, צ'אק בתקופה הגרוה ביותר שלו, וגם בתקופה הטובה סילבה היה ברמה שלו, אז עכשיו?
 

cache

New member
וונדרלה גם אחרי שני הפסדים רצופים

אסור לשכוח שלא רק צ'אק מעבר לשיא, גם וונדרלי ממש כמו צ'אק מגיע אחרי שני הפסדים רצופים. קצת מצער לראות את מה שלפני כמה שנים היה קרב החלומות של עולם האם אם איי, חלומם הרטוב של מיליונים, כל פעם כמעט וכל פעם החלום נגוז, דווקא עכשיו כשנראה ששניהם כבר מעבר לשיא הם נפגשים, אבל העיקר שנראה את הקרב אפילו עם באיחור של כמה שנים טובות. בכל אופן, אני מניח שנראה צ'אק אחר בקרב הזה לעומת מי שראינו נלחם בג'רדין, צ'אק חלם על הקרב הזה בדומה לחלומו להילחם באורטיז בזמנו, אז הוא חיכה שנתיים והתפוצץ על אורטיז, הפעם הוא חיכה 4 שנים בערך, נראה מה יהיה. לטעמי וונדרלה לוחם טוב יותר בשחאו, אבל אני ילך דווקא אם צ'אק הפעם, אולי נראה ממנו קאם-בק בסגנון קוטור אחרי שני הפסדים ומפגש נוסף עם ראמפייג'.
 
למעלה