מחזור 12: מכבי נתניה - מכבי פ"ת

tristan79

New member
מחזור 12: מכבי נתניה - מכבי פ"ת

במשחק הפתיחה של הסיבוב השני נתניה תארח היום (17:15, שידור ישיר בספורט1) את מכבי פ"ת למפגש צמרת בין השנייה לרביעית בליגה. נתניה מגיעה אחרי ניצחון חוץ מרשים על קריית שמונה אבל מתיאוס יאלץ להסתדר עם סגל מאוד חלקי במשחק היום - לירן שטראובר אמנם החלים מהדלקת בעין ממנה סבל בשבוע האחרון ויפתח בשער הנתנייתי, אבל דדי בן דיין, זאב חיימוביץ' ושלו מנשה הפצועים יחסרו מהסגל הערב. על פי הפרסומים מתיאוס כנראה מתכוון גם לעלות במערך יותר התקפי כשגולת הכותרת של השינוי הזה היא הויתור על הבלם לואיס מארין, והחוד המעובה בו יפתחו שלישיית החלוצים - בה, טאזמטה ושכטר. גם אלמוג כהן יחזור להרכב לעמדת הקשר האחורי. הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, דניאל אומברטו, איתי שכטר, טיירי טזאמטה, ג'ורג' בה.
 
תיקו מאופס../images/Emo4.gif

סתם מעניין אותי לדעת אם גם הפעם שטראובר צרח על גזל לאחר החמצת הפנדל? ולמה במשחק בית עם יתרון שחקנים הקבוצה לא מצליחה לאסוף את מלוא הנקודות? אבסורד למדי וזה נראה שעכשיו זה עומד לברוח לנתניה... מאכזב.
 

tristan79

New member
מאכזב מאכזב

עושה רושם שלנתניה פשוט אין את הכלים ההתקפיים להיות דומיננטית וליצור תפוקה מהדומיננטיות הזו, במשחקים מול קבוצות קטנות יותר שסוגרות את המשחק כמעט ואין לנו מה למכור. וזה עוד במשחק שמתיאוס באמת עלה עם כל הנשק ההתקפי שיש בקבוצה (מלבד החסרון של מנשה כמובן), ועדיין זה נראה אנמי... נשאר לקוות שנתניה תצליח להשאר דבוקה לצמרת הגבוהה עד לינואר ואז יעשו את השינויים הפרסונליים הנכונים שישדרגו את הקבוצה.
 
אני לא חושב שיש ספק שנתניה תסיים בצמרת הליגה

שוב סגנות, אבל זה הדבר שכל כך מבאס - 3 שנים ברצף לסיים באותו המקום בלי להצליח להביא את הפוש לפסגת הפירמידה
 

avivtag

New member
יאמר חייב לפתוח תכיס בינואר

הוא לא הביא את מתאוס בשביל להגיע לאותו מקום שהגענו עם עטר מה החוכמה להביא מאמן בסדר גודל כזה ולתת כסף שיספיק לחיזוק רק במעפנים כמו בה ואמבורטו ובלי אף ישרלאי שווה
 
למעלה