מחפשת דוגמנית פנים לצילום (איפור אופנה)

Kumagoro01

New member
מחפשת דוגמנית פנים לצילום (איפור אופנה)

שלום
אני קצת בלחץ מבחינת זמן ומקווה שיש כאן מי שיוכלו לעזור לי... אני מאפרת מתחילה ויש לי פרוייקט צילומים בקרוב לתמונות שיהיו חלק מהבוק שלי. אני מחפשת דוגמנית עם פנים יפות בסכום כסף סביר- הצילומים שלי הם בתחילת החודש הבא (יוני). יש לי כמה דרישות קטנות שמקווה שלא מגבילות אותי במיוחד: אני מחפשת מישהי עם עור בהיר ושיער כהה (רצוי שחור) וחלק, ושפתיים שיתאימו לגוונים כהים מאוד של שפתון (כמו אדום ושחור). אם יש כאן מישהי כזו, אם אם מישהו בפורום יכול לכוון אותי למישהי שנראית ככה או קרוב לזה, אני אשמח מאוד. תודה רבה מראש על כל עזרה
 
מתאימה לנתונים שכתבת :)

שלום אני שחר, בת 18 וחצי. אני מתגייסת ביולי ב'ה ואני מחפשת הכנסה קטנה לצורך נסיעה לפני הצבא ולכן תחילת יוני מתאים לי מאוד! נתונים: עור בהיר, שיער שחור, שפתיים יחסית מלאות אני שולחת לך תמונות בהודעה פרטית ואני פנויה כי אין לימודים יותר. תודה יום טוב :) נ.ב הכינוי ישן מלפני 4 שנים והוא לא עדכני. אל תתיחסי אליו :)
 

Dirty girl87

New member
היי

לפני מה שרשמת אני מתאימה לך איך אפשר להתקשר איתך שתיראי תתמונות שלי ???
 
היי

לא יכלתי שלא להגיב. אני תמיד התעניינתי בדברים כמו שאת עושה, ותמיד רציתי להיות דוגמנית פנים . אני לא דוגמנית מבחינת גוף, מבחינת פנים, אני דיי פוטוגנית ואני יכולה לומר על עצמי שיש לי פנים יפות. הבעייה היא שאני בלונדינית. הייתה תקופה שהייתי עם צבע שיער כהה, אם זה ממש ידרש אני אוכל לצבוע. תני לי לדעת אם ההצעה שלי מעניינת אותך.
 

zelin

New member
שלום..

קראתי את הודעתך...האם זה עדיין רלוונטי?:)
 
למעלה