מחפש המלצות לאירועי MMA

Out5ider

New member
מחפש המלצות לאירועי MMA

שלום לכולם, לאחרונה התחלתי לעקוב אחרי ה- UFC וגיליתי עולם מאוד מעניין. אשמח לשמוע על אירגוני MMA נוספים שאתם ממליצים לצפות באירועים שלהם. כמו כן, אם יש אירועים מסוימים או קרבות ספציפים ששוה לצפות בהם אשמח אם תרשמו אותם!
 
ממליץ על שניים

אפרייזינג (Uprising) של EliteXC הוא אירוע נהדר עם קרבות נהדרים. שווה מאוד. שאמרוק נגד בארוני של סטרייקפורס הוא אירוע מעולה, עם מיין אבנט מטורף. בתור בונוס, יש שם קרב של קונג לי- כך שהאירוע ממש מומלץ. סתם קרב, בלי קשר לאירוע עצמו- יושיהירו טקאיאמה נגד דון פריי מ2002. מומלץ מקרב לב.
 

talhorm

New member
האירועים שאני אישית הכי נהנתי מהם

חוץ מאירועים של הUFC הם כמובן האירועים של פרייד... שאין כמוהם בהפקת אירועים על רמה עם קרבות טובים כל אירוע שתשיג של פרייד מומלץ בחום. אבל אחד האהובים עליי זה... PRIDE - Final Conflict 2005 שהיה שם גם קרב של קרו קאפ נגד פידור וגם הטורניר הMW החצאי גמר והגמר עם שוגן, וונדרליי, ארונה ואליסטר אובריים מומלץ בחום!!
 

talhorm

New member
בטח

דן הנדרסון נגד ראמפייג' ג'קסון... אלוף PRIDE נגד אלוף הUFC, אם אתה לא יודע את התוצאה אז בכלל כדאי
 

AmericanDragon

New member
אוקיי תודה

האירוע הזה יושב לי על המחשב מלא זמן. ראיתי הכל חוץ מהמיין אבנט שכל פעם שאני מתחיל איתו קורה משהו אחר ואני צריך לסגור. ראיתי ביינתים 2 סיבובים ולא הכי התלהבתי. אחרי הדעה שלך אני אצפה בקרב שוב מההתחלה ואז אתחיל להשלים את 76 77 ו78 תודה
 

sandman2

New member
DESERT CPMBAT 5

אמנם לא הטופ של הMMA אבל עדיין משלנו:) אירוע שהיה בהאנגר 11 עם טובי הלוחמים מהארץ ישודר באגו טוטאל
 

cache

New member
PRIDE GRAND PRIX 2003

בכלל אירועי פרייד הגדולים זה תאווה לעיניים, מכל הבחינות, הקרבות, התפאורה, יש תזמורת באיצטדיון שמנגנת בלייב, הכל מרשים ותחלס הקרבות הכי אייכותיים לדעתי. גראנד פריקס 2003 הוא אחד הטובים, הקרב של צ'אק לאדל וראמפג' ג'קסון בסיבוב השני הוא בונבונירה, בחצי גמר השני הקרב של וונדרליי מול יושידה מצויין וכמובן הגמר הקלאסי וונדרליי וראמפג'. הקרב השני של ראמפיג' וונדרליי גם כן מצויין ובגלל תסתכל על הקרבות של וונדרלי, פיידור, סאקורבה, נוגרהקרו קופ, הנדרסון ועוד ועוד. לגבי היו.אף סי, אני ממליץ על טרילוגית קוטור-לדל (יו.אף.סי 44, 52, 57), קוטור-אורטיז, לדל-אורטיז שני הקרבות, יוז-טריג (שני הקרבות, הקרב השני הוא מעולה). יוז-בי.ג'יי.פן (שני הקרבות), כמעט כל קרב של סנט פייר, קוטור-סילבה (68) חובה!!! אני גם מאד אהבתי את גריפן-בונר (הראשון), גריפן-אורטיז, אורלובסקי-סילביה (שני הראשונים), פרנקלין-טנר, הקרבות של לולר והקרבות של דיאז (הבכור) מצוינים לדעתי. אני מניח שיש עוד אבל מאוחר, לילה טוב ותבלה
 

sandman2

New member
הקרבות הראשונים

של טאנק אבוט בUFC ושל האחד והיחיד רויס גרייסי. אז לא היו ממש חוקים ונלחמו ללא כפפות
 
למעלה