מישהי הזמינה עגלה מחו"ל פעם? אני תוהה...תודה

חמותי הביאה לי מחו"ל

אבל הבנתי שהיה לי די מזל. בגלל איזשהו תקלה בחברת תעופה לא הביאו לה את המזוודות ורק העגלה הגיעה אז לא חייבו אותה במכס, אני לא יודעת אם זה נכון מענין.... (אל תדאגו- למזוודות שלום, הן הגיעו למחרת עד לדלת הבית-אקספרס....)
 

minimousegi

New member
כי זה פשוט מייאש מה שהולך עם עגלות תאומים

בארץ...אין לי ברירה אלא להזמין
 
גם המחירים בחו"ל חבל"ז

לכן אם את מצליחה להביא בלי מכס- זה שווה מאוד! אני הבאתי גרקו, כולם מתלהבים מהצבעים, כי אין כאלו צבעים בארץ- וזה עוד משהו שאהבתי בחו"ל.
 

minimousegi

New member
הבאתי עם מכס אבל לא נורא ועדיין יוצא יותר זול

משילב לפי הערכת מחיר באתר של מאסטאופ תודה! מיכל
 

minimousegi

New member
יש למטה מחשבון של כמה עולה וכאלה

אני לוקחת בחישוב עוד 20 אחוז וזה עדיין משתלם.
 
מנסיוני הטרי:

ממליצה על עגלה שאינה נמכרת בארץ. יש לי אותה כ-4 חודשים ואני מאוד מאוד מרוצה. אם את מעוניינת בפרטים אעביר בשמחה (אני לא מתמצאת בנהלי הפורום בענייני פרסום וכאלה...). לנו מישהו הביא אותה ואף הצהיר במכס ואמרו לו שאין צורך לשלם.ההובלה אמורה היתה לעלות הון (לפחות כמחיר העגלה). בהצלחה!
 
אין לי מושג מה הזמנת. יכולה לספר לך על שלי:

עגלת טיולון שלצערי אינה נמכרת בארץ ראי קישור: http://www.amazon.com/Dream-Baby-Fo...ie=UTF8&s=baby-products&qid=1240189292&sr=8-1 מצאתי אותה ב219$. אלי היא בשימוש כבר 4 חודשים והיא מעולה! מאד נוחה, בכל סוג של משטח(חול, דשא וכו') וגם מרשימה מאד. כל אחד מילדיי נהנה מהספייס שלו ושימי לב שאפילו לגדולה יש מקום (מצרפת תמונה)
 

minimousegi

New member
גדולה מדהימה שיש לך ../images/Emo57.gif אכן נראת סוף במחיר

מצחיק...אני מחכה לראות אם יהיה את הצבע שלי והעגלה שלי עדיין יותר זול מהארץ
 

imalele

New member
Baby Jogger City Mini Double

לא הזמנתי, בעלי קנה והביא מארה"ב, ממליצה בחום! עגלת תאומים, מתקפלת בקלות, יציבה ונוסעת יותר טוב מעגלה בודדת, עוברת בכל דלת. והכי חשוב - עלה לי שליש מהמחיר שמוכרים בארץ
 
למעלה