מכשירי שתל של חברת שטיינר

שלביופי

New member
מכשירי שתל של חברת שטיינר

למי שמעוניינים/מחפשים איזה חברה כדאי לעשות איתה שתל כוכלארי. אז אני ממליצה מניסיון שלי שהכי כדאי לדעתי חברת כוכאלר. לי יש שתל כבר 13 שנים בערך של חברת כואלרי ומעולם לא היו לי בעיות במכשיר הפנימי (מה שמשתילים בתוך האוזן). לעומת זאת חברתי עשתה שתל של חברת שטיינר בגיל 5 ולפני כ3 שנים היה כשל פנימי של המכשיר והיא נאלצה לעבור ניתוח נוסף של השתל.הם התלבטו מאד אם להמשיך עם החברה או לא.בסוף הם החליטו לנסות שוב את חברת שטיינר ומסתבר שזו הייתה טעות. לאחר שנה וחצי מהניתוח השני היה שוב כשל פנימי של המכשיר! חברתי נאצלה לעבור בפעם השלישית ניתוח והם עשו חברת כוכלאר.
 

אייני

New member
אכן, של קלריון...

וקוכליאר זה נוקלאוס. בכל אופן, גם מד אל זאת חברה מעולה (לי יש שתל של חברת מד אל ואני מאוד מרוצה ממנו
). לגבי קלריון - ממה שהבנתי, השתל שלהם אכן סובל מבעיות רבות - קלקולים רבים וכד', וישנם מקרים רבים של אנשים שהשתל התקלקל להם. בגלל זה ההצעה שלי היא בעיקר להתלבט בין מד אל לבין נוקלאוס, שתיהן חברות טובות, ועד היום לא ראו שום "יתרון" או "הבדל" מבחינה שמיעתית בין המושתלים של חברה אחרת לשניה (בעיקרון כי פשוט אי אפשר לבדוק את זה, לפחות עם הכלים שיש כיום).
 

אשחר 1

New member
שלהבת ויונתן או שאיך קוראים לכם

אני חושבת שאני מכירה אותכם משמע ת"א יפה לכם שאתם פה, אבל מה שידוע לי שנוקלאוס נוצר מארה"ב או מאוסטרליה, ומדאל נוצר בישראל או שאני טועה?
 

אייני

New member
שום חברת שתלים

לא נוצרה בישראל... מדאל מיובאת לישראל על ידי חברת מדטכניקה. אינני זוכר מה המקור שלה בדיוק. בכל מקרה, אני אכן יונתן
ומי את?
 

marco star

New member
מד-אל הם אוסטרליים ../images/Emo13.gif

אני אישית מושתל של נוקלאוס, ואני מאוד מרוצה מהשתל. חוץ מזה, לרוב המושתלים שאני מכיר יש שתלים של נוקלאוס, ורובם מרוצים מהשתל...
 

אייני

New member
מבחינה סטטיסטית,

רוב המושתלים הם אכן מושתלי נוקלאוס. במקום השני מד אל והאחרונים הם קלריון. הסיבה העיקרית לכך שנוקלאוס הם במקום הראשון היא פשוט הוותק שלהם - בגלל שהם הכי וותיקים אז הם גם "הספיקו" להשתיל הכי הרבה, וגם אנשים סומכים עליהם יותר, כי הם קיימים יותר זמן. בעיקרון - מבחינה שמיעתית עד היום לא הוכח שיש הבדל כלשהו בין שלושת החברות, וכל המושתלים שלהן מגיעים לאותה רמה, פחות או יותר.
 
למעלה