מכתב גלוי לראש הממשלה-אריק שרון

pilovich shahaf

New member
מכתב גלוי לראש הממשלה-אריק שרון../images/Emo104.gif

לכבוד ראש הממשלה- 13.12.2001 מר אריק שרון כ"ח בכסלו תשס"ב ירושליים. באמצעות-מכתב גלוי ! בדואר רשום ללישכתך ! הנידון-הצעה לסדר מבוחריך וממאמיני דרכך
כבוד ראש הממשלה חג שמח. אנו שני חברי ליכוד וסניף באילת- חבר סניף...ד.מ וחבר ליכוד...מ.מ [השמות המלאים רשומים במיכתב הרשמי שישלח ללישכתך מחר ה-14.12.2001], מבקשים להעלות הצעה לסדר שהיא למעשה "רחשי הציבור המאמין בליכוד בכלל ובך כראש ממשלה של מדינת ישראל בפרט.
. ההצעה גובשה לאחר כל מה שעברנו באחרונה במדינה בכלל והתבטאויותהם של השותפים לממשלת האחדות בראשותך בפרט. הבסיס להרגשתנו ולפי ראות עיננו הבאה לידי ביטוי ב:- היות ודרך השמאל ניכשלה והיום "המילגה הגדולה"-מיפלגת העבודה בארץישראל, מייצגת ציבור/מיעוט שאף מתוכו יש תומכים רבים בדרכך כראש ממשלת ישראל.
במיפלגת העבודה יד ימין לא יודעת מה עושה ומה אומרת יד שמאל, אין יושב ראש, מי מייצג את המיפלגה בציבור-חיים רמון, בן עמי, בורג, פואד, דליה איציק, אפריים סנה, או הבדיחה הכאובה של העשור שימעון פרס
אנו בטוחים שלפי שיטת הבחירות החדשה/ישנה, האזרחים היהודים בארץ בכלל ואזרחיה השפויים בפרט..שלך הם
לפי ראות עיננו/הרגשתנו, שהמיכשול הגדול שלך להוביל את עם ישראל על פי תכניתך שאתה מאמין בה ואנחנו אחריך הוא - " בינימין "ביבי" נתניהו", לכן, כדאי מאוד לטובת עם ישראל בארץ ובעולם, שתיווצר הידברות בינך לבין בינימין "ביבי" נתניהו, שבה יוחלט ובהסכמה ש:- "שביבי" מסיר את מועמדותו לראשות ממשלת ישראל ובתמורה יקבל כל תפקיד שימצא לנכון שהוא מועיל לעם ישראל [אנו מקוין שר החוץ], וישמש כמ"מ ראשון לראש הממשלה. לדעתנו הנחרצת הינך חייב ללכת ולהכריז על בחירות בתוך 90 יום על פי חוק, ותוצאות הבחירות יחשפו את ערוותה של מיפלגת העבודה בכלל ואת מערומיו של השמאל בפרט, ובזאת לקבל גושפנקא חוקית, ציבורית והחלטית מהציבור במדינת ישראל לפעול על פי דרכה של הממשלה בראשותך
אנו מאחלים לך בריאות שלמה, שיקול דעת ואומץ לב להוביל את עם ישראל בכלל ותושבי המדינה בפרט....לחוף מיבטחים "ביטחון ושלום". חג שמח. על החתום. ד.מ מ.מ חברי הליכוד וסניף הליכוד באילת.
"....נצח ישראל לא ישקר.." !!
 
שאלה לשני חברי בתנועה

1. קבלו ח"ח על מיכתבכם. 2. אשמח לראותכם כאן יותר. 3. אני זקוק מכם לביקורת בונה: עיברו על הודעותי בפורום מראשיתו עד היום ככל שתוכלו להקדיש לכך זמן ואימרו לי: מה דעתם על תפקודי כמנהל הפורום, והאם אני מיצג את עמדות הליכוד כהלכה? אני מבטיח לקחת לתשומת ליבי כל דבר שתאמרו.
 
לכל השמאלנים שמדברים בשם הליכוד

כפי שראיתם, חברי לתנועה דווקא סבורים שאני מייצג את עמדתה היטב. אנא, התרכזו בניהול מפלגותיכם (זיופי קולות וכו´), והניחו לחברי מפלגתנו להחליט לבד מי מייצג אותה היטב.
 

ניר ד.

New member
השמאלנים שבתוכנו אסור לנו לשכוח../images/Emo104.gif

שהם יהודים וישראלים לכל דבר, רק מה הגורל דפק אותם כמו כל ילד מוגבל או נכה שנולד למישפחה ברוכת ילדים או חשוכת ילדים. אז מה עושים הורים אוהבים ומאמינים בה´, מטפלים, משגיחים, עוזרים, מכוונים, נעזרים ברשויות הסיעודיות, משרד הבריאות עד כדי אישפוז. לכן אני מייעץ לך מנהל פורום, תמשיך במטרתך, ותיתנהג עם כל השמאלנים כפי שכתבתי לעיל, בזמנך החופשי ולפי דרגת הסיכון שהשמאלני יכול לסכן את מדינתו, כפי שהילד המוגבל יכול לסכן את ביתו...!! ניר ד.
 
למעלה