מצטער על האי-שרשור

Sparker

New member
מצטער על האי-שרשור

אבל ההודעות האחרות לא היו ממש מיועדות לזה... חלקכם כבר ראה וחלקכם לא... אז לאור המחסור שלי בציוד צילום הגון, מחסור בברקים ודברים נוספים (כמו חוסר חשק לצאת מהבית) עברתי לצילום פאסיבי של שקיעות וזריחות. בבקשה,
 

Sparker

New member
יצא ענק, עמכם הסליחה...

הנוף מהמרפסת שלי בקיץ – יודעים שזה קיץ כי קו האופק לא חד...
 

Sparker

New member
סתם תמונה...

רק שתראו איפה גר יוסנס... בסוף קו החוף... מתחת להר...
 

Sparker

New member
ואחרונה...

לבינתיים... כבר כואבת לי היד... תודיעו כשתרצו עוד...
יש לי עוד המון קשת בענן, נופים, גשם...
 

blixgirl

New member
wow ../images/Emo45.gif

מקסים... הנה שקיעה על הלוך באביב מהשמיים הסקוטיים ...ראה השוני בצבעים...
 

Bon Bon

New member
אוף, לי אין תמונות בלי אנשים

תמונות ממש יפות רק שאני לא מצלם בלי אנשים ביי
 

Sparker

New member
אני בהחלט מעריך את זה...

זו בעייה שפעם הייתה לי... מחסור באנשים בתמונות... כבר התגברתי עליה... אבל אלה פשוט נופים מהמרפסת... בוקר טוב!
 

een ogenblik

New member
אולי תנסה

להציב תמונות בפורום תרמילאים? הם בקשו תמונות שהמצלם נמצא בהן. האם תחרות זו עוד פתוחה בכלל? נדמה לי שספרקר היה בקשר איתם, אולי יש לו מידע בנושא.
 

paamon

New member
I just dropped in to see....

....what condition my condition was in ואולי לומר שלום לכמה ידידים ותיקים, אך להפתעתי ולאכזבתי הרבה, גיליתי שהניק שלי (בעברית), תפוס. אי לכך אומר שלום ואסתלק כלעומת שבאתי למקום בו יש לי בלעדיות על שמי. בכל מקרה אני מאחל לכולכם בהצלחה בהמשך וד"ש לכל מכריי, מוקיריי, יקיריי, ידידיי, אויביי, אוהביי, ושונאיי. (אם יש לי כאלו)
 

een ogenblik

New member
רק באת כבר הולך?

ומה איתי בכלל, ככה נוטשים אותי פעם אחר פעם? אי אפשר להתפשר על ניק? paamon נשמע לי מוצלח למדי? מה רע בו? ומה אם התגלגלות סיפורי הקריאה שלך? גם זה אינו בר פרסום פה?
 

paamon

New member
כדברי המשורר:

"לא עוזב את העיר, עבור אף אחד..." רק שתדעי ששמך הוא שגרם לי בראש ובראשונה לשים פה הודעה, ידעתי שאי שם במרחבי אירופה ישנו/ה מישהו/י שעדיין זוכר אותי. ברם, מה שקשור לפורום זה, אני מעדיף כרגע, במטוטא ממך, להיות בו פאסיבי, ומי יודע, אולי יום אחד תנוח עליי הרוח ואצטרף אליו כאקטיביסט מן המניין. מה שלומך חוץ מזה, יקירתי? (אל תצפי לתגובה, אני הרי פאסיבי פה)
 

een ogenblik

New member
../images/Emo24.gif

אני חולה ועומדת לנסוע לארץ. שילוב מאד לא מוצלח לעניות דעתי, אבל אני מקטרת רק את הקיטורים ההכרחיים, ומנסה להעמיד פנים אמיצות. האיש דואג לי להספרת שתיה חמה כל הזמן, ואני מעודדת את עצמי בכמויות הספרים שאחשף אליהן בארץ. ושילוב זה הוא דווקא שילוב מוצלח מאד. אני מקווה שיום אחד תפסיק להיות פאסיבי בפורום זה, אך איני מתכוונת לנדנד לך כלל בנושא, ואינך חייב לענות. חופש הביטוי כולל בתוכו את חופש האי-ביטוי, או לפחות אמור לכלול בתוכו. ואני, אם אני לא אשמור על זכות חופש ביטוי, איך אוכל להביט על עצמי במראה? (שאלה רטורית, שאינה מצריכה תשובה.)
 
למעלה