נכון שאני לא שיך לפה אבל

מרTIMMY

New member
נכון שאני לא שיך לפה אבל

היום היה ב"סיפורי הוליווד" בE! על צח"מ וממש ראיתי את זה. ידעתם שלקתרין (הזקנה אם אני לא טועה) היה בתחילת שנות ה80 בסדרה רומן לסבי עם העוזרת שלה??? ודבר יותר מבחיל - דיוויד האסלהוף (משמ"ץ) היה חלק פעיל בקאסט אי שם בשנות השבעים... ברררר...
 

python 4

New member
הי, לפה כולם שייכים.

אגב תשמח ודאי לשמוע שכל יום בצח"מ נמשך מקסימום שלושה פרקים (אם כי היום האחרון נמשך כבר שבוע, אבל זה ארוע מיוחד - ז'בו שבה הביתה! - אז זה בסדר).
 

מרTIMMY

New member
צר לי אבל אני לא רואה את זה...

מצאתי את זה... משעמם... ויום רק 3 פרקים? איזו מין סואפ זאת??
 

Charmed24

New member
דיוויד הסלהוף והרומן הלסבי

לקתרין היה מעין רומן לסבי בסוף שנות ה-70, שהוצג באור שלילי, בדומה למשל להתמכרות לאלכוהול שיש להיגמל ממנה, וברוק הוא זה ש"גאל" את קתרין והחזיר אותה למוטב.
דיוויד הסהלוף גילם את סנאפר פוסטר, אחיה הבכור של ג'יל, שהיה דמות מאד מרכזית בעשור הראשון של הסדרה טרם עידן האבוטים והניומנים. לאלה מכם שצפו בעלילת דייויד קימבל, כשדייויד עבר ניתח פלסטי לטשטוש זהותו, הוא ביקש מהמנתח שיבנה לו תווי פנים כמו דייויד הסלהוף ממשמר המפרץ - מחווה להסלהוף על ימיו בצח"מ.
 
אבל מה הסיפור עם דברה ניקסון(ג'יל)?

האם זה נכון מה שהיא טענה, שהמפיקים התנכלו לה כל הזמן? היא אמרה שלאחר חזרתה השנייה היא היתה המומה לגלות שג'יל השתנתה - מטובה לרעה. והיא רצתה להמשיך לגלם את ג'יל בתור "קורבן תמים". היא אפילו אמרה שביל בל רצה כמוה, אבל הכותבים בחוף המערבי חשבו אחרת. היא אומרת שביל התקשר אליה לשאול לאן נעלמו סצינות הבכי שהיא עשתה, והיא אומרת שעשתה המון סצינות כאלו אבל פשוט חתכו לה אותם! אח"כ מישהו הכחיש שיש חילוקי דעות בין הכותבים בחוף המערבי לבין ביל. אבל בתכלס, אם ביל באמת חשב כמוה, למה הוא נתן להם לעשות כרצונם?? לפי הסיפור שלה נראה כי הציקו לה בכוונה. היתה חולה בדלקת שלפוחית השתן וסבלה מכאבים, והם התעקשו שתגיע לצילומים. היא באה בשש בבוקר, ביקשה שיצלמו אותה מוקדם כי יש לה תור לרופא בעשר ומשהו. אבל לא, צילמו קודם סצינות אחרות. היא פספסה את התור, ולא רק זה, היתה צריכה לרוץ סביב השולחן באחת הסצינות, בעודה סובלת מכאבים עזים. היא קיבלה מכה מהשולחן, בכתה ועזבה את הסט. נשארו לה 8 שבועות עד לסיום החוזה אבל אחרי שהיא הלכה ביל ועוד מישהו הודיעו לה שלא תבוא יותר - היא מפוטרת. מצד שני בסיפור שלה היה עוד מקרה שהיא "היתה חולה" וחיפפה בעבודה... אז האם היא תמימה ומסכנה כמו שהיא טוענת, או שהיא סתם עצלנית שמחפשת קיצורי דרך??
 

blair manning

New member
ראיתי גם אתמול ../images/Emo47.gif

והיה נורא מאכזב... זה היה יותר על יוצר הסדרה בל, וזה כל הזמן הזכיר לי את הבן שלו בראדלי ואת היפים. ובכלל התעסקו יותר מידי בעבר ובסיפור של ג'יל הראשונה - למרות שאני בהלם ממה שעשו לה! פשוט גועל נפש!!!!!! לא התייחסו לדמויות המרכזיות של העתיד, בקושי היה חצי דקה על ביאת משפ' ניומן לסדרה. איך אפשר לדבר על צח"מ בלי לראות את ויקי? ניק? בקושי ראו את ג'קי שלי! לפחות ציפיתי שידברו על הקרב בין אריק לפיטר, וגם זה היה בקושי דקה וראיתי כבר את אריק מדבר על זה, נו באמת שיחדשו לי משהו!!!! סה"כ כללי היה נורא משעמם לראות את זה אתמול, וחבל!!! כי באמת אפשר לעשות מאחורי הקלעים מדהים על האופרת סבון הבהחלט שווה הזו!!!
 
יופי צ'רמד, כל הכבוד! ../images/Emo163.gif

כבר כתבתי הודעה ארוכה על הפרק היומי ועמדתי לשלוח, אבל לפני זה לחצתי על הלינק ששמת וזה תקע לי את המחשב!! עכשיו אני צריך לרשום הכל מחדש!!
 

python 4

New member
כתבה מעניינת

אבל שמת לב שמישהי הגיבה בתחתית הכתבה עם התגובה הבאה: "דווקא אני מכירה הרבה גברים שרואים את הסדרה"? מישהי מהפורום?
 

Dawn12

New member
שימו לב לדבריו של המפיק

"במקומות אחרים התסריטאים והמפיקים מתחלפים שוב ושוב, רק כאן כולנו נשארנו יחד כבר משנות השבעים" אמר מפיק הסדרה דיוויד שאונסי. "בכך הצלחנו לשמור על המשכיות הדמויות". אותו דיוויד נבעט החוצה מצח"מ ממש בימים אלו. צחוק הגורל?
 

Charmed24

New member
דברה ניקסון../images/Emo35.gif ברנדה דיקסון../images/Emo70.gif

אחרי ברנדה דיקסון באמת הייתה דברה אדאיר אולי מפה מקור הבילבול... בכל מקרה, ברנדה סתם מתבכיינת. ג'יל הייתה רעה גם בעלילות של שנות ה-70. ברנדה עשתה המון בעיות, ופיטרו אותה כבר פעם אחת, וכשנתנו לה הזדמנות שניה היא עשתה אפילו יותר צרות, כל הזמן חיפשה להשתמט, ועצם זה שהלכה לתכנית טלוויזיה וסיפרה שם את כל התרוצים האלה שקיבלה מכה מהשלוחן וכו', מראה את הרמה הירודה שלה.
 
למעלה