נשים- הן לסביות ביסודן-.

Sara 40

Active member
כיצד ניתן להסביר את מרילין מונרו-סמל סקס של כל הזמנים-אשר סיפרה לצהובון: "אף פעם לא הגעתי לאורגזמה עם גבר"-. או-"מעולם לא אהבתי סקס- ואני חושבת שלעולם לא אוהב-. זה פשוט ההיפך מאהבה"-.
או ראקל וולש-, שהלכה לעולמה ממש לא מזמן- ואמרה ב-2018-: "לא גידלו אותי להיות סמל מין-, זה לא הטבע שלי להיות כזאת-, העובדה שהפכתי לכזאת היא כנראה אי ההבנה הכי נחמדה-, זוהרת וברת מזל"-.
לאחרונה הצטרפה לרשימה גם פריס הילטון-, שסיפרה בראיון להארפרס באזאר- שבתחילת שנות ה-20 שלה, כשהייתה בשיא הפרסום-, היא עצמה הייתה בטוחה שהיא א-מינית-. "הייתי ידועה כסמל סקס- אבל מתתי מפחד מכל דבר מיני-. אהבתי רק להתנשק ולהתלטף-. הרבה ממערכות היחסים שלי לא עבדו בגלל זה"-.מסקנה- נשים נהנות יותר להיות עם נשים- מאשר עם גברים-.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
השני סנט שלי:

אני מניח שיש ויש. יש נשים שאוהבות גברים, יש נשים שאוהבות נשים, יש כאלה שאוהבות את שני המינים, ויש נשים שלא רוצות סקס או אינטימיות או אהבה או משפחה או ילדים או שלא אוהבות ברוקולי.
וכנ"ל בגברים.
יש מהכל.

ספציפית למישהי כזו או אחרת שציינת, קשה להסביר התנהגות של אדם כזה או אחר, וגם לא נכון להניח שמה שנכון לאחד נכון לכולם/ן.

אבל כן קל לי להבין למה כשאת סמל מין, כלומר הפכת (מרצונך או שלא מרצונך, במודע או שלא במודע) למוצר לשיווק אגרסיבי של פנטזיות מיניות, וחצי עולם מרייר על צילום שלך, יהיה לא פשוט להיות ביחסים רגילים עם בני אדם. לפרסום מהסוג הזה יש מחיר יקר.
______________________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
למעלה