סיפורים וסרטים ב
אנשים

טוב, גם לי יש שאלה XD

יש לי כמה פסים ורודים בשיער, אמרו לי שהם יוצאים מחפיפה לחפיפה, מה אני אמורה לעשות כדי לשמור עליהם? אני צריכה לחדש אותם כל פעם או מה?
 

מיכי7

New member
עונה../images/Emo13.gif

קודם כל כמו שאמרו לך הצבע דוהה מחפיפה לחפיפה.. אז אין הרבה מה להציע.. את יכולה לחפוף פחות פעמים בשבוע. אחותי צובעת את כל השיער (אני לעולם לא צבעתי..) כבר כמה שנים לאדום והספר שאל אותה איך זה שהיא באה כל חודשיים לחידוש צבע במקום כל שלושה חודשים, ומסתבר שהיא חפפה יותר מדי.. אז הספר אמר לה שלשתוף היא יכולה כל יום אם היא רוצה אבל כדאי לה לצמצם את מספר החפיפות בשבוע. ואם את רוצה לשמור כל הזמן על אותו גוון של ורוד בשיער, אז כן, תצטרכי לחדש כל כמה זמן
מקווה שעזרתי
 

alli2

New member
שאלה על קרם לשיער

השיער שלי גלי, ולפני זמן מה עשיתי דירוג. הבעיה עם השיער מאז ומתמיד היתה שכל שערה הולכת לכיוון אחר, והוא מתקבע מאוד בקלות בצורה שבה הוא נאסף (כלומר אם הוא נקלע לצמה או אפילו סתם קוקו - אני לא יכולה ללכת איתו פזור עד שאני חופפת). אני די מרוצה מהתספורת, אולם אני לא מצליחה לאסוף את השיער בלי להרוס אותה וכשאני קמה בבוקר השיער מבולגן ונראה נורא ולכן (אחרי שנים ארוכות שבהן לא עשיתי זאת) חזרתי להשתמש בקרם לשיער. רכשתי בפרפומריה קרם שנקרא Revolution Hair Moisturizing Cream, שהמוכרת המליצה עליו בחום. היא טענה שהוא של רבלון אבל אין שום זכר לשם רבלון על הבקבוק... הוא עלה 60 ש"ח והאמת שהוא אכן נחמד, אבל אני תוהה האם יש אופציות איכותיות שאולי קצת זולות יותר, או בכלל אופציות איכותיות אחרות. האמת היא שהתוכנית המקורית היתה לרכוש קרם של Carin ששמעתי שהיא חברה מומלצת, אבל המוכרת הצליחה לפתות אותי ... ראיתי כמובן את שרשור ההמלצות למטה, אבל אם למישהי יש המלצות למקרה הספציפי שלי, אשמח לקבל אותן. תודה!
 
למעלה