סיפור מיוזי בהמשכים

new born1

New member
סיפור מיוזי בהמשכים

אז ככככככהה המשחק הוא כזה. אני ממציא שורה, סיפור,וכל אחד צריך להמשיך. אבלל הקטע הוא שבכל שורה צריך לכתוב שיר של מיוז, מטרה היא להמציא סיפור בהמשכים עם כל השירים של מיוז. אני יתחיל וככה גם תבינו: "יום אחד,מתיו ישב לו לבדו בסלון, משועמם מול הטלוויזיה, שלפתע שמע מישהו דרך מהחלון צורח בhysteria. הוא ירד מה לראות מה קרה ולפתע.......... המטרה היא גם לעשות את הסיפור הכי מצחיק והכי הזוי שאפשר להיות אבל שבכל זאת נצליח לעקוב :]] ב-ה-צ-ל-ח-ה.
 

ramoni

New member
המשך

"יום אחד,מתיו ישב לו לבדו בסלון, משועמם מול הטלוויזיה, שלפתע שמע מישהו דרך מהחלון צורח בhysteria. הוא ירד מה לראות מה קרה ולפתע.......... הוא נתקל בוולברין, "הזאבון", ו"איש הלהביים" חנוט כולו בחלוק כשרלוק הולמס העורב לטרפו, לצידו נערה תמימה מבועתת עם דף מלא חתימות, באותה שניה, מבלי לחשוב פעמיים עט מאתיו על באפרכסת שלצידו ו "TAke A bOW"" הישר אל מול מבטו הזועף של המוטנט, ואמר :
 

new born1

New member
ואמר:

"מה אתה עושה????"שאל מתיו האיש אמר: "אני?? כלום.רגע! אתה מוכר לי מאיפה שהוא!. נו מאיפה אתה?!??!. יש לי blackout. שכחתי!" מתיו כעס על זה שהאיש לא זכר אותו "על מיוז שמעת??" מתיו שאל ברוגז. "אהה!! אתה משם!! אתם hypermusic!אתם ממש טובים" האיש נראה מאוד זקן.מבוגר. כאילו איש cave. אחרי שמתיו הבין שהכל בסדר הוא החליט........
 
למעלה