פעם אחת ולתמיד - נשירה

sharonad

New member
פעם אחת ולתמיד - נשירה

אשמח מאוד לטיפים לטיפול מונע של התופעה וכמובן לטיפים לטיפול..
 

SummerSpirit

New member
ניסית תרופות?

יש את פרופסיה שהיא יעילה ממה שהבנתי וראיתי וגם יש אחת שנקראת רוגיין שהיא יעילה קצת פחות מהפרופסיה. בדרך כלל הסיבה לנשירה היא גנטית אבל אם אצלך זה לא המקרה, הייתי ממליצה ללכת לרופא ולעשות בדיקת דם. יש מצב שבגלל חוסר ויטמינים יש נשירה. לעוד מידע וסתם עיונים כדאי לך לפנות לקישורים, יש שם דברים טובים
.
 

sharonad

New member
פרופסיה? זה לא מיועד לגברים??

איפה יש קישורים בנושא?
 

SummerSpirit

New member
פרופסיה זה אכן רק לגברים

רוגיין מיועד לשני המינים. פשוט לא ידעתי שהיא בחורה כשכתבתי את ההודעה הראשונה
. ויש קישורים בנושא בעמוד הקשורים של הפורום.
 

תיקתקית

New member
מתי היא התחילה?

את צריכה לשאול את עצמך את השאלות הבאות:
כמה היא רצינית? לפעמים נשירה נראית לנו רצינית אבל היא טבעית. כמה שערות נותרות במסרק? באמבטיה? על הכרית?
את אוכלת מסודר? ברור לך שתזונה לקויה בויטמינים ומינרלים תשפיע לרעה על השיער.
את בתקופה מתוחה? כנ"ל
מה תדירות החפיפה ומה שגרת הטיפוח? השיער שלי נושר יותר אם אני לא חופפת אותו לפחות פעם ביומיים, ועדיף כל יום. את משתמשת במסיכה/מרכך? ועל השורשים? זה בהחלט מגביר נשירה (לי אפילו נגיעה קטנה של מסיכה בקרקפת גורמת לי לנשירה חריפה). את משתמשת בחומרי עיצוב כמו קרם או ג'ל באיזור בקרקפת ולא חופפת מספיק? ישנה עם קרם לשיער או חומר עיצוב אחר? אלה דברים שגורמים נשירה.
הנשירה היא בעיקר בחורף/קיץ? כי הזעה יכולה לגרום ליותר. אחרי שהורדת את כל אלה, אפשר (או במקביל) ללכת לרופא עור ולבקש בדיקות דם. לפעמים מחסור באבץ מוביל לנשירה, אם כל הנ"ל תקינים. רק אחרי זה הייתי שוקלת (אם בכלל) תרופות נגד נשירה למיניהן. אגב, גם אני בנשירה וזה מה שאני עושה: מקפידה על התזונה (באופן כללי אני לוקחת תוסף ויטמינים כל יום כי אני לא אוכלת מספיק פירות וירקות). חופפת כל יום בשמפו בלבד עד שהנשירה תעבור ומסתרקת בעדינות. משתדלת לא לשים שום חומרי עיצוב ואם כן אז רק קרם עדין (קארין) ולא באיזור הקרקפת. ככה עד שהנשירה תעבור.
 

SummerSpirit

New member
אפרופו קיץ וחורף

יש אנשים שמתחילה להם נשירה דווקא בעונות המעבר והסתיו אוטוטו פה.
 

sharonad

New member
תשובה

קודם כל, תודה רבה על ההיענות המהירה.. לדעתי הנשירה שלי היא די מוגברת. השיער שלי הפך לדליל יותר ב-4 או 5 השנים האחרונות. במסרק נותרות המון שערות (אני משתדלת להסתרק רק לפני החפיפה כדי למנוע שבירה מיותרת), באמבטיה פחות ובכרית ממש קצת.. אני משתדלת לאכול מסודר, אבל אני לא חובבת בשר אני נמצאת בתקופה מתוחה בקיץ אני חופפת פעם ביומיים ובחורף פעם בשלושה. אני משתמשת במסכה לעיתים רחוקות מאוד ובמרכך עם כל חפיפה. לא ממש משתמשת בחומרי עיצוב, לפעמים בקרם לחות על הקצוות או במוס לעיצוב -שוב על הקצוות בלבד.
 

SummerSpirit

New member
בשר

אני עצמי צמחונית, אז לא תמצאי אותי מעודדת אותך לאכול בשר
. מה שכן, בהחלט כדאי לעשות בדיקות דם ולראות אם חסר לך ברזל או ויטמין בי שמקבלים אותם מהבשר (ומבעוד מקומות לא בשריים שאני אכתוב לך אם את רוצה) ואם את ממעטת לאכול בשר, יכול להיות שיש לך מחסור באותם ויטמינים וזה מה שגורם לנשירה.
 

תיקתקית

New member
הייתי ממליצה לך

כן לאכול יותר בשר או לבדוק עם דיאטנית או רופא אילו תוספים לקחת. את בתקופה מתוחה אז תנסי לחשוב על דרכים להרגע, החל מיוגה וכלה בכדורים. חשוב גם בלי קשר. חוץ מזה הכל נשמע בסדר, אז הייתי פונה לרופא. לא הייתי לוקחת כדורים בלי אבחון מסודר.
 

Skeleton Kiss

New member
ראיתי בטלויזיה

שזה מאוד עוזר לעשות מסז' לראש בשביל להמריץ את זרימת הדם
 

yaeli008

New member
כמה טיפים ../images/Emo68.gif

*כשמסרקים את השיער>> להתחיל מהקצוות ולעלות לשורשים. ככה השיער לא נקרע. * לא להשתמש בגומיות אלא בסרטים לשיער /פוני מוני [ מומלץ. תגגלי אם בא לך] *מרכך/מסיכה- רק על 2/3 התחתונים של השיער. בערך על איזור הקוקו ומטה. *לאכול בריא ומאוזן.
 

m i c h a l 6 1

New member
נשירת שיער

אני עוסקת בתחום הזה, יש שמפו צמחים במיוחד בשביל נשירה ,חיזוק שורשי השיער. כמו כן שמן על בסיס צמחי טבעי יכול לעזור לך לעצור את הנשירה
 

m i c h a l 6 1

New member
שם השמפו

זה שמפו שאנו מייצרים מהדס טבעי לחלוטין והוא עושה פלאים בשיער, אני לא יודעת אם מותר לי בפורום לפרסם את החברה , אשמח לשמוע מכן ולעזור מיכל
 
למעלה