פתאום כיף לי להיות בבית

HoneyBadger

New member
לפני כמעט שנתיים גרתי ברמת גן כי עבדתי שם ולא הסתדרתי בעבודה אז הלכתי לרווחה שם כדי לקבל ליווי מבית אקשטיין.
העו"ס ברווחה שם הציעה לי ליווי בדיור והסכמתי.
כשהתחלתי בליווי לא הסתדרתי עם הרכזת של הליווי, במפגשים הדו שבועיים היא סירבה לדבר איתי על הליווי היא רצתה לדבר איתי על בנות והיא רצתה לפגוש את אחותי.
כל זה גרם לי לחשוב שמטרת ההיכרות בינינו לא היה לשם סיוע כפי שנאמר לי בהתחלה אלא זה היה אמתלה על מנת להכיר לי אותה למטרות זוגיות ולא אמרו לי.

לכן ביקשתי לעזוב את השירות וכאשר נפגשתי איתה בפגישה האחרונה על מנת לעזוב את השירות, היא הייתה במצב נפשי לא טוב והיא הייתה לא נחמדה אלי ולא נתנה לי לעזוב את השירות עד שהתעקשתי שאני רוצה לשים לעצמי גבולות.
למשך כמה ימים לאחר מיכן בכל פעם שירדתי מהבית שלי לרחוב ראיתי אותה ברכב שלה נוסעת ליד הבניין שלי.

לאחר כמה שבועות חזרתי לבית של ההורים שגרים בעיר אחרת.
כשהתחלתי לכתוב בפייסבוק על מה שקרה לי ברמת גן היו נסיונות פריצה לפייסבוק שלי ולחשבונות שלי בכלל וגם היו לי ווירוסים בטלפון שלא משנה כמה ניסיתי להיפטר מהם הם היו מופיעים שוב.
לאחר מיכן ראיתי שאישה בשם רונית גלפו הועמדה לדין זמן קצר אחרי מה שקרה לי ושהתחלתי לקשר אותה למה שקרה לי בפייסבוק אז הרגשתי שהנסיונות פריצה לחשבונות שלי הלכו והתעצמו עוד יותר.

את המחשב שלי הצלחתי לאבטח בכוחות עצמי כבר לפני כחודשיים וכבר הרגשתי שלא ניתן להדביק אותו בווירוסים וגם שלא ניתן לפרוץ לחשבונות שלי כל עוד אני לא מתחבר אליהם מהנייד.
את הנייד אני לא יודע עדיין לאבטח אבל נראה שהנסיונות להדביק את הנייד בווירוסים פסקו ממש בימים האחרונים ואני אסיר תודה על זה כי זה מרגיש שאנדרואיד זו מערכת הפעלה לא קלה לאבטחה וזו תהיה משימה לא פשוטה עבורי לאבטח את הטלפון בצורה מספיק הרמטית כמו שהצלחתי לאבטח את המחשב.

בדיעבד כשאני חושב על זה הייתה לי תחושה שהמכשירים שלי לא פעלו בצורה מיטבית כבר כשגרתי ברמת גן אומנם לא פריצות של ממש, אבל משהו שגרם לי להרגיש לא בנוח ליד המכשירים שלי ואפילו קצת פגיע בתוך הדירה שלי. התחושה הזו ליוותה אותי גם כשחזרתי להורים וליוותה ממש עד לאחרונה במיוחד כשהפריצות או נסיונות הפריצה הלכו ונעשו תדירות יותר.

הדברים עוד לא מאה אחוז בסדר אבל זה בטח כבר לא מה שזה היה.
ואני שמח לומר שבימים האחרונים אני כבר מרגיש יותר טוב ליד המכשירים שלי ובתוך הבית שלי.
 
למעלה