צהובים-שחורים בכחול-לבן

tristan79

New member
צהובים-שחורים בכחול-לבן

שני משחקים של הנבחרות הלאומיות ישוחקו הערב ולמכבי נתניה יש ייצוג נכבד בשתי המסגרות: בנבחרת האולימפית , שתפגוש ב 16:30 את נבחרת סרביה המקבילה, זומנו לסגל דניאל ליפשיץ (ליפשיץ!!! ליפשיץ!!!
), אריאל דגני, אלמוג כהן ודלה ימפולסקי. מבינהם מקומו של אלמוג כהן כנראה מובטח בהרכב הפותח. בנבחרת הבוגרת, שתפגש ב 19:00 עם נבחרתה של חוף השנהב, זומנו לסגל לירן שטראובר, קלימי סבן ואיתי שכטר (וגם דדי בן דיין, ששוחרר לאחר שנפצע במשחק מול בית"ר), מה שהופך את נתניה לקבוצה עם כמות המוזמנים הגדולה ביותר לנבחרת. סבן אמור לקבל את חולצת ההרכב ויתכן שגם לירן שטרואבר יקבל שדרוג לאור היכולת שהוא מפגין לאחרונה (והעובדה שדווידוביץ' פצוע ואוואט לא משחק באופן סדיר בליגה). אפילו ענבל גבריאלי אמרה שלירן צריך לפתוח בהרכב, אבל במקום קשטן הייתי מחכה לראות מה חושבת אמא של שטרואבר...
בהצלחה לכולם
 
לא מצליח להבין למה במשחק שכזה קשטן לא מצא

לנכון להעלות את שכטר במחצית השנייה.
 

tristan79

New member
לא רק עניין מקומי

שקשור לשכטר - באמת לא מובן למה במשחקי ידידות המאמן הלואמי לא מוצא לנכון לשתף את כל השחקנים שנמצאים בסגל. במיוחד שבמחצית השנייה קשטן בכל מקרה כבר "שבר" את תוכנית המשחק המקורית והעלה חילופים סיטונאיים. אם כבר אז כבר - תן לכל מי שהתלבש למשחק להיות חלק.
 
למעלה