צריכה את עזרתכם

Tal shahf24

New member
צריכה את עזרתכם

אני לא אדם שנכנס דיכאוני ,נאי יכולה להגיד שעד לפני שנה לא ידעתי מזה חרדה באמת. יש תופעה שחוזרת על עצמה ,אני נכנסת לחרדות (דופק,מלא זכרונות רעים לא ברורים רצים בראש,שאלות,חרטות נשימה מוזרה דמעות חונקות ובעיקר פחד ובלבול )כשמתחיל להחשיך בתקופות מסוימות לדוגמה התקופה הזאת...מה אני עושה ? אני הרבה יותר מאשמח לקבל כל עצה ..
 

משוחרר19

New member
היי טל :)

אני עד גיל 17-18 לא ידעתי מה זאת חרדה חברתית. רק אחרי שהסבירו לי וקראתי על זה, הבנתי שאני סובל מזה. במבט לאחור, גם בגיל 10 אני זוכר שהיה לי את זה, אך לא ידעתי איך להגדיר את הלחץ ובכלל אז לא היה את המידע שיש היום, אז פשוט הבלגתי על זה. יכול להיות שאת סובלת מחרדה מסויימת, ואולי מחרדה כללית, האם נכנסת לתקופה מלחיצה? אולי לימודים? אולי בעבודה מלחיצים אותך? תתארי מה קורה לך בתקופה הזו.
 

Tal shahf24

New member
קודם תודה רבה על ההתיחסות

זה יותר שינויים של מזג אוויר ...חשיכה מוקדמת בעיקר
 

Lichy87

New member
היי

באמת נשמע כמו חרדה כללית ולא בדיוק חרדה חברתית. אנחנו פורום שמתמקד בחרדה חברתית, התכוונתי להמליץ לך לפנות לפורום הפרעות חרדה, אבל ראיתי שגם שם פרסמת הודעה. אני יכולה להמליץ לך כרגע לשים לב למחשבות שתוקפות אותך במצבי החרדה האלה. אפילו תכתבי אותם, שיהיו לך מול העיניים. זה מוריד מהערך שלהן כשהן כתובות על דף, מאחר ובראש הן מאוד קיצוניות וחסרות פרופורציה. המחשבות הן מה שגורם גם לתגובות הפיזיות שאת מרגישה. יכול להיות שאת רק צריכה ללמוד להתמודד עם המחשבות האלה, לענות להן. אולי אפילו כמה פגישות עם מטפל קוגניטיבי יספיקו.
 
למעלה