רובי שפירא- יהיה זכרו ברוך

רובי שפירא- יהיה זכרו ברוך

אני מבקש להביע הלם ותדהמה על התאבדותו של אחד האנשים היקרים בכדורגל הישראלי.
 

דוביד 1

New member
רובי שפירא............

יהי זיכרו ברוך.אולי זו לא העת.אך אני לא מישתחרר מההרגשה שפשוט מאוד "אכלו"לאדם הזה את הלב-השמיצו וליכלכו.זה המשך ישיר של כל "הגועלים"שממשיכים להנהיג כאן ולא מתביישים-כמו שאולי הוא התבייש ולכן"כמה חבל" התאבד.
 

ברק א.

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif לזכרו..

דוביד.....קודם כל , הרשה לי גם להביע את צערי על התאבדותו של שפירא . דבר שני , בכדורגל שלנו יש הרבה חרא . בצד המקצועי , ובצד הניהולי . רובי שפירא היה אחד מבעלי הקבוצות שסימנו את תחילתו של עידן חדש בכדורגל שלנו , אך מהר מאוד נשאבו גם הם לביצה המקומית . חשוב לי לציין שלדעתי הכדורגל לא היה הגורם להתאבדותו , אלא עסקיו הפרטיים , ולכן לדעתי לא היית צריך לכתוב את מה שכתבת , כי בעצם המילים האילו , אתה עושה בדיוק את מה שאתה מטיף נגדו..
 

דוביד 1

New member
הוא מת מבושה.

ביום ה´ חזרו שייקים לשחקני הפועל חיפה.לדעתי הוא פשוט מאוד לא יכל להיסתכל לעובדיו בעניים.הוא היה אדם ישר שכבוד וצדק חשובים לו.הוא לא יכל לעמוד בפרץ המילים המכוערות שבטח היו נאמרות עליו בטלויזיה (תוכניות ספורט)+מדורי ספורט בעיתון.לא נישאר לו כוח להיתנצל או להבליג.יש המון בעלי קשיים כלכליים אך הם לא מפורסמים לכן גם לא מלכלכים עליהם וביגלל זה הם לא שמים קץ לחייהם באותה מהירות.יהי זיכרו ברוך!!!!!!
 
למעלה